Olen käynyt tosi mukavan miehen kanssa muutamilla treffeillä
Olen aivan hämmästynyt että tuollaisia miehiä on vielä vapailla markkinoilla. Mies on siis todella kohtelias, ystävällinen ja kiltti. Ei mikään tuppisuu vaan osaa keskustella. Harrastaa kulttuuria, on sivistynyt, kuntoilee. Tähän mennessä tarjonnut kaikki treffit, sillä minä olen meistä huomattavasti köyhempi (opiskelija) ja mies on halunnut tehdä asioita jotka maksavat. Maksaminen on ollut miehelle ok, vaikka sanoin ettei hänen tarvitse joka kerta maksaa. Mies on todella huomioiva, hymyilee paljon, ei valita mistään.
Voiko tämä olla totta? Onko tässä joku koira haudattuna? Löysin miehen siis tinderistä. Olen itse kolmekymppinen ja mies nelikymppinen.
Kommentit (55)
Jos mies on mukava, niin pakko olla mikropenis? :D
Vierailija kirjoitti:
Jos mies on 4-kymppisenä vielä vapaa eikä edes ole omia lapsia, niin jokin on vinksallaan...
Mitä veikkaat viaksi?
Muista antaa kakkosreikää, niin mies jää sinun luoksesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei tuo musta miltään satuhahmolta kuulosta. Ihmettelen millaisia tyyppejä te ootte tapailleet jotka pidätte tuota epätodellisena.
Valitettava fakta on, että kolmekymppisistä lähes kaikki parisuhdekelvolliset on jo parisuhteessa. Olen monenmoista todella kummallista tyyppiä onnistunut tapailemaan tinderin kautta.
Eikö sulla ole minkäänlaista friikkitutkaa? Mä pystyn jo parissa viestissä karsimaan friikit pois.
Ihan oikeasti, tässä maassa on paljon hyvätapaisia, fiksuja, normaaleja, huomaavaisia kolme- ja nelikymppisiä miehiä! Minäkin olen ehtinyt kohdata niitä monta kahden lyhyeksi jääneen sinkkuuteni aikana. Jotkut ovat jääneet kavereiksi. En tajua, mistä te noita kummallisia tyyppejä kaivatte? En suostu uskomaan, että olen ainoa, joka on kohdannut kivoja miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin tapasin aikoinani juuri tuollaisia ihania miehiä. Heissä oli poikkeuksetta yksi yhteinen nimittäjä: he unohtivat kertoa olevansa ukkomiehiä. Jotkut vain jättivät kertomatta, jotkut näkivät tosissaan vaivaa peitelläkseen merkit parisuhteestaan.
Hmm, tämä kuulostaa todella ikävältä ajatukselta mutta valitettavasti myös mahdolliselta. Miehen kanssa on yhteisiä tuttuja jonkin verran, mutta emme siis tunne mistään ennen tinderiä.
Nuorelle itselleni sanoisin, että mene miehen luokse kylään ja katso tarkasti ympärillesi. Minä ehdin omasta mielestäni seurustella erään miehen kanssa melkein kolme kuukautta, kunnes eräs yhteinen tuttava kysyi minulta, enkö tosiaan tiennyt, että herra X on naimisissa. Toisen miehen luona kävin muutaman kerran kylässä älyämättä, että hänen asuntonsa oli työnantajan hankkima kakkosasunto, jossa oli hyvä viettää poikamieselämää. Kolmas yritti selitellä, että sisko tai muu sukulainen oli käynyt kylässä ja jättänyt tavaroitaan lojumaan. Nämä kaksi jälkimmäistä pikasuhdetta jäivät onneksi platonisiksi. Kaikki nämä miehet osasivat olla hurmaavia ja juuri minulle sopivia, kunnes totuus paljastui. Pettymyksestä yritin päästä yli selittämällä itselleni sen, että vaikka mies tuntuikin sielunkumppanilta, hän todellisuudessa oli vaimoaan pettävä porsas. Ja minä sinisilmäinen hölmö, joka ei osannut epäillä mitään.
Ihaniakin miehiä kyllä on. Toivotaan, että juuri sinulle on osunut oikeasti sellainen. :)
Naisten mielestä ihan mies = toimii lompakkona loiselle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies on 4-kymppisenä vielä vapaa eikä edes ole omia lapsia, niin jokin on vinksallaan...
Mitä veikkaat viaksi?
Usein taustalla on masennusta, bi-polaarista häiriötä, epäsosiaalisuutta, piilevää väkivaltataipuisuutta, alkoholiongelmaa, ihmisvihaa, naisvihaa.
Heti tulee katkeroituneet laa sa set huutelemaan mikropenistä, kun joku on tavannut mukavan miehen. Suorastaan koomista.
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se on xD Ilmankos miljonäärisikamiehet ovat aina niin ihquja.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies haluaa tarjota, niin mitä loisimista siinä on? En ymmärrä. Kyllähän parempituloinen voi aina tarjota, oli sukupuoli mikä hyvänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se on xD Ilmankos miljonäärisikamiehet ovat aina niin ihquja.
Jos mies tarjoaa, niin on miljonäärisika? :D
Ei mikään ihme että palstauliulit on sinkkuja kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies haluaa tarjota, niin mitä loisimista siinä on? En ymmärrä. Kyllähän parempituloinen voi aina tarjota, oli sukupuoli mikä hyvänsä.
Ja tämän takia naiset pariutuvat aina hypergamisesti. Aloittajakaan on tuskin edes tarjoutunut maksamaan miehenkin syömisiä. Kyllä teidät loiset tiedetään. Aloittajakin käytti puolet avauksestaan siihen kuinka kertoili että ihanaa, mies maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei tuo musta miltään satuhahmolta kuulosta. Ihmettelen millaisia tyyppejä te ootte tapailleet jotka pidätte tuota epätodellisena.
Valitettava fakta on, että kolmekymppisistä lähes kaikki parisuhdekelvolliset on jo parisuhteessa. Olen monenmoista todella kummallista tyyppiä onnistunut tapailemaan tinderin kautta.
Näin on, sekä miehistä että naisista.
HSEn adonis kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa. Helsinki on täynnä korkeakoulutettuja, itsestään huolta pitäviä naisia ja heille kaikille ei todellakaan löydy vastaavanlaista miestä partneriksi. Miehissä on enemmän esimerkiksi väkivaltarikollisia, alkoholisteja, elämäntapapummeja jne.
Ollaanpas täällä nihkeitä.
Hienoa ap! Jatka tutustumista mieheen. Olet saattanut löytää oikeasti hyvän miehen.
Vierailija kirjoitti:
Olen aivan hämmästynyt että tuollaisia miehiä on vielä vapailla markkinoilla. Mies on siis todella kohtelias, ystävällinen ja kiltti. Ei mikään tuppisuu vaan osaa keskustella. Harrastaa kulttuuria, on sivistynyt, kuntoilee. Tähän mennessä tarjonnut kaikki treffit, sillä minä olen meistä huomattavasti köyhempi (opiskelija) ja mies on halunnut tehdä asioita jotka maksavat. Maksaminen on ollut miehelle ok, vaikka sanoin ettei hänen tarvitse joka kerta maksaa. Mies on todella huomioiva, hymyilee paljon, ei valita mistään.
Voiko tämä olla totta? Onko tässä joku koira haudattuna? Löysin miehen siis tinderistä. Olen itse kolmekymppinen ja mies nelikymppinen.
Selvästi niitä miehiä.
Vierailija kirjoitti:
HSEn adonis kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa. Helsinki on täynnä korkeakoulutettuja, itsestään huolta pitäviä naisia ja heille kaikille ei todellakaan löydy vastaavanlaista miestä partneriksi. Miehissä on enemmän esimerkiksi väkivaltarikollisia, alkoholisteja, elämäntapapummeja jne.
Löytyisi kyllä, mutta "yhtä hyvä" mies ei ole tarpeeksi hyvä
ohis