Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä johtuu jos nainen vetää puoleensa kontrollinhaluisia miehiä ja kuinka siltä vältytään?

Vierailija
11.03.2019 |

?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/11 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai mistä johtuu?

No, siitä, että nainen jää siihen peliin mukaan. Voihan sellaiseen tyyppiin törmätä toinenkin, mutta se toinen ei ala sitä peliä. Jättää siihen, kun huomaa kontrollifriikin merkit. Kyllä ne huomaa, jos haluaa.

Jos alussa on mustis...ihan luonnollista ja haluaa olla toisen kanssa. Usein kumpikin haluaa, niin ok, mutta sen jälkeen kumpikin ilmeisen ihan itse, että minun rajani menevät tässä.

Sehän on rajojen asettelua ja itsesi puolustamista ja arvostamista. Se raja pitää jotenkin vaan näyttää. Rohkeasti. Sitten sen se toinen näkee ja arvostaa...jos ei näe tai ei arvosta sitä toisen asettamaa rajaa, niin sitten ei kannata olla yhdessä yhteiselo perustuu paljon toisen arvostamiseen.

Vierailija
4/11 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai mistä johtuu?

No, siitä, että nainen jää siihen peliin mukaan. Voihan sellaiseen tyyppiin törmätä toinenkin, mutta se toinen ei ala sitä peliä. Jättää siihen, kun huomaa kontrollifriikin merkit. Kyllä ne huomaa, jos haluaa.

Jos alussa on mustis...ihan luonnollista ja haluaa olla toisen kanssa. Usein kumpikin haluaa, niin ok, mutta sen jälkeen kumpikin ilmeisen ihan itse, että minun rajani menevät tässä.

Sehän on rajojen asettelua ja itsesi puolustamista ja arvostamista. Se raja pitää jotenkin vaan näyttää. Rohkeasti. Sitten sen se toinen näkee ja arvostaa...jos ei näe tai ei arvosta sitä toisen asettamaa rajaa, niin sitten ei kannata olla yhdessä yhteiselo perustuu paljon toisen arvostamiseen.

Miten toimia jos toinen näkee kaikki virheet sinussa ja toiminnassasi (vaikka elät ihan tavallista elämää) ja syyttää ja yllättää huomauttelemalla niistä, kun vaikka kerrot jotain viikostasi?

Vierailija
5/11 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai mistä johtuu?

Miten toimia jos toinen näkee kaikki virheet sinussa ja toiminnassasi (vaikka elät ihan tavallista elämää) ja syyttää ja yllättää huomauttelemalla niistä, kun vaikka kerrot jotain viikostasi?

Esim. huomauttaa "pettyneellä' äänensävyllä "aa siivoat sunnuntaina???" mikä onkin tietysti asia josta pitää erikseen huomauttaa..?

Vierailija
6/11 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Vierailija
7/11 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti ja empaattinen varmaan miellyttää näitä kontrollinhaluisia.

Vierailija
8/11 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset antaa näiden kaljujen tatuoitujen jännä miesten kontrolloida, mutta voi hemmetti miten se kiltti mies alistaa kun ehdottaa mitä syötäisiin tai saisiko suihinoton?

Vierailija
9/11 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset antaa näiden kaljujen tatuoitujen jännä miesten kontrolloida, mutta voi hemmetti miten se kiltti mies alistaa kun ehdottaa mitä syötäisiin tai saisiko suihinoton?

Hyvin sanottu!

Vierailija
10/11 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
11/11 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuudesta nämä aina juontaa juuresta.