Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voinko olla raskaana? Milloin testi?

Vierailija
14.03.2013 |

Harrastin seksiä kaksi päivää ennen ovista. Ennen sitä tyyppi laukesi ja sitten vasta oltiin yhdynnässä. Nyt tuli mieleen, että voisinko olla raskaana, jos onkin loput tipat joutuneet mun sisään? Siis jossei kaikkea tullut ulos pumpattua ennen yhdyntää. Oviksesta on nyt viikko ja tänään mun mahaa on pistellyt oudosti, ei samalla tavalla kuin menkkoja ennen vaan ikään kuin tökättäisiin jollain. Myös toisessa rinnassa tuntui pientä omituista kipua/kihelmöintiä aamulla. Oon myös ollut todella väsynyt ja voimaton. Tuntuu että mahaa turvottaa hitosti iltaisin. Eilen mua pyörrytti ja olin varma että kohta pyörryn, en sitten kuitenkaan. Lisäksi ollut vähän etova olo. Voinkohan olla raskaana? Onko kiinnittymisvuodossa aina verta vai voiko vaan olla runsasta valkovuotoa tmv? Menkkojen pitäisi viikon päästä alkaa, eli nyt on turhan aikaista tehdä testiä, vai?
Toivoisin vastauksia pikaisesti, kiitos, sillä asia painaa mieltäni!

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
20.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteksi mutta mistä hitosta kukaan täällä tietäisi? Jollekin saattaisihuomenna näyttää jo vahvaa viivaa, toiselle haamun vielä viikon päästä.

Haamu/haalea viivakin on positiivinen, kukaan ei vaan voi ikinä luvata että raskaus jatkuu.

Eli vaikka odotat viikon, ja saat tumman viivan, saatat saada keskenmenon. Tai kyseessä voi olla tuulimuna. 

Vierailija
42/48 |
20.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, yli 90 % naisista saa oikean tuloksen mistä tahansa testistä sinä päivänä, kun kuukautisten pitäisi alkaa. Muutama päivä sen jälkeen varmuus lähentelee jo sataa prosenttia. Käytännössä on mahdollista, mutta harvinaista (ja joskus epänormaalia raskautta enteilevää), että negatiivinen tulos muuttuisi plussaksi kuukautisten alkamispäivän jälkeen. Haalea plussa taas on plussa, ja joillakin viiva vahvistuu vasta myöhään raskaushormonin yksilöllisestä määrästä johtuen (tosin sekin VOI enteillä huonoa, että hormonia on vähän).

Esim. Mehiläisessä voit käydä ilman lähetettä labrassa testissä, jossa mitataan verestä raskaushormonin määrä. Siitä saisit aika varman tiedon, jos olet valmis maksamaan muutaman kympin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
20.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika yksilöllistä.Raskaushormonin määrä veressä siis.Itse tein 9 päivää oviksesta testin ja oli erittäin selkeä.Nyt on olen 5kk vauvan äiti.

Vierailija
44/48 |
16.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas kyselen täällä...
Eilen illalla tunsin vatsassa kuukautismaisia kipuja (kp 16/20-24 (tajusin että mun kierron kesto vaihtelee)), oliko se sitä kiinnittymistä? Eli 8 päivää ovulaation (?) jälkeen. Tänään en meinaa tunne enää mitään. Mutta mulla ei kyllä mitään vuotoa tullut joten oliko kivut sittenkään sitä kiinnittymistä?

-ap

Vierailija
45/48 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastin poikaystäväni kanssa seksiä viime sunnuntaina (12.1.2014) ja emme käyttäneet ehkäisyä. Tuolloin oli kuukautisten viimeinen päivä (mitään vuotoa ei tullut). Otin maanantaina aamulla kuitenkin e-pillerin. Nyt tässä kolmen päivän aikana on ollut sellaista lievää, etovaa oloa pillereistä huolimatta. Lisäksi turvottaa ja närästää - voinko olla raskaana? Milloin täytyy tehdä testi?

Vierailija
46/48 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet nainen ja olet harrastanut seksiä miehen kanssa niin et mitenkään voi olla raskaana.

Vierailija
47/48 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 19:21"]

Harrastin poikaystäväni kanssa seksiä viime sunnuntaina (12.1.2014) ja emme käyttäneet ehkäisyä. Tuolloin oli kuukautisten viimeinen päivä (mitään vuotoa ei tullut). Otin maanantaina aamulla kuitenkin e-pillerin. Nyt tässä kolmen päivän aikana on ollut sellaista lievää, etovaa oloa pillereistä huolimatta. Lisäksi turvottaa ja närästää - voinko olla raskaana? Milloin täytyy tehdä testi?

[/quote]

Et voi olla raskaana koska olet nainen ja olet harrastanut seksiä miehen kanssa.

Vierailija
48/48 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suojaamattomasta yhdynnystä jo 5 päivää aikaa ja silti raskaustesti näyttää negatiivistä ? Pitäisikö odottaa vielä viikko vai mitä minun pitäisi tehdä ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi