Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tennarit talvella??

Vierailija
26.03.2013 |

Kertokaa mulle miksi? Teinit ymmärrän, eihän ne ymmärrä muutekaan sään mukaisesta pukeutumisesta usein tuon taivalliista, mutta kun aikuiset, perheelliset ihmiset. Ja jopa sellaiset muodikkaina ja tyylikkäinä itseään pitävät. Kymmenen asteen pakkasella kaupungilla converseissa...miksi? Kun niitä muodikkaita, kivoja talvikenkiäkin on!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä näkee. Teineillähän niitä tosiaan on valtaosalla, mutta olen nähnyt myös aikuisilla. Toinen kummastus ovat kumpparit. Tässä kerrankin olin pks:lla liikenteessä, pakkasta varmaan 5-8 astetta. Jopa tuli 2 eri mammaa vastaa kumppareilla. Mä en edes pysyisi pystyssä niillä, liukkaita paikkoja kun on ;)

Vierailija
2/9 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei? Jos huvittaa niin senkun heiluu vaikka sukkasillaan. Mitä se mulle kuuluu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tennarit on kivat ja mukavat jalassa, nopea vetää jalkaan ja ei kun menoksi. Ihan parhaat jalkineet!

Vierailija
4/9 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2013 klo 14:56"]

Tennarit on kivat ja mukavat jalassa, nopea vetää jalkaan ja ei kun menoksi. Ihan parhaat jalkineet!

[/quote]

konp!

Vierailija
5/9 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näin tossa yks päivä tytön, jolla oli varrettomat Converset ja steps-sukat. Nilkat siis paljaana. Huh huh! 

Kyllä mäkin pidin nuorena skedesämpylöitä, mutta joskus oon nähnyt talvella näitä ihan ohuita kangaskenkiä, joissa on ohuet pohjat. Toisaalta, en mäkään nuorempana tuntenut kylmää niin selvästi, vasta kolmea kymppiä lähestyessa alkoi paleltaa.

Vierailija
6/9 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tennareita on myös talvimallina eikä se vuori näy ulospäin.

Vierailija
7/9 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä väittäisin erottavani talvitennarit kesätennareista.

Vierailija
8/9 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2013 klo 17:26"]

Mä väittäisin erottavani talvitennarit kesätennareista.

[/quote]Väitä rauhassa, mutta ei niitä kaikkia erota, riippuu mm. valmistajasta.

Vierailija
9/9 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 35-vuotias ihan mukavan näköinen perheenäiti ja kyllä, minulla on nahkaiset Converset. Paukkupakkasilla ovat kylmät, mutta nyt käytön niitä kyllä. Miksi en? Olen totaalisen kyllästynyt talvivaatteisiin. Sitäpaitsi talvikengissä jalat hikoavat kamalasti sisätiloissa. Mistä tiedät, kuinka paljon tennareihin pukeutuvat ulkoilevat? Mä puen vähän eri kengät koirien ulkoilutukseen, kuin esim. keskustassa shoppailuun. Ja mun miehellä on sellaiset talvilenkkarit, joita ei erota lämpimiksi kengiksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi