Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Treffeille Turkuun. Mikä ois kiva ruokapaikka siellä?

Vierailija
14.03.2013 |

Oisko idiksiä?

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blanko, Tinto, tai jompi kumpi Kertuista. Edellämainitut rentoja. Mami on mielestäni myös erittäin hyvä.

Vierailija
22/43 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blanko, Panini tai Mami on Turun parhaat ravintolat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mami on tietysti superhyvä, mutta ilman pöytävarausta mahdoton. Ja kalseakin. Paninissa ei kuule edes omaa ääntään, saati toisen, ruoka on kyllä ok ja paikka rento. Kiinnostaisi tietää, kenen kanssa treffeille ollaan menossa. Uuden kullan, vanhan tutun vai ystäväperheen? Moni mainituista paikoista on yksityisyyden kannalta täysin toivottomia.

Vierailija
24/43 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä suosuttelen tähänkin Wanhan paronin kellaria =)

http://wpk.fi/

Paikkana viihtyisä, ruoka todella maistuva ja palvelu hyvä =)

Vierailija
25/43 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 14:20"]

Minä menisin Suomen parhaimpaan pizzeriaan Dennikseen. Sielähän kävi Beckhamitkin Suomen reissullaan (jalkaoperaatio). En itse pidä tavallisesti pizzoista, mutta nämä ovatkin niin hyviä, että maistuu. Saa myös pasta-annoksia ja muitakin aterioita esim. salaatteja. Itse tykkään siitä kantarelli-kana pastasta. Tosi hyvää on. Kanntaa tehdä pöytävaraus, koska on aina täysi.

[/quote]

Jos Denniksen pitsat on "Suomen parhaat" niin eipä ole häävi taso siinä maassa. Kerran olen käynyt: pöydässä edellisten asiakkaiden sotkut, pitsa ylihinnoiteltu (tosin normaalia Suomessa kaikissa ruokapaikoissa) eikä mitenkään erityisen hyvä, palvelu surkea ja hidas.

t. ulkosuomalainen

Vierailija
26/43 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ruokalistan puolesta tuon Blankon saa kiertää kaukaa.

Vierailija
27/43 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

27, miksi? Missä sinusta on parempi muona? Panepa parempi ruokalista Turusta esille.

kysyy hämmästynyt Blankon ystävä.

Vierailija
28/43 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aion ehdottomasti mennä Blankoon kesällä :)

Vierailija
29/43 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No viddu, sieltä ei saa pitsaa ja hinnat on törkeet, siksi.

Vierailija
30/43 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokirannan lähellä on kai joku italilalaisten pikkuravintola, sitä on kuulemma kehuttu kovasti.

Vierailija
31/43 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 14:20"]

Minä menisin Suomen parhaimpaan pizzeriaan Dennikseen. Sielähän kävi Beckhamitkin Suomen reissullaan (jalkaoperaatio). En itse pidä tavallisesti pizzoista, mutta nämä ovatkin niin hyviä, että maistuu. Saa myös pasta-annoksia ja muitakin aterioita esim. salaatteja. Itse tykkään siitä kantarelli-kana pastasta. Tosi hyvää on. Kanntaa tehdä pöytävaraus, koska on aina täysi.

[/quote]

Denniksen pizzat ovat rasvaisia ja suolaisia, juustoa liikaa. Pasta on ylikypsää ja rasvaista. Dennis on lähinnä perusmättöpaikka, ei mikään hyvä treffipaikka.

Dennistä vastapäätä on Torre, ihan ok paikka. Samoin Blanco on kiva tai sitten Tintå (oma suosikkini). Jos pizzaa haluaa niin Sergios:ta saa Turun parhaat pizzat, samoin pastat ovat loistavia (+ muut annokset).

Vierailija
32/43 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 20:21"]

27, miksi? Missä sinusta on parempi muona? Panepa parempi ruokalista Turusta esille.

kysyy hämmästynyt Blankon ystävä.

[/quote]

Ei siellä ollut mitään ihania pihvejä. Joku hikinen lehtipihvi. Meikä kaipaa kunnon verisen härän...

Vierailija
33/43 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

31 tarkoittaa Sergio's-ravintolaa, joka on jo aiemmikin mainittu ketjussa.

Vierailija
34/43 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blanko ei ole pihvipaikka, vaan kivaa ruokaa rennolla ja raikkaalla otteella. Mun suosikki Turussa. Myös Panini kiva ja uusi Yoki samoin. 

Vierailija
35/43 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 21:13"]

Blanko ei ole pihvipaikka, vaan kivaa ruokaa rennolla ja raikkaalla otteella.

[/quote]

Nonnih, siinähän se jo tulikin!

Vierailija
36/43 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon kiitoksia monista vastauksista! Treffit on siis ihan ekat, joten tietysti paikallakin on väliä. En huomannut sitä mainita tuossa viestissäni.
Hui, ihan jännittää jo tuleva ilta:)!!!

ap

Vierailija
37/43 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa iltaa ap! Mihin ravintolaan aiotte mennä? Ja kai varaus on tehty, moniin noista ei pääse perjantai-iltana ilman pöytävarausta.

Vierailija
38/43 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olla varausta tehty. Me mennään niin aikaisin, eli jo jotain 17.30-18 maissa. Luulisi olevan tilaa; ainakin jossain. Blankoa taidan treffiseuralleni ehdottaa:) Siellä linja-autoasemallahan taitaa olla kans yks kiva paikka, jonka nimeä en muista. Muistaisko joku?

ap

Vierailija
39/43 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tintåån ei mahdu ilman pöytävarausta mihinkään aikaan samana päivänä. Eikä Mamiin. Pinellaan mahtuu ja siellä on todella hyvä ruoka. Dennikseen en menisi, raaka-aineet saattaa käväistä lattian kautta. Meidän pizzassa oli kerran hiekoitussepeliä. Olikin sitten viimeinen pizzamme Denniksessä ikInä. 

Vierailija
40/43 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 14:17"]

Ei olla varausta tehty. Me mennään niin aikaisin, eli jo jotain 17.30-18 maissa. Luulisi olevan tilaa; ainakin jossain. Blankoa taidan treffiseuralleni ehdottaa:) Siellä linja-autoasemallahan taitaa olla kans yks kiva paikka, jonka nimeä en muista. Muistaisko joku?

ap

[/quote]

PARILLA !!! On kiva ja rauhallinen mesta.