Pääkaupunkiseudun kierrätyskeskus työpaikkana?
Onko joku ollut siellä töissä tai työkokeilussa? Millainen paikka?
Te-toimisto ehdotti sinne työkokeiluun ja olisi ehk mahdollisuus sen jälkeen työllistyä sinne.
Kommentit (73)
Palkka on erittäin huono. Etuja ei juurikaan ole.
Huono työilmapiiri. Olin 2 kk ja ei enää ikinä.
Onneksi Vantaan palkkatuki rahat on loppu. Hypin riemusta kattoon !
Jatkuva yskä, kun tilat oli likaiset
9€/ pvä, joustoa ei tunneta, pikku pomot seuraa myös wc- käynnit
Palkkatuella olin sielä duunissa. Se oli osa-aikaista hommaa ja aika lepposta duunii se oli. Huono palkkahan sielä oli, mutta itselläni on selkävaivoja, joten oli helppo sluipailla töissä 😆 . Kukaan kun ei kattonut perään, niin oli helppo olla kahvipausseillakin puol tuntii helposti 😆
Päälliköt ei oikein uskalla puuttua nääs tommottii, kun heillä on jotenkin kuumat paikat talossa. Mulle sopivampi paikka tämä oli kuin muut varastointialan yritykset, joissa sitä työntekemistä kytätään mielestäni liikaa.
Erittäin likainen työpaikka. Ei työvaatteita. Työaikaa vahditaan kello kortilla. Joka päivästä Saikku lappu. Pomo kellottaa WC käynnit. Pomoilla ei mitään koulutusta ja harrastavat avointa vittuilua. Kaukana sosiaalisesta yrityksestä. Ludekoira käy ehkä kerran vuodessa. Työsuojelu käynnit kerrotaan etukäteen ja silloin kaikki pitää olla tip Top...
Toimitusjohtaja Lehtikuja tienaa 180 000 e / vuosi. Tykkäsin 9 e/ pvä orjat tekee työn
3 kuukautta kiitti ja riitti !