Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluatko kuulla muiden ihmisten terveystietoja mm. ummetuksen osalta?

Vierailija
14.03.2013 |

Vai saisivatko olla hiljaa ja pitää suolen toimintansa omana tietonaan?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan. Toisten ihmisten suolen toiminta on yksi kiehtovimmista puheenaiheista. Me kavereiden kanssa vertailemma mm. ulosteen koostumusta, sen ulostamiseen käytettyä aikaa jne. Olen oppinut näistä keskusteluista paljon sellaisia asioita, joita ei yksin ulostamalla koskaan huomaisi.

Vierailija
2/4 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisivat olla hiljaa, samoin menkkajutuistaan. Ehkä olen estoinen, mutta itse en ikinä mielelläni puhu em. asioista, kuuntelen vain kiusallisena jos niistä puhuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mulle aina inhottavaa ole. Antaa vertailukohtaa siihen mikä on normaalia ja mikä ei, omallakin kohdalla. Mutta toki on paljon tilanteita ja paikkoja joissa varsinkaan suolistoon ja sukuelimiin liittyvien vaivojen kuvailu ei ole asiallista ja tunnen myötähäpeää jos joku alkaa niin tehdä.

Muutama "tähtihetki" tullut nähtyä mitä muistan. Esim. yliopistolla kun opiskelin, oli yksi proffa joka tykkäsi kertoa aamuluennoilla usein millainen aamupaska oli tullut. Kerran olin bileiden jälkeen lievässä krapulassa ja kuvotti, ja sitten tämä noin kuusikymppinen ukko alkaa kertoa erittäin kiinnostuneella äänellä, että oli JÄNNÄ tämän aamun kakka kun se oli semmoinen vihertävä, ja haisikin todella erikoiselta, ja mistä lie semmoinen tullut kun eii hän ole syönytkänä mitään erityistä. Hyvä ettei ylös tullut siinä kuunnellessa.

Toisen nolauksen teki eräs työkaveri asiakkaiden kanssa lounastamassa, onneksi sentään itse syömisen jälkeen. Meidän tiimissä on tapana aika avoimesti heittää kaikenlaista läppää, myös härskiä tai intiimiä. Mutta yleensä ihmiset tajuaa, että jos paikalla on vieraita, varsinkin asiakkaita, silloin pysytään asialinjalla. Tämä rempseä nelikymppinen nainen kuitenkin jatkoi juttuaan asiakkaan edustajan läsnä ollessa kuin paikalla olisi vain oma tiimi, ja alkoi kuvata gynekologikäyntien epämiellyttävyyttä, ja jotain toimenpidettä joka hänelle oli viimeksi tehty vuotohäiriöiden takia - ja hyvin yksityiskohtaisesti kuvasikin. Yh.

Vierailija
4/4 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä kiinnosta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi