Avioliitto karille viisi vuotta sitten, nyt exällä on se unelmaelämä, mistä yhdessä haaveiltiin!
Oltiin lähes kahdeksan vuotta yhdessä, kunnes ero tuli, jos rehellisiä ollaan, ihan sen takia, että mies satsasi liikaa työhönsä ja minä koin jääväni liian vähälle huomiolle.
Toki olimme molemmat kunnianhimoisia ja menestyksennälkäisiä nuoria ihmisiä ja totta kai unelmoimme kaikesta mahdollisesta ja mahdottomasta.
No nyt mies on toteuttanut lähes kaikki ne unelmat, mitä me yhdessä haaveiltiin ja paljon enemmänkin. Hänellä on asunto parhaalla paikalla Helsingissä, huvila saaressa ja mikä pahinta, hän meni kihloihin kuvankauniin italialaisen naisen kanssa jolla on mm viinitila italiassa!
Luen exän fb ja olen ihan raivoissani, että nyt hän tekee kaikki ne asiat, jotka minä alunperin keksin ja joista haaveiltiin yhdessä (kuten purjehdus). Heillä on koirakin, joka on minun lemoirotua ja todella harvinainen!
Ja minä siis olen 36-vuotias sinkku ja asun vieläkin samassa vuokrakämpässä mihin muutin eron jälkeen. Pitäjänmäellä!
Kommentit (42)
Cool story bro
(Oikeesti, eikö sulla ole töitä??)
Vierailija kirjoitti:
Cool story bro
Tää palstahan on täynnä työttömiä!
No, ehä se mitää, oha noita juttuja. Miäkii hai höylän ja ajoi palli- ja perskarvat. Lähti aika hätäsee, nyt o olo niiku ois voittanu olympailaisissa lumilautailuhopeaa. O sileetä.
Mitäpä tuota suret! Olit hänelle ilmeisesti jarru! Joten varmasti sinullekin on olemassa se oikea.
Miksei sulla ole tuota kaikkea, jos se on tärkeää? Yksinhän se mieskin ne hankki. Ei ole sinulta pois nuo, koska voit hankkia saman itsekin. Kaikki tuo on ostettavissa, paitsi rakkaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Cool story bro
Tää palstahan on täynnä työttömiä!
Tai elämää nähneitä eläkeläisiä.
Ymmärrän että vituttaa ja tuntuu epäreilulta, mutta ihan oikeasti et voi tehdä asialle muuta kuin pitää huolta omasta elämästäsi, lopeta valitus ja osta oma koira. Mietit miten haluat elää ja rupeat sitä toteuttamaan, ekan vaiheen voit skipata jos vanhat suunnitelmat ovat yhä voimassa! Tsemppiä.
Kuka tahansa pystyy keksimään asioita mitä haluaisi omistaa, ja haaveilemaan unelmaelämästä.
Minäkin voin keksiä itselleni tulevaisuuden jossa asun linnassa vuoren huipulla ja haaveen että lentelen helikopterilla töihin hobittikylän pormestariksi.
Haastava osuus on toteuttaminen.
Mies on toteuttanut unelmansa, sinä et ole. Se on voi voi.
Naisten vaatimus on 100% ,oma panostus 0% , suhteissa.
Voi voi. Ei sitten sulle kelvannut että mies teki töitä haaveiden eteen kun vielä olitte yhdessä, vaan valitit kun et saanut kaikkea huomiota.
Ilmeisesti olit myös riippana suhteessa, jos mies kykeni toteuttamaan haaveet sinun lähdettyä.
Olitte kuitenkin sanojesi mukaan nuoria ja kunnianhimoisia molemmat, niin valjasta nyt se kunnianhimosi elämässäsi etenemiseen, äläkä roiku palstalla marisemassa.
Nuo on vain ulkoisia juttuja. Et voi tietää onko mies onnellinen. Ja toinen juttu:lakkaa seuraamasta exän elämää Facebookissa.
Piti vähän aikaa lukea, ennen kuin tajusin pointin...
ap haluaa, että takerrumme tähän ristiriitaan eron syystä ja haaveiden toteuttamisesta. Ero tuli, kun exä panosti liikaa uraansa, mutta lopulta sitten näki, mitä kaikkea sillä uraan panostamisella voi saavuttaa... eikö näin, ap..?
Yhteinen haave oli kihlautua italialaiskaunottaren kanssa...? No, nykyäänhän on kovin monenlaisia parisuhteita...
Vierailija kirjoitti:
Nuo on vain ulkoisia juttuja. Et voi tietää onko mies onnellinen. Ja toinen juttu:lakkaa seuraamasta exän elämää Facebookissa.
Just näin.
Uraa ja duunia vaatii, että saa tuon kaiken.
Hullua haalia moisia asioita, kun ei niistä ehdi koskaan nauttimaan.
AHAHHAHAAHHHAHAHAHHAHAAAAAHAHAAHAAAAAAAAAAAAAAAAAA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
SAIT JUST SEN MITÄ ANSAITSITKIN !!!!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
AHAHHAHAAHHHAHAHAHHAHAAAAAHAHAAHAAAAAAAAAAAAAAAAAA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
SAIT JUST SEN MITÄ ANSAITSITKIN !!!!!!!!!
Onnettomat ihmiset toivoo muille pahaa.
0/5