Avioliitto karille viisi vuotta sitten, nyt exällä on se unelmaelämä, mistä yhdessä haaveiltiin!
Oltiin lähes kahdeksan vuotta yhdessä, kunnes ero tuli, jos rehellisiä ollaan, ihan sen takia, että mies satsasi liikaa työhönsä ja minä koin jääväni liian vähälle huomiolle.
Toki olimme molemmat kunnianhimoisia ja menestyksennälkäisiä nuoria ihmisiä ja totta kai unelmoimme kaikesta mahdollisesta ja mahdottomasta.
No nyt mies on toteuttanut lähes kaikki ne unelmat, mitä me yhdessä haaveiltiin ja paljon enemmänkin. Hänellä on asunto parhaalla paikalla Helsingissä, huvila saaressa ja mikä pahinta, hän meni kihloihin kuvankauniin italialaisen naisen kanssa jolla on mm viinitila italiassa!
Luen exän fb ja olen ihan raivoissani, että nyt hän tekee kaikki ne asiat, jotka minä alunperin keksin ja joista haaveiltiin yhdessä (kuten purjehdus). Heillä on koirakin, joka on minun lemoirotua ja todella harvinainen!
Ja minä siis olen 36-vuotias sinkku ja asun vieläkin samassa vuokrakämpässä mihin muutin eron jälkeen. Pitäjänmäellä!
Kommentit (42)
Oppikaa arvostamaan itseänne. Ala kehittämään itseäsi esim opiskelemalla. Yksi ainoa elämä on jokaisella eikä sitä kannata pilata miettimällä toisten tekemisiä. Jätä mies heti pois fb kavereista ja ala elää omaa elämääsi. Ehkä entisellä miehellä on hirveä stressi kun täytyy pitää rikkaat kulissit yllä. Ei voi tietää. Fb:n kirjoitetaan vain positiivisia asioita.
Täytit hakulomakkeen, mutta teitkö työn varmaan vaativien opintojen eteen? Työhaastattelussakaan ei pelkkä siisti pukeutuminen riitä, vaika auttaa kyllä. Osasit jo nämä, mikä esti sinua pärjäämästä ja yrittämästä? Helppo avustaa kun muut kantaa vastuun.