Montako työssäkäyvää alkoholistia tunnet? Mikä ammatti?
Kommentit (35)
yhden ala-asteen opettajan
yhden metallisekatyönaisen
yhden sairaalakokin
yhden markkinointiassarin
yhden nörtin
13 muusikkoa
3 laitoshuoltajaa
4 lähihoitajaa
yhden teurastamotyöntekijän
onhan näitä ihan lähipiirissä.
Mita eroa on suurkuluttajalla ja alkoholistilla?
Suurkuluttajiahan on paljon joka alalla, mutta ei heita kutsuta alkoholisteiksi. Itsekin voisin lukeutua heihin.
[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 02:16"]
Suurkuluttajiahan on paljon joka alalla, mutta ei heita kutsuta alkoholisteiksi. Itsekin voisin lukeutua heihin.
[/quote]
jos suurkuluttaa vuoden pari, niin on helposti alkoholisti.
Lähinnä varastomiehiä mutta myös muilla aloilla.
Hoitavat työnsä mut senjälkeen otetaanki brenkkua urakal et saadaan paineet purettua!
[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 02:17"]
[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 02:16"]
[/quote]
jos suurkuluttaa vuoden pari, niin on helposti alkoholisti.
[/quote]
Niin, mutta suurkuluttajanakin voi olla vuosia olematta alkoholisti, vai voiko?
Mita eroa niilla on?
Voi jopa olla niin, etta alkoholisti juo vahemman kuin jotkut suurkuluttujat?
Nama kasitteet ovat minulle vahan vaikeita erottaa toisistaan. Meni kylla ihan ohi otsikon, sorry.
Tunnen yhden, työskentelee kirurgina ja leikkaa päivätyökseen, illat ryyppää.
eiks suurkuluttajakin ole alkoholisti? mä tunnen yhden tietokoneihmisen ja yhden lähihoitajan.
Suurkuluttaja on alkoholisti, jos hänen juomisensa alkaa saada pakonomaisia muotoja. Jos se pari lasia viiniä ruualla muuttuukin siihen ettei illallista enää saa alas ilman alkoholia, ja uni ei tule ilman alkoholia, ja päivä ilman alkoholia alkaa tuntua pointittomalta päivältä.
Sellainen suurkuluttaja ei ole alkoholisti, joka käyttää alkoholia usein mutta voi myös olla käyttämättä ilman että se on hänelle mikään saavutus.
moni suurkuluttaja luulee voivansa olla ilmankin, muttei koskaan todista sita olemalla eli kuvitelma ei valttamatta ole todellisuutta.
Tosi monia alkoholisteja ihmiset tuntee. :(
Ehkä mä sitten vaan liikun oikeissa porukoissa, kun en tiedä muuta appeni, joka on maanviljelijä.
Minä tunnen itseni olen alkoholisti.
Olen yrittäjä ja töitä riittää.
Palkkaankin vain alkoholisteja parhaita töntekijöitä, kantavat vastuunsa ja eivät sählää viinan kanssa, töiden kustannuksella.
Alkoholistissa on se hyvä puoli, ettei hänen tarvitse enään ryypätä.
“Suurkuluttaja” vastaa:
Tietenkin viininkulutukseni per paiva ylittaa kaikki Suomen suositukset , mutta niin tekisi puolen taman maan asukkaittenkin, jossa nyt asun.
Mielenkiintoinen aihe,voisko joku aloittaa ketjun tasta?
up