Mitä olet oppinut Vauva-palstalta?
Minä opin aikoinaan mikä on Go to hell -parta (Juha Sipilä). Yleensä seuraan uutisia melko
aktiivisesti, mutta Olli Lindholmin poismenon luin eka kertaa täältä.
Kommentit (86)
Olen oppinut palstalta sen että olen epämies😂
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Vierailija kirjoitti:
En ehkä ole oppinut, mutta saanut varmistuksen siitä, tai saan joka päivä, että maailma on täynnä säälittäviä ja psyykkisesti sairaita ihmisiä.
Muistathan, että tämä on naisvaltainen mesta.
Että monella miehellä on joku pakkomielle naisiin, kunhan vaan joku on. Ja että saavat vaatia naiselta kauneutta ja vaikka mitä mutta hetikun nainen vaatii jotain on hän huo... ja vaikka mitä.
Suomalaiset naiset ovat sekaisin ja pilanneet maailman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka varakasta ja säästeliästä porukkaa Suomessa ja palstalla on.
Juuri tämä. Riippuu aina niin aloitus aiheesta. Kun on säästeliäisyydestä kyse tulee näitä: ei meillä muuta kun vettä ja leipää ja joululahja budjetti 30€, mutta kun aihe on vaikka yleisesti: miten pärjää keskituloinen: niin vastaukset on lähes aina, että kaikki menee ja melko kurjaa ja köyhää on. Itse asiassa uskon että moni ketju on aloitettu trollaus mielessä ja tämän takia saamme niin paljon samantapaisia vastauksia ja tosi asia on se, että vastaajana on usein sama henkilö, joka on kysymyksen aloittanut. Sitten vastailee itse monta kertaa ajaen sitä omaa näkökulmaansa. Totuuden tai jonkun keskiarvon johonkin asiaan et täältä todellakaan saa. Kannattaa keskittyä vain höpö löpö juttuihin, joille ei tule antaa mitään painoarvoa.
Tuon oman agendansa ajamisen huomaa varsinkin ketjuissa missä mollataan miehiä. Samat kalkkunat käyvät keskustelua itsensä kanssa.
Että kun aihe on vapaa, osa ihmisistä haluaa jatkuvasti kirjoittaa eritteistä, ruumiinosista jotka erittävät, millaisia ne eritteet on, miltä ne tuntuu ja näyttää, paljonko niitä eritteitä on jne, jne, jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suosiolla vaan ulkkarimuijaa hakemaan. Mt-ongelmat jylläävät suomalaisten muijien keskuudessa. Skitsofreniaa, asbergeriä, vähäistä älykkyyttä ym.
Se on asperger, Einstein.
Einstein on kuollut aikoja sitten, dorka.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka mitä.
1. Jää helposti koukkuun, ja sitten kun vähennät tän käyttöä niin huomaat ettet olekkaan jiin koukussa tähän paikkaan enää.
2. Yhtä valitusta joskus välillä, riitaa, jne puhumista. Että kuka teki kitä, miks ja ketä kysyy mitä jossakin tilanteessa pitäis tehdä, ja osa on sellasii ku pystyy ittekki ajattelemaan niissä harmaissa aivosoluissa.
3. Ja sitten se, että täällä ei pyöri kuin samat aiheet mutta erimuodossa aina.Yksinkertaisesti olen sitä mieltä, että varmaan kohta tän paikan kävijämäärä laskee huimasti tätä menoa, ja tyyliin parin, kolmen vuoden päästä ehkä menee taas nousuun ja on erilaista menoa taas.
Toisaalta olis hyvä ku ihmiset jakautuis muualle keskustelemaan, esim. S24:jään, demiin, tms ja tää paikka lakkautettais ehkä koska eihä tääl perjaattwessa pyöri ku samat aiheet ja ihmiset enimäkseen.
Olen huomannut, että samat idiootit naiset täälläkin pyörii mitä hevostallissakin.
Että miehillä ei voi olla tunteita, heitä kiinnostaa naisessa vain ja ainoastaan ulkonäkö. Jokainen mies, jonka käsipuolessa ei ole nuori, huippuunsa treenattu Hollywood-tason kaunotar on vain tyytynyt kakkoslaatuun paremman puutteessa.
Että ihmiset eivät anna armoa toisilleen.
Että on edelleen hämmästyttävän paljon ihmisiä, jotka eivät tiedä / ymmärrä mistä #metoo -liikkeessä on kysymys.
Muualla sadismilta kuulostava asia onkin hyväntuulista viihdettä monelle ap:lle. Ja siis kaiken, ihan kaiken, mt-ongelmista.
Av:n arvomaailma on kova mutta lapsellinen.
Vierailija kirjoitti:
Että kun aihe on vapaa, osa ihmisistä haluaa jatkuvasti kirjoittaa eritteistä, ruumiinosista jotka erittävät, millaisia ne eritteet on, miltä ne tuntuu ja näyttää, paljonko niitä eritteitä on jne, jne, jne.
Tämä. Sukat tarttuu lattiaan pelkästä palstan lukemisesta.
Olli Linhdolmin poismenon luin jo 10 vuotta sitten, mutta sen opin, että kaikki media on yksi.
Täällä kierrätetään nimittäin muidenkin medioiden viestejä. Omianikin, vuosien takaa.
Sinccis
Olavi kirjoitti:
Sen, että Suomen älykkäimmät ja korkeimmin koulutetut henkilöt, kuten lääkärit, juristit, insinöörit, virkamiehet ja korkea-arvoiset yritysjohtajat huutelevat menestystään vauvapalstalla vapaa-ajallaan ja että valtaosa tämän sivuston käyttäjistä on poikkeuksellisen menestyneitä ja korkeaälyisiä.
Nyt tajuaa että jos vaikka lääkärillä on kone "itseen päin auki", hän on todennäköisimmin kehumassa itseään vauva.fi:llä. Tai jos joutuisi käymään oikeusavustajalla, mikä ei ole vielä tullut eteen.
Muut vauvan käyttäjät ovat erikoisasiantuntijatehtävissä, ja heillä on runsaati apiaa palstailuun. Vähemmistönä ovat katkerat hoitajat ja työttömät sakkana pohjalla. Heillä ei ole arvoa kuin uutiskuviin leipäjonoista. Jonkunhan niissäkin pitää seistä.
Olen huomanut miten JuicePlus huijausta boikotoidaan !
Vierailija kirjoitti:
Että akateemikot ovat paljon parempia ihmisiä, kuin muut.
En tiedä onko ne parempia ihmisiä mutta saavutukset on korkeampia kuin useimmilla. Montako akateemikkoa Suomessa tällä hetkellä edes on?
Jossain ketjussa kerrottiin Stanislav Petrovista. Vähän ajan päästä tuli paha mieli kun huomasin, että en muista enää sen miehen nimeä. Miten olen voinut unohtaa? Myöhemmin muistin sen taas ja tuli hyvä mieli.
Korjaus: Että suomalaisissa naisissa on hirvittävä määrä vihaa ja halveksuntaa, pilkkaa ja epäonnistumisenriemua (toisen ihmisen).