Mitä olet oppinut Vauva-palstalta?
Minä opin aikoinaan mikä on Go to hell -parta (Juha Sipilä). Yleensä seuraan uutisia melko
aktiivisesti, mutta Olli Lindholmin poismenon luin eka kertaa täältä.
Kommentit (86)
Ai niin. Ja s*-palstalta, että jos mies on haluton, se johtuu aina naisen ylipainosta. Jos nainen on haluton, se johtuu siitä, ettei mies tee tarpeeksi kotitöitä.
Olen oppinut että vauvapalstalla vihataan vauvoja..
Vierailija kirjoitti:
Olen huomanut miten JuicePlus huijausta boikotoidaan !
Boikotointi on väärä sana, se sensuroidaan täältä.itse asiassa kaikki kiinnostavat ketjut on siirtyneet ykköselle, ja omat käynnit tänne halventuneet todella paljon. Muistan myös nähneeni käppyrän, joka kertoi etten ole ainoa ex-av-mamma. Nämä mo.deroi itse itsensä suohon.
Olen oppinut siis, että aihe vapaa ei ole täällä oikeasti aihe vapaa.
Sen että moni Suomessa vihaa vanhempiaan.
Hyvä kun korjasit ,tarkoitin JUICE PLUS huijaus keskustelut on sensuroitu! Mutta keskustelut siirtyneet muualle..jatkuuuuuu
Olen nainen.
Olen oppinut täällä käsittämättömän rumia nimityksiä naisista ja, että
- vastoin omaa luuloani, en pidä s*. Ei, naiset ei pidä. Ne pihtaa.
- paitsi ne, jotka antaa huoleti jok´ikiselle alfalle, joka vastaan tulee (termi opittu täältä), ja koska naiset tekee niin, kiltimmät ei koskaan ikinä saa p*.
- saa ne sitten kun naisista tulee vanhoja eli yli 25 v, mutta ei kiltimmät enää silloin huoli vaan kostaa kaikille, ihan kaikille!
- jälleen vastoin omaa luuloani jahtaan miehiä vain taloudellisen hyödyn toivossa
- en myöskään pidä niiden miesten ulkonäöstä, mitä itse luulin, vaan laatikkopäisistä metsästäjäsilmäisistä
- että sana "kiltti" ei tarkoita ollenkaan mitä luulin, vaan on salanimitys jollekin vastenmieliselle ja inhottavalle. En vielä tiedä minkä synonyymi se on, aavistelen vain.
- tosiaan että leuka (leuka!!) on äärettömän tärkeä asia parinmuodostuksessa
- etten itse tiedä, mitä haluan tai mistä tykkään - sedät tietää paremmin ja kertoo mulle - ja jos tiedänkin, niin valehtelen asiasta palstalla. N