Mitä olet oppinut Vauva-palstalta?
Minä opin aikoinaan mikä on Go to hell -parta (Juha Sipilä). Yleensä seuraan uutisia melko
aktiivisesti, mutta Olli Lindholmin poismenon luin eka kertaa täältä.
Kommentit (86)
Olen oppinut asioita telakoitumisesta, tamppoonikoruista ja että miehen lähelle ei kannata jättää vanukkaita vartioimatta. Tässä vain muutama esimerkki.
Lestadiolaiset ovat virheettömiä ja kaiken arvostelun yläpuolella.
Työttömät, narkkarit ja laiskurit näyttävät muodostavan enemmistön vihervasemmiston äänestäjäkunnasta.
Että mikään ei ole varmaa ja ketju saatetaan poistaa ilman näkyvää syytä. Se on sitä pelon ilmapiiriä koska NE vaan voi tehdä niin.
Kurko kirjoitti:
Normielämässä ei tapaa persuja. Täällä kaikki tuntuvat olevan. Hyvä tietää, mitä persut ajattelevat. Toisaalta pelottaa, mutta silti hyvä tietää, että semmoisiakin ihmisiä ja ajatuksia on olemassa..
Minä olen tuon lisäksi oppinut että Putin trolleineen vakoilee meitä kaiken aikaa ja kaikkea mitä Suomessa tapahtuu ohjaillaan moskovasta.
Että Helsningin mitääntajuamattomien yrttihippien kulttuurikupla on paljon pelättyä laajempi ilmiö.
Sen että miehet ovat niitä ksipäitä joka tapauksessa.
Että ihmiset on ystävällisiä jos kirjoitus on ystävällistä. Vika tosin on aina vähän enemmän miehessä kuin naisessa.
Olen oppinut täällä lisää suomalaisten naisten miehekkyydestä.
Olen oppinut tuntemaan mikä on ihminen.
Tästä syystä en pidä ihmisistä.
Vauva - palsta on opettanut lisää siitä, mikä on ihminen.
Tästä syystä inhoan ihmisiä vielä enemmän.
Suosiolla vaan ulkkarimuijaa hakemaan. Mt-ongelmat jylläävät suomalaisten muijien keskuudessa. Skitsofreniaa, asbergeriä, vähäistä älykkyyttä ym.
Että kukaan tavallinen mies ei saa koskaan elämässään seksiä eikä parisuhdetta, mutta tavallisilla miehillä on kuitenkin vielä vanhanakin valtavasti valinnanvaraa nuorista kauniista naisista.
Suomalainen mies on sika jolta pitäisi leikata pallit irti. Ihan sama mitä se tekisi.
Että miehet ajattelevat vain seksiä ja syövät kaikki vanukkaat. Vakavasti ottaen: olen oppinut valtavan paljon siitä, mitä ihmiset ajattelevat elämästä ja kaikista sen outouksista ja osa-alueista.
Että nainen voi lopettaa miehen tapailun äärimmäisen mitättömästä syystä, tyyliin vääränväriset sukat.
Normielämässä ei tapaa persuja. Täällä kaikki tuntuvat olevan. Hyvä tietää, mitä persut ajattelevat. Toisaalta pelottaa, mutta silti hyvä tietää, että semmoisiakin ihmisiä ja ajatuksia on olemassa..