Tässä taas nähdään kummat on lentokoneessa häiritsevämpiä (linkki)
Mä en ymmärrä miksi lentokoneessa on alkoholitarjoilu, kun jatkuvasti saa lukea känniääliöiden käyttäytymisistä.
Montakohan kertaa lentokone on joutunut palaamaan takaisin kiukuttelevan lapsen takia? Kyllä mä hermoilen enemmän sen juopottelevan aikuisen takia kuin suoraa huutoa huutavan lapsen takia. Voi kun tulis lentoja niin että alkoholin suhteen olis nollatoleranssi ja kaikki matkustajat puhallutettaisiin jo ennen koneeseen nousua.
En ole mikään absolutisti, enkä kauhean lapsirakaskaan, mutta noista kahdesta sata kertaa mielummin matkustan vieraan lapsen seurassa.
Kommentit (2)
molemmat rasitavat minua kovasti, alkoholin myynti on osa lentoyhtiöiden liiketoimintaa, ne tarvitsevat sitä tuottaakseen voittoa, mikä on harvinaista lentoyhtiölle. Parkuvat lapset taas parkuvat kun korviin sattuu eikä sille voi mitään. Mutta koneeseen ei pitäisi päätää ihmisiä jotka ovat humalassa, ehdoton ei. lentoemännät eivät yleensä juota ketään humalaan, se on keillettyä ja tiedätte kyllä miksi.
olihan se kertaalleen juttu, kun jossain (jenkeissä?) oli poistettu 3-vuotias lapsi koneesta kun ei ollut suostunut laittamaan turvavyötä. Tässä ei siis päästy edes ilmaan...
mutta totta, että känniääliöistä koituu enemmän ongelmia. Mutta tässäkin tapauksessa jos takaisin oli käännytty 2 tunnin lennon jälkeen, niin eiköhän tuo tyyppi ole saanut humalatilansa aikaan jo ennen lentoa.