Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rv 41 ja vereslimainen vuoto,onko tää nyt se limatulppa??

Vierailija
13.03.2013 |

Ihan kun olis menkat alkanu,just siltä tuntu koko yön ja nyt tuli vuotoakin.Ei ole kirkasta verta vaan rusehtavaa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvinkin olla! Mulla tollaista valui n. viikko ennen kuin vauva syntyi...

Vierailija
2/7 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän se, siltä kuullostaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa jo valmistautua synnyttämään lähtöön ja muista ottaa mukaan synnytyslakki :)

Vierailija
4/7 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi siis seksi toimia edistäjänä ;) Ajattelin vaan et onko normaalia vai pitääkö  soittaa polille.ap

Vierailija
5/7 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli synnytystä edeltävänä päivänä hyvin niukkaa rusehtavaa vuotoa. Seuraavana päivänä supistusten aikana tuli limavuotoa, jossa vähän kirkasta verta. Synnärillä käskivät vain odotella rauhassa kotona ja tulla, kun kivut liian kovat.

Vierailija
6/7 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitähän se on, kohta pääset tositoimiin. Onnea matkaan!

Vierailija
7/7 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoi tulla rusehtavaa vuotoa 40+0 illalla. Yön aikana supisteli 10 minuutin välein napakasti niin että heräsin aina supistukseen... aamulla tuli kirkasta verta ja limaa ja lähdin varm.vuoksi synnärille tarkastukseen. No, kätilö teki vähän kovakouraisemman sisätutkimuksen, lähetti kotiin ja sanoi että kyllä se synnytys lähtee vuorokauden sisällä varmasti nyt käyntiin. No, kotimatkalla alkoi synnytyssupistukset, kotona kärvistelin pari tuntia ja alkuillasta syntyi tyttö :)  eli kyllä tuo sitä on, eiköhän vauva ole maailmassa muutaman päivän sisällä  ( no viikotkin kyllä sitä jo indikoi :))

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi