Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vilkkaus

Vierailija
10.03.2019 |

Mistä mielestäsi adhd-diagnoosi aiheutunut. Toiset sitä mieltä, ettei vanhempia voi syyttää, olisi neurologinen. Mutta useiden mielestä älylaitteiden käyttö, pelaaminen ja yhdessäolon puute (lapset ja vanhemmat).
Vanhemmuus hukassa suomeksi sanottuna. Vanhemmat eivät reagoi lapseen,koska ovat netissä ja instassa vaikuttaa lapsen aivoihin.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuota, eivät ADHD ja ADD ole mitään nykyajan ongelmia, nykyaikana niille on vain nimi. Ja itse asiassa, eivät ne lähtökohtaisesti ole mitään ongelmia, vaan ainoastaan ominaisuus. Kun ajatellaan ihmistä, ajatellaan liian helposti vain tätä nykyistä yhteiskuntaa ja sen tarpeita. Mutta eivät ihmisten aivot automaattisesti ole soveltuvaiset nykymenoon. En ainakaan itse koe, että minun neurologiset ominaisuuteni olisivat mikään absoluuttinen ongelma, ongelmana on se, että jotkut ominaisuuksista tekevät elämisen nykyaikaisessa yhteiskunnassa hieman vaikeaksi. Jonaine toisena aikana taas ongelmia ei olisi ollut. 

Kyllä varmasti aivojen kehitykseen voi vaikuttaa haitallisesti esim. kemikaalialtistuksella ja vääränlaisilla yksipuolisilla virikkeillä, mutta mun mielestä on outoa ajatella, että ADHD:n ja ADD:n tyyppinen neurologinen rakenne olisi automaattisesti joku vika.

Vierailija
2/4 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun siskon poika on vähän sellainen ADHD ja se on ollut sitä ainakin puolivuotiaasta asti. Ei sillä kyllä ole diagnosoitu ADHD:tä mut on just sellainen vilkas ollut. Nyt 12-vuotiaana alkanut rauhoittumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perinyt isältään.

Vierailija
4/4 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskittyminen vaikeaa , ja levoton henkilö, on niitä ehkä ennenkin ollut, vai onko. Oppiminen ei onnistu kunnolla suuressa ryhmässä. Vanhempien vuorovaikutus lapsen kanssa jäänyt , lapselle kuuluisi rajat , ja päivärytmi, hyvät unet. Paljon ollaan mieltä, että vanhemmuuden puute syynä. Nykyään paljon löytynyt adhd-tyyppejä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän