Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kummilapsen synttäreille pakko osallistua?

Vierailija
13.03.2013 |

Jos kutsun saa 2pv.ennen synttäreitä ja välimatkaa 30km? Toki synttäripäivän muistin jo etukäteen, mutta ajattelin, etteivät ehkä pidä kutsuja ollenkaan. Nyt kun sain kutsun niin mietin, että olisi vähän muita suunnitelmia. Onko kutsuille meneminen siis tässä tapauksessa välttämätöntä?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole, ilmoitat että sulla on valitettavasti este ja sovit että menet sitten joku toinen päivä sinne viettämään synttäreitä. Sanot vielä että sun takia ei tartte mitään erityisiä tarjoiluja vaan kahvi riittää, että haluat vain tulla tapaamaan kummilasta ja tuoda lahjan. Ei voi olla noin vaikeeta :)

Vierailija
2/11 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän 30 km ole välimatka eikä mikään. Muutenkaan ei voi olla noin vaikeaa sopia toista ajankohtaa kakkukahvikäynnille, jos et pääse ilmoitettuna ajankohtana. Eikö ihmiset nykyisin osaa toimia missään ilman muiden ohjeita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pakko osallistua. Mutta älytöntä ehdottaa että menet sitten joskus muullon kakkukahville "koska olis ehkä vähän muita suunnitelmia". Mä en ainakaan ala monia tarjottavia vääntämään, ne jotka pääsevät bileiden aikaan paikalle saavat kakkukahvit ja ne jotka ei, tulevat seuraaville synttäreille. Tai jättävät sillonkin tulematta.

Vierailija
4/11 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älytöntä kutsua 2 pv ennen. Halusiko ne varmistaa ettei kukaan pääse tulemaan? 

Vierailija
5/11 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ei ole pakko osallistua enkä itse odottaisi kakkukahveja, mutta menisin muuten lähitulevaisuudessa kummilasta moikkaamaan. Omankin kummilapsen vanhemmat jättää kutsut viimetinkaan, joten ole oppinut itse kyselemään kutsuista etukäteen, jos on tulossa jotain muuta ohjelmaa.

Vierailija
6/11 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin viikkoa ennen soittanut, että minä päivänä meinatte synttärit pitää, että tiedän järjestää ohjelmani sen mukaan.

Yleensä kummilapsen vanhemmat on YSTÄVIÄ, siksi se kummiksi sinut pyysivät. ja YSTÄVIEN kanssa tämmöisistä asioista voi sopia.

Vierailija
7/11 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ilmeisesti pidä kovin aktiivisesti yhteyttä kummilapseen tai lapsen vanhempiin? Me kyllä kummilapseni äidin kanssa puhumme hyvissä ajoin lapsen synttäreiden ajankohdasta, että minulla ei ole muita menoja juuri silloin. Ihan vaan esimierkiksi siitä syystä, että HALUAN olla paikalla.

Vierailija
8/11 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään ole pakko, jos on muuta, itse yrittäisin päästä, sillä mun kummilapset ovat kaikki oikein mukavia tyyppejä, kuten vanhempansakin...

Vierailija
9/11 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 km on varsin LYHYT matka ellet sitten jostain syystä ole menossa pyörällä tai potkukelkalla.

Älä vaan vetoa pitkään välimatkaan jos ilmoitat ettet pääse...

Vierailija
10/11 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan soittele etukäteen että koskas ne synttärit on, se on järjestäjien velvollisuus kutsua ihmiset paikalle - ja todellakin aikasemmin kuin kahta päivää ennen!

Olen kummi, mutten mikään haltija. Jos olen kerennyt jo sopimaan menoja niin sitten olen. Tosin mitään kakkuja en vaadi jälkeenpäin, ehkä pistän lahjan ja kirjeen (minulla on tapana kirjoittaa aina kirje kahdelle kummilapselle enkä muuten koskaan ole saanut vastausta, vink vink vanhemmat) postiin ja käyn myöhemmin sitten ilman pakkosynttäreitä.

Vierailija
11/11 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pakkomennä, mutta kummilapsi odottaa varmaan muistamista. Itse inhoan niitä jotka ei tule silloin kuin on kutsuttu , vaan tulevat myöhemmin ja taas on mietittävä kestitys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän