Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siitä on noin 25 vuotta aikaa kun äitini hävitti

Vierailija
12.03.2013 |

Aku ankan taskukirjani sekä koululainen- ja kultapossulehdet monen vuoden ajalta. Enkä vieläkään ole kunnolla päässyt siitä yli. Ne oli tärkeitä kun ei oikein muuta omaisuutta ollut.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut on pitkävihaisia. Mun isän äiti lahjoitti isäni lp-levyjä pois kun isäni oli toisessa kaupungissa opiskelemassa... Sen koommin ei ole musiikkia kuunnellut. Ja tästä on aikaa 50 vuotta. Isäni on täysin omaa luokkaansa näissä vihanpidoissaan ja loukkaantumisissaan, minusta ei ole mitään tolkkua enää moisessa. 

Vierailija
2/9 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhde äitiin ei aina ole ihan järkevä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua harmittaa vieläkin, kun äitini antoi lähes 30 vuotta sitten pikkuveljeni Duplot pois.

Vierailija
4/9 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

N. 40 vuotta sitten mun isä heitti kaatopaikalle mun lempinallen, kun se oli rikki ja hänen mielestään tarpeeton. Salaa heitti. Mä oon siitä vieläkin pikkasen katkera, se olis vieläkin tosi tärkee muisto =(

Vierailija
5/9 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peukut tolle  isälle, joka jaksaa pitää vihaa noin kauan;D

Vierailija
6/9 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tästä opimme: älkää hyvät mammat heittäkö pois lastenne tärkeitä tavaroita.

Vierailija
7/9 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana tälläinen palsta, jossa voi sanoa anonyyminä tälläisiä asioita <3 ehkä se helpottaa. Oikeasti asiat saa ihan eri mittakaavan, jos joudut oikeasti kokemaan nälkää, pelkoa ym.

Vierailija
8/9 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasi: Olen kokenut myös mm. nälkää ja pelkoa ja silti ne Duplot harmittaa.

Vierailija
9/9 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi asiaa, jotka tuli mieleen mistä olen lapsena vanhemmille katkeroitunut ei liity mihinkään tavaran hävitykseen, mutta kerrotaan nyt kuitenkin.

Oon yhä katkera, kun toinen meidän kissoista, joka oli mulle ehdottoman rakas oli viety lopetettavaksi kertomatta mulle mitään etukäteen.

Ja sitten kerran, kun äiti oli kipeänä olin askarrellut äidille kortin. Olin viemässä korttia äidille joka makasi sohvalla, ja pomppasin siinä varmaan sitten sohvan nojalle ja olin aikeissa ojentaa kortin. Isä tuli ja luuli, että olen vain kiusaamassa ja antoi sitten tukkapöllyn. Tämä on porautunut harvinaisen hyvin mieleen. Melko katkera olo oli, kun kilttinä ja ajattelevaisena oli askarrellut kortin ja aikoi vain toista ilahduttaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi