Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vieraittenne ärsyttävät tavat?

Vierailija
10.03.2019 |

Liian kotoisasti oleminen, avataan tv, löhötään tuoleissa, rassataan sälekaihtimia, ärsyttävää

Kommentit (82)

Vierailija
81/82 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kolme kerrosta ja jotku haluavat nähdä koko talon ja lähtevät vaeltamaan eri kerroksiin. Joskus joku on jopa kysynyt luvan, mutta minusta tuntuu oudolta että vieras haahuilee meillä omin päin, joten olen sitten jättänyt muut vieraat olkkariin keskenään ja lähtenyt esittelemään paikkoja.  Minulla ei ole huoneiden ovissa lukkoja joten en ole enää kutsunut sukulaisia, nimittäin he olettavat että voivat uteliaisuuttaan vähä tutkiskella paikkoja.                                                                                                                                                                   Myöskin minusta on outoa kun olemme pitäneet illanistujaiset pihalla niin muutama rouva onkin livahtanut sisälle ja istuskelevat keittiössä keskenään ja juoruavat. (siis toki vessassa sopii käydä)  Jos ilta viilenee ja minä kehotan koko seuruetta siirtymään sisälle niin asia on toinen.

Vierailija
82/82 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin jonkin aikaa miestä, joka ollessaan luonani..

:

- Jätti aina keittiökäl kaappien ovet auki otettuaan sieltä jotakin

- Jätti kaikki tavarat ja likaiset astiat niille sijoilleen, vaikka omassa kodissaan ei tehnyt näin.

- Tultuaan kylään kävi välittömästi sulkemassa kaikki sälekaihtimet. Kiva olla luolassa, vaikka ulkona olisi miten kaunista ja valoisaa.

- Puri kynsiään ja syjeskeli niitä palasia sitten pitkin sohvaa ja lattiaa.

- Näki oikeudekseen arvostella jatkuvasti asuntoani ja sisustustani. Hän olisi tykännyt mustavalkoisesta ja modernista tyylistä, joten kotini näytti kuulemma mummolalta, koska siellä oli värejä.

Miehen oma koti oli tosiaan siisti ja järjestyksessä. Hän oli erittäin tarkka, että siellä astiat päätyvät suoraan tiskariin ja sänky pedataan. Minun luonani ei tarvinnut samoja sääntöjä noudattaa. Lopetin suhteen, koska yhteenmuuttaessa minusta olisi varmaan tullut se kodin siisteyttä hoitava emäntä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla