Vieraittenne ärsyttävät tavat?
Liian kotoisasti oleminen, avataan tv, löhötään tuoleissa, rassataan sälekaihtimia, ärsyttävää
Kommentit (82)
Heh, tulipa mieleen lapsuudenmuisto: joko minun tai siskoni synttärikutsut pidettiin samaan aikaan kun viikon formula-lähetys tuli töllöstä, en enää muista kumman synttärit olivat kyseessä. Kun lähetys alkoi, kummisetä omi kaukosäätimen ja laittoi niin paljon volyymiä että keskustelu lakkasi...
Toisella sukulaisella on tapana kertoa mitä kaikkea asunnolleni pitäisi/voisi tehdä. Olen kuitenkin nähnyt hänen kämppänsä eikä houkuttele tehdä asunnosta kirppiksen näköistä.
sanoin: ottakaa vain mitä kaapista löydätte
ja niin vieraat söivät harvinaisimmat keksimme
Absoluuttinen nollapiste (kappaleen nimi ei muistu mieleen)
Asuntoni epäkohtiin puuttuminen, mitkä kyllä itse tiedän koska asun asunnossani.
Miehillä urheilun töllöttäminen tv:stä, painukoot kotiaan katsomaan eikä kylään
Assuntoni huonekalujen uudelleen järjestelemisen suunnittelu ja vieläpä ääneen
Vierailija kirjoitti:
Mennään jääkaapille omin luvin
Mua ei haittaa vaikka itse en tuota harrasta. Vieraat saavat olla luonani kuin kotonaan.
Appi kävi meillä ensimmäistä kertaa, tuijotteli ympärilleen mitään sanomatta. Sitten hoksasi, että ikkunalaudan maali oli alkanut vähän rapistua, ja alkoi puhua siitä ja miten se pitäisi korjata.
Teki niin mieli sanoa, että korjaa vaan ensin oma kämppäsi ennen kuin tulet neuvomaan muita. Hän remontoi itse kotiansa, ja työn jälki oli aika huonolaatuista.
Se että tullaan ties mistä meille ja ei pestä käsiä kun tullaan ja saman tien keittiöön ottamaan kahvia tms. Keitän siis monesti kahvit valmiiksi ja siitä eteenpäin on itsepalvelu, en siis tarjoile kuppiin saakka vaan keitän sumpit ja pistän pullat pöytään, siitä saa ottaa. Jotenkin inhottaa kun pesemättömillä käsillä sitten klähmitään koko keittiö ja huusholli.
Koriste-esineiden hypistely!! Mulla on perinnöksi saatu tosi vanha nukke. Aikuinen vieraani ottaa sen hyllystä ja alkaa vääntelemään raajoja! Sanon heti että Varo nukke on sit vanha ja arvokas. Jatkaa vääntelyä "kun hän vaan varovaisesti kokeilee" Teki mieli huutaa että nyt perkele usko ja jätä nukke rauhaan mutta tyydyin vaan ottamaan sen kädestä ja asettamaan takaisin. On se kumma kun jotkut ihmiset ei osaa lukea yhtään mitään rivien välistä. Aina jaksan yllättyä.
Ei minua oikeastaan moni asia ärsytä. Kaihtimia saa rassata, jääkaapilla saa käydä, nojatuoli ja sohva ovat nimenomaan löhöämistä varten.
Mutta voi helvetti, kun jotkut äijät eivät tajua istua kustessaan. Saakeli sentään... en ole edes raivosiisti vessani suhteen, mutten halua siivota muiden kusia sieltä. Ja olen sentään itsekin mies. Eivätkö muut miehet ikinä siivoa omia vessojaan, kun eivät tajua, mitä se loristelu saa aikaan? Lähes yhtä äklöä on jättää jarrutusjäljet siivoamatta. Siinä on vessaharja ihan sitä varten. Siivoa oma paskasi vain, vielä on piisannut vettä enemmän kuin sitä.
Tuleekohan vielä jotakin mieleeni...? Ei kai. Kohtuullinen humaltuminenkaan ei haittaa, vaikken itse kovin paljon juokaan. Oksentelussa menee raja, sitten näytän ovea. Laittomissa päihteissä kukaan ei ole täällä koskaan ollut, ja jos pajauttelu alkaa, soitan ihan itse poliisin. Onneksi lähipiirini on jokseenkin raitista väkeä.
Vieraat osaavat tosi hyvin levitellä vettä, lunta ja hiekkaa koko eteisen leveydeltä. Omalta porukalta ei onnistu niin hyvin. Johtuu varmaan siitä ,että osaamme pyyhkiä kenkämme ennen sisääntuloa.
Vierailija kirjoitti:
Mä en pyydä koskaan vieraita kotiini.
En minäkään, tuttuja vain kutsun
Kerran yksi kaveri heitteli kaikki pikkuroskat (karkkipaperit, leivänmurut yms.) lattialle ja sängyn päälle ja sanoi että "jos häiritsee niin siivoa" :D
En tykkää että tullaan ilmoittamatta, mulla voi olla omia juttujakin tekemättä silloin eikä aikaa rupatteluun ja kahvin keittoon.
Peilikaappiin kurkkiminen.
Se ääni kuuluu kun sen avaa, ei sinne pitäisi olla mitään asiaa.
Koiran jatkuva härkkiminen. Koko ajan pitää huudella sitä nimeltä, käskyttää turhaan esim "istu istu istu istu" ja tahallaan lietsoa, villitä ja haukuttaa. Vaikka koira rauhoittuisi omalle paikalleen, niin mennään häiritsemään silti. Rasittavaa, kun aikuiselle ihmiselle ei mene yksinkertainen asia perille, vaan pitää joka kerta erikseen komentaa jättämään koiraparka rauhaan.
Mennään jääkaapille omin luvin