Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi kiinnostus lakkaa?

Vierailija
10.03.2019 |

Olen naimisissa oleva nainen. Viime syksynä tutustuin yhteisen projektin kautta mukavaan mieheen, joka rupesi pitämään yhteyttä töissä näkemisen lisäksi. Kyseinen mies tuntee myös aviomieheni, siltä puolelta ei ollut alun alkaenkaan epäselvyyttä.
Mies lähetteli viesteissä sydämiä ja suukkojakin, juttelimme työjuttujen lisäksi niitä näitä. Hän hakeutui fyysisestikin lähemmäs ja olin aistivinani vähän mustasukkaisuutta kun toinen miespuolinen työkaverini oli kanssani tekemisissä.
Valehtelisin jos väittäisin etten nauttinut saamastani ihailusta ja huomiosta, mutta en ollut aktiivinen puoli. Olin ystävällinen ja pidin miehen huumorista. En ollut aikeissa pettää tai jättää omaa miestäni enkä kuvitellut mitään vuosisadan romanssia. Mutta myönnän että pieni flirtti ilahdutti arkeani.
Muutama viikko sitten viestittely loppui. Mies on töissä nykyään asiallinen ja etäinen, jos olemme kahdestaan niin voisin sanoa että tunnelma on vähän kiusaantunutkin. Mitä tapahtui? Miksi niin mukavasta tyypistä kuoriutui seipään niellyt ukkeli? Kyllästyikö vain? En voi vaatia selitystä mutta ihan vaan uteliaisuuttani haluaisin tietää mikä käänsi kelkan niin totaalisesti. Onko muilla vastaavia kokemuksia?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies testasi vain viehätysvoimaansa.

Näin on varmaan käynyt. Aluksi mies vaikutti todella kiinnostuneelta ja ihastuneelta ja olisi halunnut soittaa ja tavata. Torppasin nuo aluksi. Sitten aloin itsekin ihastumaan ja alettiin suunnittelemaan soittamista ja tapaamista, mutta yhtäkkiä miehen viestittely alkoi vähenemään. Sitten kun en itsekään ollut enää aloitteellinen ja laittanut miehelle viestiä, niin se vain loppui kuin seinään. Kyllä jäin miettimään, että mikä oli lopulta syy, mutta en uskaltanut kysyä. Ehkä vain ihastus/kiinnostus yksinkertaisesti loppui. Yhtä äkisti kuin alkoi.

Rullaapa vähän taaksepäin ja kommentoi.

Vierailija
42/44 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehen kiinnostus EI olisi lopahtanut? Olisiko hänen pitänyt tuhlata elämänsä sinun kanssasi flirttailuun vain sinua viihdyttääkseen?

Ei tietenkään tarvitse minua loppu elämää viihdyttää. Sen takia sanoinkin etten voi mitään selitystä vaatia. Hän ei ole minulle yhtään mistään velvollinen.

Mutta ihmettelen vain miksi hauskasta ja miellyttävästä tyypistä tuli hetkessä niin etäinen.

Oliskohan työkavereilta alkanut kuulua vihjailuita, et teillä on suhde?

Vierailija
44/44 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin...