Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi kiinnostus lakkaa?

Vierailija
10.03.2019 |

Olen naimisissa oleva nainen. Viime syksynä tutustuin yhteisen projektin kautta mukavaan mieheen, joka rupesi pitämään yhteyttä töissä näkemisen lisäksi. Kyseinen mies tuntee myös aviomieheni, siltä puolelta ei ollut alun alkaenkaan epäselvyyttä.
Mies lähetteli viesteissä sydämiä ja suukkojakin, juttelimme työjuttujen lisäksi niitä näitä. Hän hakeutui fyysisestikin lähemmäs ja olin aistivinani vähän mustasukkaisuutta kun toinen miespuolinen työkaverini oli kanssani tekemisissä.
Valehtelisin jos väittäisin etten nauttinut saamastani ihailusta ja huomiosta, mutta en ollut aktiivinen puoli. Olin ystävällinen ja pidin miehen huumorista. En ollut aikeissa pettää tai jättää omaa miestäni enkä kuvitellut mitään vuosisadan romanssia. Mutta myönnän että pieni flirtti ilahdutti arkeani.
Muutama viikko sitten viestittely loppui. Mies on töissä nykyään asiallinen ja etäinen, jos olemme kahdestaan niin voisin sanoa että tunnelma on vähän kiusaantunutkin. Mitä tapahtui? Miksi niin mukavasta tyypistä kuoriutui seipään niellyt ukkeli? Kyllästyikö vain? En voi vaatia selitystä mutta ihan vaan uteliaisuuttani haluaisin tietää mikä käänsi kelkan niin totaalisesti. Onko muilla vastaavia kokemuksia?

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma aviomies ei riitä, pitää itkeä vielä vieraan miehen huomion perään? Toisilla kun ei ole sitä aviomiestäkään saati sitten ylimääräistä ihastelijaa.

Vierailija
22/44 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai lähetteli mies suukkoja ja muuta teinimäistä ja nyt hän ei enää olekaan kiinnostunut? No varmaan siksi, että hän huomasi sinun olevan halpa hortsu, jonka ilmeisesti kuka vain pystyisi saamaan hieman vikittelemällä petiin.

Se, että olet naimisissa, on hänelle muistutus, että samanlainen olisit sittenkin jos te joskus yhteen menisitte. Eli kun joku mies hieman silmää vilkuttaa, niin sinä olisit heti valmis. Toivottavasti hän infosi miestäsi testistään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole enää uusi tipu mille lirkutellaan. Ja osottauduit todennäköisesti tylsäksi tosikoksi joten miksi enää tuhlata voimavaroja sinuun enää.

Vierailija
24/44 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palaa siihen hetkeen, jolloin hän viimeksi vielä osoitti kiinnostusta. Mitä teit, sanoit ja missä. Vastaus on joko siinä tai sitten hän ihastui johonkin toiseen tai ymmärsi, ettet hänen vuokseen ole miestäsi jättämässä.

Vierailija
25/44 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi samoin. Olen varattu nainen ja ihastuin varattuun mieheen. Tapasimme juhlissa ja suutelimme, pidemmälle ei menty. Mies alkoi pommittaa viesteillä ja kertoa ihastuksestaan ja aina kehui minua viesteissään. Hurmaannuin kehuista ja tykästyin miehestä muutenkin. Viestittelimme useamman viikon kunnes yhtäkkiä viestien sävy alkoi muuttua hieman neutraalimmaksi ja viestejä saapui yhä harvemmin. Kuten AP en minäkään uskaltanut kysyä siitä, miksi mies viestitteli harvemmin. Selkeästi taisi kiinnostus vain loppua. Kummallakin toki omat perheet, ja olin sanonut heti alussa, etten perhettä jätä. Siitä huolimatta mies halusi jatkaa viestittelyä. Kunnes hänen käytöksensä muuttui hetkessä, enkä tiedä mitä tapahtui. Ehkä hänen kiinnostus vain loppui tai hänellä oli uusi ihastus kierroksessa. Tai sitten ajatteli, ettei halua tuhlata aikaansa minuun tai omatunto kolkutteli. Vaikea sanoa. Ikävöin hänen peräänsä silloin kyllä jonkin aikaa, sen verran kerkesin ihastua noiden viikkojen aikana. Tästä on nyt muutama vuosi, enkä enää ajattele tuota miestä. Yhteydenpito vain loppui kuten koko juttukin.

Vierailija
26/44 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että kiinnostus ei lopahtanut, mutta muija sai asian jotenkin selville, tai sitten omatunto on vain alkanut kolkuttaa.

Vierailija
27/44 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin joskus samassa tilanteessa. Vasta pitkän ajan kuluttua sain tietää mistä oli kyse. Mies oli nähnyt minun käyvän kahvilla toisen miehen kanssa ja luullut, että minulla on sen miehen kanssa joku juttu menossa. Oikeasti kyse ei ollut mistään sellaisesta, vaan kävimme kahvilla muuten vain.

Vierailija
28/44 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla hän lakossa? 😂😂😂

Vierailija
29/44 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet antanut sille egobuustin ja nyt siirtynyt seuraavaan.

Vierailija
30/44 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan, että kiinnostus ei lopahtanut, mutta muija sai asian jotenkin selville, tai sitten omatunto on vain alkanut kolkuttaa.

Tuo on varmaan todennäköisin vaihtoehto, jos kiinnostus loppui kuin veitsellä leikaten.

Vierailija
31/44 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy siltä, onko kaikki OK.

Vierailija
32/44 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy siltä, onko kaikki OK.

Sivusta: oletko tosissasi? Kysyisit noin varatulle naiselle suukkohymiöitä lähettävältä mieheltä, joka muuttunut tönköksi?

Vierailija
33/44 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihan ymmärrä viestittelyä työkaverin kanssa, kun ollaan vapaalla. Varsinkaan sydänhymiöitä.

Vierailija
34/44 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kiinnostus ei lopu, vaan se täytyy lopettaa. Ihastunut käytös ruokkii ihastuksen tunnetta ja vastaavasti käytöstään muuttamalla voi myös pikkuhiljaa tappaa tunteen jota ei halua tuntea.

Vierailija
35/44 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä pystyisi pakottamaan itseäni ihastumaan tai lopettamaan ihastumista. Ehkä se mies tosiaan nautti kun sai naisen ihastumaan myös itseensä ja sitten jatkoi seuraavaan. Tai sitten aatteli ettei viestittely johda pidemmälle, kun kumpikin varattuja, ja lopetti sen takia ja kiinnostuskin lopahti.

Vierailija
36/44 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mitä miehesi sanoi, kun näytit tämän miehen suukkohymiöt viesteissä?

Vierailija
37/44 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ylitti rajan. Viestit = suhde.

Vierailija
38/44 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies testasi vain viehätysvoimaansa.

Vierailija
39/44 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voihan sen tehdä harmittomasti lennossa eikä aloittaa outoa, vihjailevaa viestittelyä.

Vierailija
40/44 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin on varmaan käynyt. Aluksi mies vaikutti todella kiinnostuneelta ja ihastuneelta ja olisi halunnut soittaa ja tavata. Torppasin nuo aluksi. Sitten aloin itsekin ihastumaan ja alettiin suunnittelemaan soittamista ja tapaamista, mutta yhtäkkiä miehen viestittely alkoi vähenemään. Sitten kun en itsekään ollut enää aloitteellinen ja laittanut miehelle viestiä, niin se vain loppui kuin seinään. Kyllä jäin miettimään, että mikä oli lopulta syy, mutta en uskaltanut kysyä. Ehkä vain ihastus/kiinnostus yksinkertaisesti loppui. Yhtä äkisti kuin alkoi.