Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin käytit tuplalapsilisät?

Vihervassari
24.12.2022 |

Mua kiinnostaa mihin tuplalapsilisät teidän taloudessa käytettiin vai menikö kaikki joululahjoihin?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yksinhuoltaja niin mulla ei ole hirveästi vapaa-aikaa niin mulla meni puolet 5 lapse lapsilisistä bileristeilyllä aikana minkä tein ystävien kanssa. Sain ekaa kertaa kahteen kuukauteen illan ja seuraavan aamun vapaaksi lapsista kun lapsien mummi suostui ottamaan ne hoitoon yhdeksi yöksi <3 Oli hauska ilta

Vierailija
2/17 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjoitan ilmastointisuojeluun, lapset kyllä ymmärtävät että on tärkeämpää tukea esim. Vihreitä kuin heidän joululahjat ja tavallaan tämänkin on heille lahja vaikka se kiertää vähän mutkan kautta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yksinhuoltaja niin mulla ei ole hirveästi vapaa-aikaa niin mulla meni puolet 5 lapse lapsilisistä bileristeilyllä aikana minkä tein ystävien kanssa. Sain ekaa kertaa kahteen kuukauteen illan ja seuraavan aamun vapaaksi lapsista kun lapsien mummi suostui ottamaan ne hoitoon yhdeksi yöksi <3 Oli hauska ilta

Oon onnellinen sun puolesta! Kyllä yksinhuoltajatkin saavat ostaa itselleen jotain kivaa tällä kertaa kun lapsilisät sai kerrankin tuplana :) Näinä aikoina on kiva, että valtio tukee hyvinvointia etenkin joulun alla!

Vierailija
4/17 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilillä ne on. Ostin kyllä lapsille melkein tonnilla lahjoja että sinne ne periaatteessa meni eikä riittäneetkään.

Vierailija
5/17 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi puhut imperfektissä? Vastahan me tulivat.

Vierailija
6/17 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huulet kaipaa täytettä.

N19

Vierailija
7/17 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajatämäpostuas kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon onnellinen sun puolesta! Kyllä yksinhuoltajatkin saavat ostaa itselleen jotain kivaa tällä kertaa kun lapsilisät sai kerrankin tuplana :) Näinä aikoina on kiva, että valtio tukee hyvinvointia etenkin joulun alla!

Hei ja muuten tarkoituksena niin ostin joulukuun alussa laivareissun ja alkoholit sun muut laivalla luotolla, jotka maksoin heti pois kun lisät kilahti tilille! Näin en joutunu maksamaan yhtään korkoa ja ei tuu niiden suhteen ongelmia myöhemmin :)

Vierailija
8/17 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että näinä aikoina kaikilla saadut lapsilisät meni välittömästi käyttöön. Miksi ihmeessä joku niitä pistäisi sukanvarteen kun on inflaatio ja jne

Vierailija
9/17 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni laskuihin suurin osa, osa on vielä tilillä odottamassa kun sähkölasku pamahtaa.

Pari sataa meni lasten joululahjoihin.

Vierailija
10/17 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni tilille odottamaan ensi kuuta. Minulla lakkaa opintotuki (joka on tullut aina 1 päivä) ja uuden työn palkka tulee vasta tammikuun viimeinen päivä, joten tuo ylimääräinen lapsilisä menee ihan tavallisiin tammikuun laskuihin :(

Vierailija
11/17 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meni tilille odottamaan ensi kuuta. Minulla lakkaa opintotuki (joka on tullut aina 1 päivä) ja uuden työn palkka tulee vasta tammikuun viimeinen päivä, joten tuo ylimääräinen lapsilisä menee ihan tavallisiin tammikuun laskuihin :(

Eikö sinulle myönnetä esimerkiksi kulutusluottoa? Nyt ois rahaa tilillä ja aikaa nauttia siitä kun on joululomakin! Kyllä sen kulutusluoton saa maksettua sitten ensi kuussa kun palkka tulee :)

Vierailija
12/17 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen tilille meni. Ei se 94 euroa nyt niin paljon taloustilannetta auta, että ennemmin laitoin säästöön tulevaa varten. Jos kyse olisi isommista summista niin sitten tilanne olisi eri.

Vierailija
13/17 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö sinulle myönnetä esimerkiksi kulutusluottoa? Nyt ois rahaa tilillä ja aikaa nauttia siitä kun on joululomakin! Kyllä sen kulutusluoton saa maksettua sitten ensi kuussa kun palkka tulee :)

Ei taida palkka tulla ensi kuussa jos työt alkaa vasta kuun lopussa.

Vierailija
14/17 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi tyttöä, ostin heille kummallekin 100 euron lahjakortin lahjaksi. Saavat ostaa joulun jälkeen alennusmyynnistä itselleen vaatteita.

Vierailija
15/17 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei se mitään ylimääräistä rahaa silti ole jos sitten luottona joutuu maksaa sen pois myöhemmin 😆 Palkkakaan ei tule olemaan kummoinen. Kuitenkin mm. nykyinen asumistuki laskee huimasti kun alan saamaan palkkaa, eli ei ne tulot (käytettävissä olevat varat) loppujen lopuksi hirveästi ees nouse.

Vierailija
16/17 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen lapsi saa 100e lahjaksi,3 lasta

Vierailija
17/17 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohonneisiin päiväkotimaksuihin. Kattas vuoden ajalta päiväkotimaksun kohoamisen. Eli käytännössä plusmiinusnolla meidän perheelle, kun yksi lapsi ja maksimihoitomaksu.