Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi kiinnostus lakkaa?

Vierailija
10.03.2019 |

Olen naimisissa oleva nainen. Viime syksynä tutustuin yhteisen projektin kautta mukavaan mieheen, joka rupesi pitämään yhteyttä töissä näkemisen lisäksi. Kyseinen mies tuntee myös aviomieheni, siltä puolelta ei ollut alun alkaenkaan epäselvyyttä.
Mies lähetteli viesteissä sydämiä ja suukkojakin, juttelimme työjuttujen lisäksi niitä näitä. Hän hakeutui fyysisestikin lähemmäs ja olin aistivinani vähän mustasukkaisuutta kun toinen miespuolinen työkaverini oli kanssani tekemisissä.
Valehtelisin jos väittäisin etten nauttinut saamastani ihailusta ja huomiosta, mutta en ollut aktiivinen puoli. Olin ystävällinen ja pidin miehen huumorista. En ollut aikeissa pettää tai jättää omaa miestäni enkä kuvitellut mitään vuosisadan romanssia. Mutta myönnän että pieni flirtti ilahdutti arkeani.
Muutama viikko sitten viestittely loppui. Mies on töissä nykyään asiallinen ja etäinen, jos olemme kahdestaan niin voisin sanoa että tunnelma on vähän kiusaantunutkin. Mitä tapahtui? Miksi niin mukavasta tyypistä kuoriutui seipään niellyt ukkeli? Kyllästyikö vain? En voi vaatia selitystä mutta ihan vaan uteliaisuuttani haluaisin tietää mikä käänsi kelkan niin totaalisesti. Onko muilla vastaavia kokemuksia?

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni lopettaa, kun ei tule vastakaikua. Elämää on kuitenkin rajallinen aika kaikilla jäljellä.

Vierailija
2/44 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jaksanut jalliittaa varattua naista. Löysi vapaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies jäi kotona kiinni, on löytänyt toisen ihastuksen tai vain kyllästynyt.

Vierailija
4/44 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehen kiinnostus EI olisi lopahtanut? Olisiko hänen pitänyt tuhlata elämänsä sinun kanssasi flirttailuun vain sinua viihdyttääkseen?

Vierailija
5/44 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tajusi ettei jutustanne tulisi ikinä mitään ja nyt vähän hävettää oma innokkuus. Siksi käyttäytyy kuin seipään niellyt.

Vierailija
6/44 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehen kiinnostus EI olisi lopahtanut? Olisiko hänen pitänyt tuhlata elämänsä sinun kanssasi flirttailuun vain sinua viihdyttääkseen?

Ei tietenkään tarvitse minua loppu elämää viihdyttää. Sen takia sanoinkin etten voi mitään selitystä vaatia. Hän ei ole minulle yhtään mistään velvollinen.

Mutta ihmettelen vain miksi hauskasta ja miellyttävästä tyypistä tuli hetkessä niin etäinen.

Vierailija
7/44 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset kyllästyvät viikossa, toiset eivät vuodessakaan. Ihmettelen kyllä miksi käyttäytyy niin kylmästi.

Vierailija
8/44 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kyllästyi ihastumiseensa. Siihen että pyörit jatkuvasti mielessään, eikä mitään mahdollisuuksia kuitenkaan ole. 

Vierailija
9/44 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni vastaava kokemus. Eipä sitä ikinä saa tietää miksi kiinnostus lopahtaa. Ja onko sillä lopuksi väliäkään?

Vierailija
10/44 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
11/44 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista.

Jos on vielä lisää ajatuksia niin kertokaa ihmeessä!

Ap

Vierailija
12/44 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, jaksaisitko itse olla pitkäänkin kiinnostunut varatusta miehestä?

Vierailija
13/44 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En olisi alkuunkaan kiinnostunut varatusta.

Viimeksi olen tälläisiä ihastumisjuttuja miettinyt 15 vuotta sitten kun oman mieheni tapasin. Siksi olen vähän ulalla ja hämmentynyt.

Vierailija
14/44 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kun tietäisi. Sen kuitenkin tietää että olet tekemässä typeryyksiä. Et aikonut pettää tai mitään mutta olit henkisesti tämän tyypin pauloissa ja riippuvainen häneltä saamastasi huomiosta. Olet myös epärehellinen miehellesi ja toimit moraalisesti väärin häntä kohtaan.

Vierailija
15/44 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku varmaan sai järkeä taottua sen miehen päähän.

Vierailija
16/44 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen kun tietäisi. Sen kuitenkin tietää että olet tekemässä typeryyksiä. Et aikonut pettää tai mitään mutta olit henkisesti tämän tyypin pauloissa ja riippuvainen häneltä saamastasi huomiosta. Olet myös epärehellinen miehellesi ja toimit moraalisesti väärin häntä kohtaan.

Tässä on asiaa.

Vierailija
17/44 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies meni baariin, iski naisen jota ei tarvitse lämmitellä samalla tavalla kuin sinua. Nyt varmaan tuntuu vaivaannuttavalta nähdä sinua.

Vierailija
18/44 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miltä tuntuisi jos aviomiehesi olisi täällä itkemässä miksi duunipaikan Tarja ei olekaan enää hänen peräänsä haikailemassa?

Vierailija
19/44 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, miltä tuntuisi jos aviomiehesi olisi täällä itkemässä miksi duunipaikan Tarja ei olekaan enää hänen peräänsä haikailemassa?

Kamalalta, myönnän sen.

Ap

Vierailija
20/44 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylipäätään ottaa vastaan noita sydämiä ja suukkoja ja kun mies tuntee aviomiehenkin, niin ei kovin hyvät arvot omaava mies ole kyseessä. Olen ollut tilanteessa missä kollega lähetti minulle ensin normaaleita viestejä työhön liittyen, mutta yhtäkkiä viestin loppuun tuli suukkohymiö ja sydän ja sen jälkeen töissä kysy ulos. Tämä kollega tuntee mieheni. Sanoin ihan suoraan, että lopettaa ne naurettavat hymiöt ja olen naimisissa aion pysyä naimisissa. Toiseksi sinä tunnet mieheni, niin miksi edes jo sen takia yrität lähestyä muissa kuin työnmerkeissä. Arvostaisit minun suhdettani etkä pidä minua totaalisena junttina.