Miksi kiinnostus lakkaa?
Olen naimisissa oleva nainen. Viime syksynä tutustuin yhteisen projektin kautta mukavaan mieheen, joka rupesi pitämään yhteyttä töissä näkemisen lisäksi. Kyseinen mies tuntee myös aviomieheni, siltä puolelta ei ollut alun alkaenkaan epäselvyyttä.
Mies lähetteli viesteissä sydämiä ja suukkojakin, juttelimme työjuttujen lisäksi niitä näitä. Hän hakeutui fyysisestikin lähemmäs ja olin aistivinani vähän mustasukkaisuutta kun toinen miespuolinen työkaverini oli kanssani tekemisissä.
Valehtelisin jos väittäisin etten nauttinut saamastani ihailusta ja huomiosta, mutta en ollut aktiivinen puoli. Olin ystävällinen ja pidin miehen huumorista. En ollut aikeissa pettää tai jättää omaa miestäni enkä kuvitellut mitään vuosisadan romanssia. Mutta myönnän että pieni flirtti ilahdutti arkeani.
Muutama viikko sitten viestittely loppui. Mies on töissä nykyään asiallinen ja etäinen, jos olemme kahdestaan niin voisin sanoa että tunnelma on vähän kiusaantunutkin. Mitä tapahtui? Miksi niin mukavasta tyypistä kuoriutui seipään niellyt ukkeli? Kyllästyikö vain? En voi vaatia selitystä mutta ihan vaan uteliaisuuttani haluaisin tietää mikä käänsi kelkan niin totaalisesti. Onko muilla vastaavia kokemuksia?
Kommentit (44)
Ei jaksanut jalliittaa varattua naista. Löysi vapaan.
Mies jäi kotona kiinni, on löytänyt toisen ihastuksen tai vain kyllästynyt.
Miksi miehen kiinnostus EI olisi lopahtanut? Olisiko hänen pitänyt tuhlata elämänsä sinun kanssasi flirttailuun vain sinua viihdyttääkseen?
Ehkä tajusi ettei jutustanne tulisi ikinä mitään ja nyt vähän hävettää oma innokkuus. Siksi käyttäytyy kuin seipään niellyt.
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehen kiinnostus EI olisi lopahtanut? Olisiko hänen pitänyt tuhlata elämänsä sinun kanssasi flirttailuun vain sinua viihdyttääkseen?
Ei tietenkään tarvitse minua loppu elämää viihdyttää. Sen takia sanoinkin etten voi mitään selitystä vaatia. Hän ei ole minulle yhtään mistään velvollinen.
Mutta ihmettelen vain miksi hauskasta ja miellyttävästä tyypistä tuli hetkessä niin etäinen.
Toiset kyllästyvät viikossa, toiset eivät vuodessakaan. Ihmettelen kyllä miksi käyttäytyy niin kylmästi.
Varmaan kyllästyi ihastumiseensa. Siihen että pyörit jatkuvasti mielessään, eikä mitään mahdollisuuksia kuitenkaan ole.
Itselläni vastaava kokemus. Eipä sitä ikinä saa tietää miksi kiinnostus lopahtaa. Ja onko sillä lopuksi väliäkään?
Kiitos vastauksista.
Jos on vielä lisää ajatuksia niin kertokaa ihmeessä!
Ap
Ap, jaksaisitko itse olla pitkäänkin kiinnostunut varatusta miehestä?
Vierailija kirjoitti:
En olisi alkuunkaan kiinnostunut varatusta.
Viimeksi olen tälläisiä ihastumisjuttuja miettinyt 15 vuotta sitten kun oman mieheni tapasin. Siksi olen vähän ulalla ja hämmentynyt.
Sen kun tietäisi. Sen kuitenkin tietää että olet tekemässä typeryyksiä. Et aikonut pettää tai mitään mutta olit henkisesti tämän tyypin pauloissa ja riippuvainen häneltä saamastasi huomiosta. Olet myös epärehellinen miehellesi ja toimit moraalisesti väärin häntä kohtaan.
Joku varmaan sai järkeä taottua sen miehen päähän.
Vierailija kirjoitti:
Sen kun tietäisi. Sen kuitenkin tietää että olet tekemässä typeryyksiä. Et aikonut pettää tai mitään mutta olit henkisesti tämän tyypin pauloissa ja riippuvainen häneltä saamastasi huomiosta. Olet myös epärehellinen miehellesi ja toimit moraalisesti väärin häntä kohtaan.
Tässä on asiaa.
Mies meni baariin, iski naisen jota ei tarvitse lämmitellä samalla tavalla kuin sinua. Nyt varmaan tuntuu vaivaannuttavalta nähdä sinua.
Ap, miltä tuntuisi jos aviomiehesi olisi täällä itkemässä miksi duunipaikan Tarja ei olekaan enää hänen peräänsä haikailemassa?
Vierailija kirjoitti:
Ap, miltä tuntuisi jos aviomiehesi olisi täällä itkemässä miksi duunipaikan Tarja ei olekaan enää hänen peräänsä haikailemassa?
Kamalalta, myönnän sen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ylipäätään ottaa vastaan noita sydämiä ja suukkoja ja kun mies tuntee aviomiehenkin, niin ei kovin hyvät arvot omaava mies ole kyseessä. Olen ollut tilanteessa missä kollega lähetti minulle ensin normaaleita viestejä työhön liittyen, mutta yhtäkkiä viestin loppuun tuli suukkohymiö ja sydän ja sen jälkeen töissä kysy ulos. Tämä kollega tuntee mieheni. Sanoin ihan suoraan, että lopettaa ne naurettavat hymiöt ja olen naimisissa aion pysyä naimisissa. Toiseksi sinä tunnet mieheni, niin miksi edes jo sen takia yrität lähestyä muissa kuin työnmerkeissä. Arvostaisit minun suhdettani etkä pidä minua totaalisena junttina.
Moni lopettaa, kun ei tule vastakaikua. Elämää on kuitenkin rajallinen aika kaikilla jäljellä.