Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies suuttui kun lopetin pillerit.

Vierailija
10.03.2019 |

Olisi kuulemma pitänyt hänen kanssaan keskustella aiheesta. Kun koitan keskutella eli kertoa miten en turhaan halua kasvattaa veritulppariskiä hän päätti vain kävellä pois. Ilmeisesti mitään en tee oikein enkä päättää omasta kehostani.

Kommentit (87)

Vierailija
81/87 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ton saman pitäis itse asiassa kaikkien naisten sanoa miehilleen ennen ensimmäisenkään lapsen hankintaa, sais nopeasti täydellisen käsityksen miehen luonteesta. Saisi sitten laitettua vaihtoon moisen toisen terveyden kustannuksella iloisen oman edun tavoittelijan ennen kuin on liian myöhäistä. Kun näitä vaimoaankin ajattelevia on, jopa täällä, hienoa kuulla.

Vierailija
82/87 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäki lopeti pillerit n. 4kk. Eipä olla seksiä harrastettu sen jälkeen. Mä oon pillereit syöny viimiset 10 vuotta ja nyt on miehen vuoro huolehtia ehkäsystä mutta eipä ole asian eteen mitään tehny.

No on teillä miehiä. Mistä näitä löytyy? XD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/87 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen muuten, miksi miehet ei useammin teetä vasektomiaa?

Itselleni se oli hyvä ratkaisu, lapsiluku täynnä. Ei ole kivulias eikä kauhea toimenpide. Kävi helposti ja nopeasti. Mitään vaivoja siitä ei jää.

M37

Ehkä miehet haluavat lapsia kolmekymppisenä, eivätkä kaksikymppisenä.

Loistava ehdotus siis katkaista 20vuotiaalta piuhat. Poistetaan naiselta kohtu ja pannaan takaisin 30v, sama asia?

Ei herranjee.

Vierailija
84/87 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hormonihuuruiset naiset taas meuhkaa täällä.

En ota kantaa pillereiden käyttöön sen enempää kuin, että meillä tyttöystävä ei halua käyttää joten käytän kondomia - toki seksi ei ole yhtä hyvää kuin ilman kondomia, mutta ei voi mitään.

Sitä mitä ihmettelen eniten on se, että miten te naiset pystytte rinnastamaan piuhojen katkaisun ja e-pillerit "yhtä pahoiksi".

Rinnastakaa piuhojen katkaisu ja kohdun poisto, se on lähempänä kuin ^

Öööö... Mitä?

Ehkä sinäkin viisastut, kun ikää tulee vähintään 17 vuotta.

Piuhojen katkaisua ei todellakaan voi verrata kohdunpoistoon. Kohdunpoisto on aika iso operaatio, ja kohdun poistaminen vaikuttaa moneen asiaan, ja voi aiheuttaa esim. emättimen tai virtsarakon laskeumaa.

Pillerit taas eivät kaikille sovi, ja koska miehet eivät suostu pillereitä syömään vaikka niillä oli vähemmän sivuvaikutuksia kuin naisille tehdyissä valmisteissa, niin on ihan järkevää että naisetkaan eivät pillereitä syö, ellei niitä ensisijaisesti käytetä jonkun muun ongelman hoitamiseen, esim. menkat, akne, jne.

Ja tunnen muutaman jotka ovat saaneet veritulpan pillereiden vuoksi.

Minä en ole hormoneja koskaan käyttänyt, mutta piuhat on katkaistu. Mutta silti, uudessa suhteessa mies saa käyttää kumia. Ja vakituisessakin, koska sperma on ällöä. (Olen outo, mutta sperma yökättää todella pahasti. Ja sperma yleensä myös haisee, kun ei sitä saa kunnolla pestyä pois heti. Hyi yäk. Pidän mielummin jalat ristissä kuin annan paljaalla, vaikka paljaalla seksi tuntuu paremmalta. Mutta se haiseva limamönjä jota saa sitten valutella ulos, yäk...)

Ikää löytyy ihan tarpeeksi:)

huomattavasti pienempi ero tuossa vertauksessa on kuin siinä vertauksessa mitä te naiset ehdotatte kokoajan; katkaise piuhat ettet koskaan voi tulla isäksi vs. Väliaikainen hormonaalinen ehkäisy.

Vierailija
85/87 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselleni se oli hyvä ratkaisu, lapsiluku täynnä. Ei ole kivulias eikä kauhea toimenpide. Kävi helposti ja nopeasti. Mitään vaivoja siitä ei jää.

M37

Loistava ehdotus siis katkaista 20vuotiaalta piuhat. Poistetaan naiselta kohtu ja pannaan takaisin 30v, sama asia?

Ei herranjee.

Onko joku ehottanut kaksikymppiseltä katkaisemaan piuhat? Edellinen kommentoija puhui lapsiluvun ollessa täynnä jota ei kai tarvitse normaalille keskustelijalle erikseen yleensä mainita.

Aloitus koskee 36-vuotiasta miestä joka omien sanojen mukaan ei halua enempää lapsia ja tietää etten minä synnytän sen jälkeen kun ole täyttänyt 30 eli vuoden päästä.

Yritykseni keskutella vasektomiasta katoaa yhtä nopeasti ovesta kuin hänen itsensä toivoma keskutelu pillereiden lopettamisesta.

Ap

Vierailija
86/87 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M37

Ei herranjee.

Suomessa ei saa vasektomiaa alle 30-vuotiaana joten sitä ei ole täällä ehdoteltu parikymppisille miehille.

Vierailija
87/87 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä sanosin miehelle että lääkäri sanoi, että minun kannattaa lopettaa ne veritulppariskin takia tai gynekologi sanoi. Tämä on nimittäin monen naisen kohdalla ihan totta. En kyllä usko että suhteenne tulee jatkumaan jos mies suuttuu tuollaisesta eikä suostunut kuuntelemaan edes kun yritit kertoa asiasta aiemmin. Seksin vähyys ja erityisesti sen loppuminen enteilee kyllä hyvin eroa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi