Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Pitääkö olla huolissaan...huono
10.03.2019 |
Kuka valitsee kysymykset tähän ohjelmaan.
Viime jaksossa kysyttiin mummoudesta.
Nämä miespanelistit eivät ymmärtäneet yhtään mitään asiasta. Kuinka he olivat voineetkaan, ei heistä ikinä tule mummoja ainakaan nykykäsityksen mukaan.
Eikä Jennikään ollut yhtään kuusalla, vaikka onkin mummoiässä.
Sitäpaitsi Jenny kiljuu ja nauraa niin, että ei edes kuule, mitä nuo vastaavat : (
Älytöntä on Jennin loppukaneetit kysymyksiin. Kuka niitä kaipaa!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Huono on, saisi lopettaa typerien vastausten takia.