Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras roiskeläppäpizza ja sen duunaaminen?

Vierailija
10.03.2019 |

En ole syönyt kaupan halpispizzoja ainakaan kymmeneen vuoteen. Aattelin pitkästä aikaa käydä ostamassa niitä about 6 ja duunailla niiden päälle vielä extra täytteitä. Hyviä idiksiä? Tai noh, avopiiraitahan ne on eikä pizzoja, mut silti. :)

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mattilanori kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä sanotaan tuunaamiseksi. Ei duunaamiseksi.

No mitä väliä onko se d vai t.

Merkitys muuttuu. Duunaaminen on tekemistä ja Tuunaaminen on muokkaamista.

Entäs Kissa ja Pissa? Mitä väliä onko K vai P?

Tuunaaminen ei ole yhtään mikään oikea sana. Minä olen pääättänyt kutsua pizzan modaamista duunaamiseksi. Jos sitä ei random vauva-palstalaiset ymmärrä tai hyväksy, niin se on minulle ihan vi tun sama asia. :D

AP

Jos ihminen päättää, että hän kutsuu jotain asiaa ihan muuta tarkoittavalla sanalla, niin siitä saattaa toki tulla slangisana ja lopulta jopa ihan virallinen termi.

Mutta paljon todennäköisemmin kyseinen ihminen tekee vain itsestään vaikeasti ymmärrettävän.

Vierailija
22/31 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalostajan jauheliha pitsa, lisää siihen sipulia, herkkusieniä, metwurstia ja

juustoraastetta, oregaanoo ja pippuria. Siinä sulle tuunamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/31 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuunaaminen=Tuning=Säätämistä ja Duunaaminen=Doing=Tekemistä.

Vierailija
24/31 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä levitän tonnikalaroiskikselle reippaasti smetanaa, laitan sen puoleksi minuutiksi mikroon ja sen jälkeen rullaan sen löysäksi ja laitan kuminauhan ympärille jotta se pysyy kasassa aktin ajan.

Vierailija
25/31 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vegepizza, se hyvin maustettu (valmistaja?) ja siihen päälle mistä itse pidät. Minä tuunaan omani yleensä herkkusienillä, puna- ja valkosipulilla, paprikalla ja lisään mausteita mitä sattuu kaapissa olemaan - itse hankittuja ovat eli kaikista pidän ;) - ja sama lihaosastolta eli mitä jämiä (kana, kinkku, nakit...) jääkaapissa on. Kalaa tai äyriäisiä en yleensä laita sillä ei minusta uudelleen lämmitettynä maistu. Saatan lisätä myö pohjalle ketchuppia tai tom.pyreetä tai muiden täytteiden päälle tom.renkaita kosteuden vuoksi.

Vierailija
26/31 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mattilanori kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä sanotaan tuunaamiseksi. Ei duunaamiseksi.

No mitä väliä onko se d vai t.

Merkitys muuttuu. Duunaaminen on tekemistä ja Tuunaaminen on muokkaamista.

Entäs Kissa ja Pissa? Mitä väliä onko K vai P?

Tuunaaminen ei ole yhtään mikään oikea sana. Minä olen pääättänyt kutsua pizzan modaamista duunaamiseksi. Jos sitä ei random vauva-palstalaiset ymmärrä tai hyväksy, niin se on minulle ihan vi tun sama asia. :D

AP

Jos ihminen päättää, että hän kutsuu jotain asiaa ihan muuta tarkoittavalla sanalla, niin siitä saattaa toki tulla slangisana ja lopulta jopa ihan virallinen termi.

Mutta paljon todennäköisemmin kyseinen ihminen tekee vain itsestään vaikeasti ymmärrettävän.

Koko minun pointti on tehdä asioista vaikeaa ja eksyttävää muiden ihmisten ymmärtää. Mukava naureskella sitten teille. Toivottavasti siellä Helsingissäkin räjähtää pian bussi ja pillunpalaset lentelee pitkin asfaltteja. ;D

AP

Oho, kylläpä tämä aloittaja pahoittaa mielensä herkästi :D Pizza aiheuttaa bussiräjähdyksiä!

Vierailija
27/31 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarviiko olla roiskeläppä?

Prisman Rainbown pakastepizzat maksaa 1,49 eli ei kauheasti kalliimpi mutta parempi duunaa ja nälkä lähtee vähemmällä.

Päälle tomaattia, paprikaa, sipulia, mausteet ja valitsemaasi lihaa ja juustoa.

Viimeksi löysin 250 gramman cheddar-raasteita 75 senttiä pussi ja hamstrasin pakastimeen pitsojen päälle.

Vierailija
28/31 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin järjetöntä alkaa duunailla roiskeläppiä yhtään mitenkään. Et sinä niistä duunaamallakaan saa edes lähellekään pitsaa muistuttavaa lättyä. Roiskeläppää voi satunnaisesti käyttää välipalana ja pikaruokana, jos niitä sattuu tarjouksessa olemaan (koska edes euroa niistä ei kannata maksaa), mutta muuhun niistä ei ole. Pitsa on todella helppo tehdä kokonaan itse, eli jos sinulla on ainekset ja kiinnostusta duunailuun, niin tee hyvä ihminen se pitsa kokonaan itse ja tulos on aivan eri maailmasta, kuin joku duunailtu roiskeläppä.

Vierailija
29/31 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täysin järjetöntä alkaa duunailla roiskeläppiä yhtään mitenkään. Et sinä niistä duunaamallakaan saa edes lähellekään pitsaa muistuttavaa lättyä. Roiskeläppää voi satunnaisesti käyttää välipalana ja pikaruokana, jos niitä sattuu tarjouksessa olemaan (koska edes euroa niistä ei kannata maksaa), mutta muuhun niistä ei ole. Pitsa on todella helppo tehdä kokonaan itse, eli jos sinulla on ainekset ja kiinnostusta duunailuun, niin tee hyvä ihminen se pitsa kokonaan itse ja tulos on aivan eri maailmasta, kuin joku duunailtu roiskeläppä.

Hyi. Pizzaa duunailtiin peräti viisi kertaa.

Vierailija
30/31 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin varovainen, vaikka mielitekoja on vaikea sammuttaa.

Itse duunailin kerran roiskeläppää ja sain ulompiin häpyhuuliini toisen asteen palovammoja, jotka eivät ole vieläkään kokonaan parantuneet.

Nim. merk. Ikuiset arvet

Vierailija
31/31 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti nämä mukahauskat kommentoijat eivät missään muussa ketjussa kitise kiusaamisesta kun itse ovat selvästi pahimman luokan kiusaajia kun takertuvat johonkin sanaan ja irvailevat sitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi