Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset, onko lyhyen peniksen omaavalla miehellä mahdollisuuksia mihinkään

Vierailija
10.03.2019 |

Millainen yhdynnästä tulee? Saako naisen tyydytettyä lyhyellä? Voiko kasvaa esteeksi parisuhteelle (seksihän on tärkeä osa parisuhteessa).

Kommentit (127)

Vierailija
1/127 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, ei ole mahdollisuuksia. Kukaan nainen ei halua pienimunaista miestä.

Vierailija
2/127 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

on mahdollisuuksia. Ei suhde on sama asia kuin munan koko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/127 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peniksen ei tarvitse olla kovin pitkä. Paksuus on pituutta tärkeämpää. Jos ap peniksesi on normaalin paksuinen eikä mallia lyijykynä, tuskin siitä ongelmaa parisuhteessa tulee.

Vierailija
4/127 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä paitsi harva nainen edes saa klitorisorgasmia, joten enemmänkin haitta on esteettinen vrt. isot tissit tai hyvä perse.

Vierailija
5/127 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo liiallinen epävarmuus on se este. Luuletko löytäväsi täydellisen naisen?

Vierailija
6/127 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on pääasia että mä saan itteni tyydytettyä, ihan sama onko toinen tyydytetty, voi lähteä lätkimään jossei kelpaa.

Vierailija
7/127 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksuudella on enemmän merkitystä ja pienemmänkin munan saa tuntumaan, jos asento on oikea.

On naisia, jotka saavat orgasmin vain siitä, että joku panee. Nämä naiset tarvitsevat sellaista hehtokullia. Itse taas saan vain panemisen ja klitoriskiihotuksen yhdistelmästä, joten munan koko ei ole yhtä tärkeä asia.

Vierailija
8/127 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on pääasia että mä saan itteni tyydytettyä, ihan sama onko toinen tyydytetty, voi lähteä lätkimään jossei kelpaa.

Niin. Joutunet turvautumaan oman käden apuun?

Vierailija
9/127 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peniksen ei tarvitse olla kovin pitkä. Paksuus on pituutta tärkeämpää. Jos ap peniksesi on normaalin paksuinen eikä mallia lyijykynä, tuskin siitä ongelmaa parisuhteessa tulee.

Entäs jos penis on 5 cm pitkä ja 30 cm paksu?

Vierailija
10/127 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aseksuaalille kelpaa.

Vierailija
11/127 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi lyhytpimppinen nainen.

Vierailija
12/127 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka seksikerta ja miehellä 11cm pituinen niin siinä saa kyllä lähteä kotiin naurun saattelemana!

Vierailija
13/127 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaa "orgasm gap", niin huomaat että orgasmien suhteellisessa määrässä pienimunaisten miesten kiinalaiset ja intialaiset naiset ovat orgasmien määrässä kärkipäässä. Eli, jos suomalaiselle naiselle ei riitä, niin kannattaa sunnata Aasiaan.

Vierailija
14/127 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen saa kyllä tyydytettyä suulla/sormilla/dildolla tms. Kokoa tärkeämpää siis kiinnostus naisen tyydyttämiseen. Ihan hyvin voisin olla pienipeniksesisen miehen kanssa, mutta orgasmeista en halua luopua.

Vierailija
15/127 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas en tykkää isoista peniksistä. Pitkät ja paksut ei oo yhtään hyviä, en tykkää siitä "venymisen" tunteesta. Vaikka olis kuinka kostunut, mun paikat on suunniteltu ns pienemmälle miehelle.

Ja tiedätkö, se vaan vaatii sen että oikean kokoiset kohtaavat!:)

Vierailija
16/127 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Joutunet turvautumaan oman käden apuun?

Tai nukketalon palveluihin.

Vierailija
17/127 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eka seksikerta ja miehellä 11cm pituinen niin siinä saa kyllä lähteä kotiin naurun saattelemana!

Älä ap usko tuota trollia. Tärkeempää on kaikki muu kuin se hemmetin munan koko.

Vierailija
18/127 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä taas en tykkää isoista peniksistä. Pitkät ja paksut ei oo yhtään hyviä, en tykkää siitä "venymisen" tunteesta. Vaikka olis kuinka kostunut, mun paikat on suunniteltu ns pienemmälle miehelle.

Ja tiedätkö, se vaan vaatii sen että oikean kokoiset kohtaavat!:)

Jatkan vielä, seksi on paljon muutakin kuin yhdyntä (kliseisesti sanottu mutta silti). Pussailu, läheisyys, hyväily, suuseksi yms on mulle ainakin paljon tärkeämpää kuin itse yhdyntä.

Vierailija
19/127 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä ap usko tuota trollia. Tärkeempää on kaikki muu kuin se hemmetin munan koko.

Kuten mikä?

Vierailija
20/127 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkimusten mukaan pieni peenis on suurin syy parisuhteen päättymiselle.