Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko hoonolla tuulella? Miksi,mikä painaa?

Vierailija
11.03.2013 |

Mua ei mikään ihmissuhde ainakaan.Olen vapaa kuin taivaan lintunen ja näin tulee olemaan vuosia.En muistanutkaan kuinka kivaa on olla sinkku.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiva että sulla on kevyt olo, ymmärrän, asioilla on puolensa

Vierailija
2/8 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole huonolla tuulella, mutta mua painaa lähinnä virheet joita olen tehnyt, enkä ole ollut sen takia riittävä ihminen, en varmaan koskaan pääse tästä taakasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painaa se kun huomenna on ravitsemusterapeutin tapaaminen eikä paino ole ainakaan alaspäin mennyt.

Vierailija
4/8 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen huonolla tuulella, koska olemme eilen tulleet hiihtolomareissulta kotiseudultani, ja  joka kerran siellä käydessäni tuntuu, että haluaisin sinne takaisin. Nykyinen kotikaupunkini ei vaan tunnu kodilta. Tuntuu, että nyt olisivat viimeiset hetket viettää aikaa ikääntyneiden vanhempieni kanssa, ja lapset nauttisivat jos saisivat oppia kunnolla tuntemaan heidät. He ovat menneet nopeasti huonompaan kuntoon ja meistä olisi heille paljon apua arkipäivän jutuissa. Kieltämättä mietin sitäkin, että pääsisin niin paljon helpommalla, kun meillä olisi kotiseudulla aika lailla lastenhoitoapua. 

Olen siis aina tämän ekan arkipäivän vähän ärtynyt, ja niin ovat lapsetkin.

Vierailija
5/8 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuna on kiva olla, sopii minullekin paremmin kuin parisuhde. Olen sellainen huolehtijaluonne, aina miettimässä mitä toiselle kuluu / missähän se on / mitä ajattelee / onko toinen tyytyväinen jne. Lopulta menee ihan ahdistuksen puolelle. Varmaan minulla on heikko itsetunto tai jotain, mutta yksinolo on minulle helpompaa. Asian huommenaiset kului turhan monta vuotta ja ihmissuhdetta.

Vierailija
6/8 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaa vaihtaa minut alle kakskymppiseen nättiin tyttöön.

Tästä on nyt riidelty jo viikko.

Itse olen yli nelikymppinen, miehen lapset synnyttänyt, repsahtanut (?) nainen. Mies itse on yli viiskymppinen. (ja näkyy se eletty elämä hänessäkin)

Taidan jättää lapset miehelle ja lähteä yksin ovesta ulos, aloittaa uuden elämän. Siinähän saa uus tyttönen olla äitipuolena itsensä ikäisille "lapsille."

Oon _niin_ vihainen ja pettynyt, että pää tuntuu hajoavan.

Vierailija
7/8 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole saanut töitä, ja se ahdistaa :(

Vierailija
8/8 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuna on kivaa, mutta nyt tarvis kertoa eräälle aviomiehelle, että ei kiinosta enää. Uusi aviomies kuvioissa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan