Suomalainen tapa käydä kaupassa.
Katsotaan hinta eikä sisältöä. Ja turha vedota rahaan ei mene läpi tämä selitys.
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Katson hinta-laatusuhdetta. Huonoa en osta koskaan.
Hyvä kun edes joku osaa käydä kaupassa...
En käy kaupassa. Tilaan kotiin.
-suomalainen-
Kyllä Aika vaikea ostaa jotain mätänevää vege sapuskaa liian kalliilla.
Sellaista se nyt vaan on
Suomalainen tapa on arvostella sitä mitä muut tekee.
Minä katson aina sisältöä jos ostan prosessoituja tuotteita, en katso ikinä hintaa.
Vierailija kirjoitti:
Arvostelu ja totuuden kertominen on kaksi eri asiaa.
Katsotaan sisältöä, mutta ei välitetä sokerin määrästä tuotteessa mitään.
Pinaattilettuja! riisifruttia! lonkeroa! ketsuppia! Sitten levy suklaata päivässä päälle.
Maksa sanoo aamen pikkuhiljaa.
Sokeri on tutkimusten mukaan yhtä toksista maksalle kuin alkoholi.
Itse ostan sellaisia eluntarvikkeita, joista voin itse tehdä ruokka.
Edelleen kaupoissa ovat halpoja; perunat, porkkanat, tietyt leivät, usein etilaiset lihat tarjouksessa.
400 g:n jauheliha pakkauksesta tekee ruokaa 4 hlön perheessä, kahdeksi päiväksi.
Yhden hengen perheessä, lähes viikoksi, kun esim, jauhelihakeittoon lisää sipulia, porkkanoita, lanttua ja makatoneja / riisiä, ja maustaa sen hyvin.
Lopusta jauheluhasta saa jauheliha kastikkeen perunoille tai spagetiin tai lasagneen.
Ruokajuomaksi voi käyttää vettä, lapsille maitoa.
Leivon paljon itse, niin pullaa, kuten korvapuusteja, tavallisia pikkupullia, kuin patpnkeja ja sämpylöitä.
Mutta jauhojen hinnat ovay nousseet todella paljon, ehkä sihteessa eniten moniin muihin elintarvikkeisiin.ä
Siltikin itse leipominen kannattaa edelleen, etenkin niissä perheissä joissa on pari murrosikäistä ja liikunnallista tenupoikaa, joiden ruokahalu on loputon.
Vierailija kirjoitti:
Jos kaupassa lukisi että tuoretta ihmisen ulostetta saa 5€kilo ja tuoretta härän lihaa 20€ kilo niin suomalainen ostaisi ulostetta.
Niin, missä ne hölmöläiset asuivatkaan? Mieluummin ostaisin yksisarvisen sisäfilettä.
Vierailija kirjoitti:
Joo ja pitäisi vielä muistuttaa että siellä mystisessä Ulkomaassa kaikki on varmaan paremmin :D
Vierailija kirjoitti:
Katsotaan sisältöä, mutta ei välitetä sokerin määrästä tuotteessa mitään.
Pinaattilettuja! riisifruttia! lonkeroa! ketsuppia! Sitten levy suklaata päivässä päälle.
Maksa sanoo aamen pikkuhiljaa.
Sokeri on tutkimusten mukaan yhtä toksista maksalle kuin alkoholi.
On totta, että sokeria pitäisi pyrkiä välttelemään, rasvaa ei niinkään. Normaali suomalainen ei kuitenkaan syö joka päivä pinaattilettuja, riisifruttia tai suklaalevyä eikä juo joka päivä lonkeroa.
Vierailija kirjoitti:
Itse ostan sellaisia eluntarvikkeita, joista voin itse tehdä ruokka.
Edelleen kaupoissa ovat halpoja; perunat, porkkanat, tietyt leivät, usein etilaiset lihat tarjouksessa.
400 g:n jauheliha pakkauksesta tekee ruokaa 4 hlön perheessä, kahdeksi päiväksi.
Yhden hengen perheessä, lähes viikoksi, kun esim, jauhelihakeittoon lisää sipulia, porkkanoita, lanttua ja makatoneja / riisiä, ja maustaa sen hyvin.
Lopusta jauheluhasta saa jauheliha kastikkeen perunoille tai spagetiin tai lasagneen.
Ruokajuomaksi voi käyttää vettä, lapsille maitoa.
Leivon paljon itse, niin pullaa, kuten korvapuusteja, tavallisia pikkupullia, kuin patpnkeja ja sämpylöitä.
Mutta jauhojen hinnat ovay nousseet todella paljon, ehkä sihteessa eniten moniin muihin elintarvikkeisiin.ä
Siltikin itse leipominen kannattaa edelleen, etenkin niissä perheissä joissa on pari murrosikäistä ja liikunnallista tenupoikaa, joiden ruokahalu on loputon.
Saman olen huomannut, tenupoikien ruokahalu on ihan ehtymätön :D:D:D
Katson hinta-laatusuhdetta. Huonoa en osta koskaan.