Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Säälittää oluen perään itkevät miehet kaupassa... :(

Vierailija
11.03.2013 |

Taas yksi ryysyisen oloinen miesparka bongasi kaljapullon kaupassa, ei ollut edes mitään kallista olutlaatua, ja juoksi vaimonsa luokse. Kohta nyyhkyttäen palautti juoman hyllyyn. Teki mieli ostaa se kalja sille miehelle.

Oli niin alistunut mies, että tyytyi nyyhkien kohtaloonsa.

En sano montako henkilöä perheessä oli, mutta miksi pitää hankkia niin iso perhe, ettei ole varaa koskaan ostaa olutta miehelle ja antaa hänellekin huomiota?Jopa kirppareillakin näkee näitä miehen itkettäjiä... Voiko olla elämä muutamasta eurosta kiinni? Jättää ne omat kahvipullat ostamatta ja juoksematta kampaajalla joka kuukausi, niin jo saa mies hyvän mielen-

edes joskus.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kyllä tuollaisia halpisoluita hyväksy ollenkaan. Minkälaisen viestin te annatte miehelle, jos ostatte hänelle halvinta olutta? Että hän ei kelpaa, että hän ei ansaitse, ettei hän ole edes Kukon, saati Duvelin arvoinen?

En edes usko, että noissa halpisoluissa on yhtä hyvät ravintoarvot kuin laadukkaammissa. Miehelle tulee vitamiininpuutos, jos ostelette niitä Koffejanne!

Vierailija
22/33 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut siis mua oikeasti ärsyttää että leikittelette tällä ajatuksella. Tämä on oikea ongelma monissa perheissä. Ei edes mikään alkoholiongelma vaan oikeasti ongelma siitä että mies ei saa toteuttaa itseään vapaasti.

Onneksi mun vaimolle maistuu olut myös.

T: 11cm mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

öh, mun mies ei ONNEKSI juo mitään. Paitsi nyt joskus baarissa jotain kerran vuodessa.

Entinen mies veti kaljaa joka ilta väh.5 pulloa telkkarin kaverina.jatkaa varmaan samaa rataa nykyäänkin!

Vierailija
24/33 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2013 klo 11:15"]

Miehelle pitää tehdä selväksi, että vain yhdessä sovittu kaljapäivä on kaljapäivä, ja se on kerran viikossa. Muina päivinä otetaan vaikka yrttiteetä.

[/quote]

Naiselle pitää tehdä selväksi, että pitää päänsä kiinni, kun mies haluaa kaljaa.

Vierailija
25/33 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on huono vaimo niin olut lievittää tuskaa. Ja se ei lievitä yhtään että nalkutetaan jokaisesta tölkistä ;(

'sydän itkee näiden miesten puolesta.

Vierailija
26/33 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on huono vaimo niin olut lievittää tuskaa. Ja se ei lievitä yhtään että nalkutetaan jokaisesta tölkistä ;(

'sydän itkee näiden miesten puolesta.

Vierailija
27/33 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi oma mieheni on absolutisti, kuten minäkin :) ei tarvitse moiseen turhuuteen rahojamme tuhtala. Emme ole tiukkuksia, osaamme nauttia elämästä ilman viinaa ;)

Vierailija
28/33 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua lähinnä säälittää miehet ja naiset jotka eivät voi elää ilman alkoholia.

Vierailija
29/33 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kalja on parasta :D ja huumeet :D

t. kikki hiiri

Vierailija
30/33 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljaa ainiaan!

Vierailija
31/33 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilä om sillai et jos äijä ruinaa kalajaa niin minä saan antaa litsarin joka kaljasta, laatikollisesta 24 litsaria. Tämä toimii meilä hyvin. Ukko pysyy kalajassa ja minä voin purkaa vihaani ukkoon. Tosin kerran sovittiin niin että säästän litsarit siihen kun ukko on juonu kaikki 24 tölkkiä ja saan antaa ne silleen putkeen. No tästä seurasi se että ukkopa löi multa molemmat silmätmustiksi 24 litsarin jälkeen. Mutta kyl ansaitsin sen. Ja seksi oli hukieaa tuon jälkeen. Ainakin kolmesti sain tuolla kerralla...

Vierailija
32/33 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tehnyt vanhoista sukkahousuista kaljapullon näköisen pikku tyynyn miehelleni. Tuunasin siihen vielä ihan oikean näköisen etiketin novitalangasta. Mies saa touhuta sen kanssa oikeaa kaljapäivää odotellessa.

Vierailija
33/33 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäpä se kannan ne kaljat kotiin miehelle....ei sen tarvii tulla kauppaan edes kuolaamaan :D Aina kun laatikossa alkaa pohja paistamaan niin tuon uuden!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan