Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapasin miehen. MUTTA.

Vierailija
11.03.2013 |

..Niin tapasin siis baarissa miehen joka oli kaikkea muuta kuin normaalisti miehet johon ihastun. Niin ulkoisesti kuin luonteeltaankin. No, annoin tilaisuuden ja lähdin tyypin kanssa treffeille.

Edettiin JÄRJETTÖMÄN, LIIAN nopeasti. Sänkyyn päädyttiin ja se on valehtelematta parasta seksiä ikinä. Lapsenikin tämä tyyppi tapasi aivan liian nopeaan, vahingossa oikeastaan. Eron jälkeen eka tyyppi jonka lapseni tapasi, ja hänkin ajattelee että kyseesä on vaan kaverini, eikä ajattele asiasta sen enempää.

No, mies sitten tunnusti että hiukan ahdistaa tämä nopea eteneminen. Että kun tuntuu hyvältä jne, mutta hän on rakentanut kovan kuoren ympärilleen saatuaan näpeilleen muutama vuosi sitten todella rajusti suhteessa. Ajattelin että ok, nyt se tahtoo sitten lopettaa tapailun. Sanoin vaan että kerrotko ystävällisesti sitten jos et halua enää nähdä, hän sanoi että joo, kerron kyllä sitten.

Olin aluksi aivan rikki, ekaa kertaa eron jälkeen ihastuin todella ja olin tyytyväinen että kerrankin sellaiseen ihmiseen jonka luonne merkitsi, eikä ulkonäkö. En tiedä haluuko. Mutta, nyt sitten olenkin kiukkuinen! Minun erosta on kulunut vähemmän aikaa ja ihan yhtä näpeilleni minäkin sain kuin tuo mies. Ja silti uskallan tarttua hetkeen ja mennä tunteella. Ja en tiedä olenko vittumainen ämmä, mutta koen että ansaitsen enemmän: Miehen joka tietää heti että tahtoo mut, eikä ala feidailla- Varsinkin niin ettei halua puhua mun kanssa asiasta vaan kertoo yksipuolisesti omat tunteensa. Voi olla että itsetuntoni on liian korkea, sillä pulaa seurasta ei olisi, saan paljon treffipyyntöjä ja seuraa olisi. Nyt sitten olen onnistunut kuolettamaan vähäisetkin fiilikset tuota äijää kohtaan. Ihan käsittämätöntä, olin alkuun aivan messissä, ja aivan rikki tuosta että hän tahtoo edetä rauhallisemmin ja nyt olenkin sitten täysin välinpitämätön, ei enää kiinnostakaan. Mikähän mulla on.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

are u a  w h o r e ?

Vierailija
2/28 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se kaveri ei ole susta riittävän kiinnostunut. Tuo rauhallisemman etenemisen tarve kertoo sen, että hän ei halua sitoutua, ainakaan sinuun. Saattaa olla että hänellä on toinen tai pari muutakin naista kierroksessa tai sitten haluaa jatkaa levotonta poikamieselämää.

Jos haluaisi sinut ja olisi tosissaan niin ei ehdottaisi himmaamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa kasvat aikuiseksi. Helppohan se oli nuorena kuvitella, että toinen on Se Oikea heti ekan sänkykerran jälkeen, mutta kyllä vanhempana pitää tajuta jo toiseen tutustua paremmin ja saada selville toisen arvot, mielipiteet ja luonne. Varsinkin, jos meinaat tuoda uuden miehen lapsen elämään! Tuskin tiedät miehestä vielä tarpeeksi, että itsekään pystyt julistamaan hänen ehdotonta ihanuuttaan? Anna miehelle aikaa ja ota sitä itsekin, varsinkin jos omasta erostasi on vähän aikaa. Ettet vaan ota ekaa sopivaa tyyppiä laastariksi. Tottakai ymmärrän, ettet halua pelata pelejä, onhan näitä sitoutumiskyvyttömiä miehiä maailma täynnä.

Vierailija
4/28 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2013 klo 10:34"]

No se kaveri ei ole susta riittävän kiinnostunut. Tuo rauhallisemman etenemisen tarve kertoo sen, että hän ei halua sitoutua, ainakaan sinuun. Saattaa olla että hänellä on toinen tai pari muutakin naista kierroksessa tai sitten haluaa jatkaa levotonta poikamieselämää.

Jos haluaisi sinut ja olisi tosissaan niin ei ehdottaisi himmaamista.

[/quote]

Tätä mäkin meinaan. Ja luulen näin. hyvä että omatkaan fiilikset ei sit olleet kuitenkaan niin vahvoja kun luulin.

AP

Vierailija
5/28 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2013 klo 10:39"]

Jospa kasvat aikuiseksi. Helppohan se oli nuorena kuvitella, että toinen on Se Oikea heti ekan sänkykerran jälkeen, mutta kyllä vanhempana pitää tajuta jo toiseen tutustua paremmin ja saada selville toisen arvot, mielipiteet ja luonne. Varsinkin, jos meinaat tuoda uuden miehen lapsen elämään! Tuskin tiedät miehestä vielä tarpeeksi, että itsekään pystyt julistamaan hänen ehdotonta ihanuuttaan? Anna miehelle aikaa ja ota sitä itsekin, varsinkin jos omasta erostasi on vähän aikaa. Ettet vaan ota ekaa sopivaa tyyppiä laastariksi. Tottakai ymmärrän, ettet halua pelata pelejä, onhan näitä sitoutumiskyvyttömiä miehiä maailma täynnä.

[/quote]

Kuten vastasin jo tuolle edelliselle, että mun vaisto sanoo että mies ei kuitenkaan ollut minusta riittävän kiinnostunut. Ja, kuten sanoin, hän ei silloin ole se oikea, jos täytyy pohtia ja arpoa. En myöskään välttämättä halua miestä jolla vaikka erosta on vuosia, ei ole kyennyt seurustelemaan vuosiin koska pelkää hysteerisesti sydämensä särkyvän. Ei hän ole ainoa ihminen jolle on tullut takkiin! Ja ainoa ihminen jonka sydän on rikottu! Mun mies petti ja sikaili kuukausia, ja ylihän siitäkin oli päästävä. Erosta on nyt vajaa vuosi siis.

Mies sanoi että tässä on niin paljo kaikkea, liikaa yhtä aikaa, liikaa liian nopeasti. Miehelle on tarjottu töitä ulkomailta ja hän oli ajatellut että jos en muuta ulkomaille, hän ostaa talon toisesta kaupungista. Ja nyt kuulemma minä tuun tähän ja sekoitan pakan. Ehkä olen lapsellinen mutta mä menen tunteella ja turpaan tulee välillä, mutta eipähän tarvi arpoo "oisko kuitenki pitänyt.."

AP

Vierailija
6/28 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en nyt aivan ymmärrä, mikä pakko on edetä niin nopeasti? Mitä siis haluat, että mies muuttaa luoksenne ja alatte heti elää yhteistä arkea ja perhe-elämää?

Mitä vikaa on siinä, että tutustutte toisiinne rauhassa ja tapailette vaikka muutaman kerran viikossa. Kaikki ei ole samanlaisia, ja vaikka sinä olisit valmis hyppäämään heti vakavaan suhteeseen, kaikkien ei tarvitse olla eikä se tarkoita sitä ettei olisi kiinnostunut. Mä en ainakaan niin usein tapaa ihmisiä joiden kanssa synkkaa, joten olisin valmis kohtuullisiin kompromisseihin. Mikset voi siis edes muutamaa kuukautta vain katsella rauhassa, mikä kiire valmiissa maailmassa?

Vierailija
7/28 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä on että jokaisen suhteen pitäisi johtaa johonkin pysyvään nyt, tässä heti tai edes koskaan. Miksei sitä voi vaan rauhassa olla ja tapailla, jos tuntuu hyvältä jne.

Vierailija
8/28 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä ongelmaa. AP tapasi miehen, joka vaikutti hyvältä, mutta alkoikin sitten peruutella. AP oli ensin surullinen, mutta sitten otti päähän koko tyyppi ja oli hyvä, että siitä pääsi eroon, kun ei se olisi AP:n tyylinen ollutkaan.

Arvaa mitä, noin on käynyt mullekin. Tyyppi on vaikuttanut hyvältä, on tapailtu ja sitten jompikumpi onkin ollut sitä mieltä, että ihan kiva mutta ei sittenkään. Jos se olen ollut minä, niin ei siinä mitään,elämä jatkuu. Jos tapailun lopettikin mies, niin on vituttanut vaihtelevissa määrin. Totuus on kuitenkin, että ei siitä mitään olisi tullut, jos jo tapailuvaiheessa huomaa, ettei kiinnostakaan, vaikka olisi jossain vaiheessa ajatellutkin, että voisi kiinnostaa. Se ei myöskään tee kenestäkään sikaa tai paskaa, jos tapaili jonkin aikaa, mutta ei kokenut suhdetta sellaiseksi, josta voisi tulla jotain vakavaa. Varsinkaan jos vaivautui selittämään fiiliksiään.

Vierailija
9/28 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sä suutuit sille kun se ei heti muuta sun kanssa yhteen ja ala leikkiä kotia? Vaan kertoorehellisesti, että haluaa edetä hitaammin. Tutustua rauhassa ja vasta sitten katsoa sitä yhteistä elämää. Sä olet valmis altistamaan lapssi ties millaiselle miehelle (sillä oikeestihan sä et tunne sitä juuri lainkaan).

Mitä jos rauhoittuisit ja ihan oikeasti miettisit, että mihin sulla on kiire? Miksi se seurustelu ei sulle riitä, miksi et anna lapsesi toipua erosta rauhassa vaan olet heti pykäämässä uusperhettä pystyyn?Etkö tosiaan pysty yhtään hidastamaan ja ottamaan sität oista huomioon? Miksi suhteen pitäsi edetä vain sen mukaan miltä susta tuntuu?

Vierailija
10/28 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaisto sanoo, että mies ei ole riittävän kiinnostunut, niin ei se ole. Kumma homma, mutta kyllä sen vain tietää ja päinvastaista vakuuttelevista ulkopuolisista on lopulta vain haittaa, vaikka ne tarkoittaakin hyvää.

Vierailija
11/28 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2013 klo 11:23"]

Eli sä suutuit sille kun se ei heti muuta sun kanssa yhteen ja ala leikkiä kotia? Vaan kertoorehellisesti, että haluaa edetä hitaammin. Tutustua rauhassa ja vasta sitten katsoa sitä yhteistä elämää. Sä olet valmis altistamaan lapssi ties millaiselle miehelle (sillä oikeestihan sä et tunne sitä juuri lainkaan).

Mitä jos rauhoittuisit ja ihan oikeasti miettisit, että mihin sulla on kiire? Miksi se seurustelu ei sulle riitä, miksi et anna lapsesi toipua erosta rauhassa vaan olet heti pykäämässä uusperhettä pystyyn?Etkö tosiaan pysty yhtään hidastamaan ja ottamaan sität oista huomioon? Miksi suhteen pitäsi edetä vain sen mukaan miltä susta tuntuu?

[/quote]

Kuka sanoo että mä haluun leikkiä kotia ja muuttaa yhteen? Siis en todellakaan halua sitä! MÄ haluisin tapailla jne, mutta EHDOTON juttu on että saisin varmuuden siitä onko mies mun kanssa tosissaan vai ei. En vaadi että rakkautta pitää vannoa, mutta kyllä ihmisestä aika pian pitää tietää haluuko tästä mitään vai ei. En etsi isää lapselle, sellainen sillä jo on.  Mistä ihmeestä te olette saaneet sen kuvan että mä olisin tyyliin menossa naimisiin tuon tyypin kanssa?? Mä en halua elää epävarmuudessa, haluan tietää olenko tyypille pelkkää huvia vai en. Jos sen kertominen on liikaa vaadittu, niin antaa mennä koko tyypin, nyt my cup of tea.

AP

Vierailija
12/28 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Se ei ole tarpeeksi kiinnostunut sinusta syystä tai toisesta, ihan sama miksi. Sitä noi sen liian nopeat etenemiset ja toisen paikkakunnan duunit tarkoittaa suomeksi. Siksi sulla on sellainen fiilis, että se ei ole tarpeeksi kiinnostunut, koska vaistoat miten asiat on. Sitä paitsi ketjun avaaminen palstalle vahvistaa asian viimeistään. Jos mies on kiinnostunut, ei ole tarvetta analysoida eli avata ketjua av-palstalle. Näin simppeliä se on.

Vierailija
13/28 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2013 klo 11:42"]

Niin. Se ei ole tarpeeksi kiinnostunut sinusta syystä tai toisesta, ihan sama miksi. Sitä noi sen liian nopeat etenemiset ja toisen paikkakunnan duunit tarkoittaa suomeksi. Siksi sulla on sellainen fiilis, että se ei ole tarpeeksi kiinnostunut, koska vaistoat miten asiat on. Sitä paitsi ketjun avaaminen palstalle vahvistaa asian viimeistään. Jos mies on kiinnostunut, ei ole tarvetta analysoida eli avata ketjua av-palstalle. Näin simppeliä se on.

[/quote]

Siis hommahan meni niin että se halusi mua nähdä. se laittoi viestiä, se oli selvästi kiinnostuneempi osapuoli. Ekoilla treffeillä se sanoi jo että sillä on nyt tällainen juttu että ulkomailta on tarjottu töitä ja että myös harkinnassa toiselle paikkakunnalle muutto. Ja se oli selvästi kiinnostuneempi osapuoli siis heti. Mä en painostanut mihinkään, en edes puhunut tulevaisuudesta yhdessä enkä mitään. Olen suorapuheinen ja sanon asiat niinku ne on, sanoin heti sille miehelle että kerron kyllä sitten avoimesti fiiliksistäni kun siltä tuntuu. Toi koko ahdistushomma tuli siksi ihan puuntakaa, kun se tosiaan vaikutti kuitenkin kiinnostuneelta, enkä mä ole edes vihjannut siis seurustelusta tai mistään. No joo, paskan marjat alkaa tätä arpomaan.. Meni nyt oma vaisto tavallaan alkuun metsään, kun luulin että äijä oisi kiinnostuneempi.

AP

Vierailija
14/28 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se alkuun voinut olla kiinnostunut, mutta ei sitten kuitenkaan sen enempää. Kaikille käy noin ja se on tosi ärsyttävää, kun itse olisi alkanut lämmetä ja toinen taas viileni. Anna olla ja ota toinen, sähän sanoit, että valinnanvaraa on. Ehkä siksi et ole tottunut pakkeihin? Mun mielestä tuo on kyllä riittävän selkeästi sanottu, että kiitos mutta ei kiitos.

Vierailija
15/28 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mitä meinaat? Laitatko miehelle nyt viestiä että ei tavata enää vai kuinka?

Vierailija
16/28 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sE SIITÄ sitten vaan ja uutta kohden! Mielestäni asenteesi on kohdallaan, ei todellakaan mitään himmailua, jos hyvältä tuntuu sit mennään. Ei rakastunut ihminen halua hidastella tai "edetä hitaammin" kyllä silloin haluttaa olla kaikki aika yhdessä mitä vaan on. Ja hei kuten itse sanoit, kaikki me rakkaudessa ollaan turpaan otettu. Oma ongelma jollei siitä yli pääse.

Vierailija
17/28 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vähän luulen, että asia on hoidettu sillä, ettei laita enää mitään viestiä.

Vierailija
18/28 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2013 klo 12:14"]

Mä vähän luulen, että asia on hoidettu sillä, ettei laita enää mitään viestiä.

[/quote]

Mä jotenkin luulen että siitä kundista ei kuulu enää mitään. Paitsi että se lainas multa pari kirjaa, ne tahdon kyllä takas.

AP

Vierailija
19/28 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tosi paljon samanlainen tilanne ku sulla, ap. Mies sanoi, että otetaan rauhallisemmin (oltiin edetty jo sänkyyn ties kuinka monta kertaa jne.), koska oli just saanut näpeilleen eksiltään jne.

No, mä totesin, että sehän sopii. Meni siinä vissiin kaksi päivää ilman, että mä otin mieheen yhteyttä (mä olin aina ollut se yhteyttä ottava osapuoli), niin mies soitti mulle ja sanoi että hevonp-, mitä tässä himmailemaan, lähde kahville. No siellä kahvilla otti ja kosaisi.

Yleensä en suosittele mitään pelien pelaamista ja koetteluja, mutta mitä jos näytät olevas välinpitämätön? Montaa miestä tuntuu ahdistavan, jos nainen on liian kiinnostunut heti alkuun.

Vierailija
20/28 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2013 klo 12:24"]

Mulla oli tosi paljon samanlainen tilanne ku sulla, ap. Mies sanoi, että otetaan rauhallisemmin (oltiin edetty jo sänkyyn ties kuinka monta kertaa jne.), koska oli just saanut näpeilleen eksiltään jne.

No, mä totesin, että sehän sopii. Meni siinä vissiin kaksi päivää ilman, että mä otin mieheen yhteyttä (mä olin aina ollut se yhteyttä ottava osapuoli), niin mies soitti mulle ja sanoi että hevonp-, mitä tässä himmailemaan, lähde kahville. No siellä kahvilla otti ja kosaisi.

Yleensä en suosittele mitään pelien pelaamista ja koetteluja, mutta mitä jos näytät olevas välinpitämätön? Montaa miestä tuntuu ahdistavan, jos nainen on liian kiinnostunut heti alkuun.

[/quote]

Siis mä olen ollut sängyssä tän miehen kanssa jo aika monta kertaa ja se on MIELETÖNTÄ. Käsittämätöntä, jotain sellaista mitä en ole elämässäni koskaan ennen kokenut. Se fyysinen vetovoima mitä koetaan on jotain mitä mä en ole ennen kokoenut. Kun ollaan yhdessä, ollaan vaan sylikkäin ja tuntuu ettei toista pääse riittävän lähelle vaik ois kuinka kiinni.

Joo mä olen aiemmin ollut aina alkuun etäinen, viileä, vaikeasti tavoiteltava. Nyt eron jälkeen päätin että mä oon kasvanu ihmisenä, en mä enää jaksa näitä leikkejä. Että jos tuntuu hyvältä niin sit tuntuu. En missään tapauksessa ota mieheen enää yhteyttä. Odotan että se ottaa, tai sitten ei ota.

Joo, ja siis pakit oon saanu tasan kerran elämässäni ennen tätä.

AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän