Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies teki itselle hyvää pitsaa- Meni syömään sitä yläkertaan ja laittoi oven kiinni

Vierailija
09.03.2019 |

Mies teki äsken itselleen pitsaa vajaan pellillisen. Kun pitsa tuli uunista mies laittoi sen astiaan, meni yläkertaan syömään sitä ja laittoi oven kiinni. Kun avasin yläkerran oven, niin mies katsoi telkkaria. Sanoin, että otan pari palaa pitsaa, niin mies sanoi ” et ota” ” mene pois ja laita ovi kiinni”. Lähdin hämilläni pois takaisin alakertaan. No, menin toisen kerran katsomaan, mitä mies yläkerrassa puuhaa. Avasin oven, niin mies huusi ” voisitko jättää mut rauhaan” lähdin itku kurkussa pois. Tylsä ilta yksin käytännössä. En ymmärrä, mikä miehellä on.

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häääh oikeasti. Toivottavasti oot provo. Sanoisin miehelle, että ootko tosissasi, että teit vaan itsellesi ruokaa, mutta et mulle?? Oletko suuttunut jostain, että toimit näin? Okei tästä lähtien molemmat sitten taitaakin tehdä itselleen aina omat ruuat, jos niin haluat elää. 

Vierailija
2/54 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtuuko tällaista usein teillä? Jos, niin ero.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei mistä tiedät että se pitsa oli hyvää? 🤔

Vierailija
4/54 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee itse ruokasi. Miestä jurppii se, että olet maannut tämänkin päivän av-palstalla. 

Ja oikein itku kurkussa. 

Vierailija
5/54 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai olet viimeisimmilläsi raskaana? Ihanan välittävän uroksen olet näköjään löytänyt. :)

Vierailija
6/54 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pitäskö sun mennä?

Eka käyt syömässä, sitten baariin ja kaverille yöksi. Tuut takasin kun ehdit, jos ehdit.

Vierailija
7/54 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häääh oikeasti. Toivottavasti oot provo. Sanoisin miehelle, että ootko tosissasi, että teit vaan itsellesi ruokaa, mutta et mulle?? Oletko suuttunut jostain, että toimit näin? Okei tästä lähtien molemmat sitten taitaakin tehdä itselleen aina omat ruuat, jos niin haluat elää. 

Ei ole provo. Äsken mies haki limsapullon jääkaapista. Ilmeisesti en saa sitäkään. Kysyin samalla, että miksen saa ottaa pitsaa, niin mies vastasi ” Sähän söit töissä” ” nämä ovat minulle”. Mies sanoi, että voisin lähteä käymään lenkillä. Sanoin, etten aio mennä.

Ap

Vierailija
8/54 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuoksui ainakin hyvältä. Mies tekee aina hyvää pitsaa. Olen ennen saanut maistaa.

Ap

Vierailija
9/54 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 6 kertoikin miten sinun kannattaa iltaa jatkaa. Huomenna voit selata vapaita asuntoja. Mikäli kuitenkin jostain kumman syystä päätät jäädä, niin muista, että sinun ei tarvitse enää kokkailla miehelle.

Vierailija
10/54 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin lopettaisin tuommoisen muijan passaamisen kuka vaan loisii miehensä lompakolla. Pesköön itse pyykkinsä, tehköön itse ruokansa ja hoitakoon itse ruokaostokset omilla rahoillaan.

Vierailija
11/54 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nro 6 kertoikin miten sinun kannattaa iltaa jatkaa. Huomenna voit selata vapaita asuntoja. Mikäli kuitenkin jostain kumman syystä päätät jäädä, niin muista, että sinun ei tarvitse enää kokkailla miehelle.

Mies tekee meillä aina ruuat.

Ap

Vierailija
12/54 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minäkin lopettaisin tuommoisen muijan passaamisen kuka vaan loisii miehensä lompakolla. Pesköön itse pyykkinsä, tehköön itse ruokansa ja hoitakoon itse ruokaostokset omilla rahoillaan.

Ai miten niin? Millaisen tuollaisen? Mikä vika minussa on?

Ap

Vierailija
13/54 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika! Mitä ihmettä täällä naiset vinkuu ja vonkuu ja valittaa idiootti äijistään! Ei ole mikään pakko katella tuollaista äijää eikä ainakaan antaa pillua moiselle! Siis muistakaa, ei mikään pakko!! 

Vierailija
14/54 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole provo. Äsken mies haki limsapullon jääkaapista. Ilmeisesti en saa sitäkään. Kysyin samalla, että miksen saa ottaa pitsaa, niin mies vastasi ” Sähän söit töissä” ” nämä ovat minulle”. Mies sanoi, että voisin lähteä käymään lenkillä. Sanoin, etten aio mennä.

Ap

Mikset mene lenkille?

Vierailija
15/54 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai olet viimeisimmilläsi raskaana? Ihanan välittävän uroksen olet näköjään löytänyt. :)

Joo, olen. Mies on sanonut ettei aio osallistua vauvanhoitoon lainkaan.

ap

Vierailija
16/54 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko on painoindeksisi?

Vierailija
17/54 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa minäkin ihmettelin, jos kerran ei ole antanut ottaa edes palaakaan ?

Vierailija
18/54 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, olen. Mies on sanonut ettei aio osallistua vauvanhoitoon lainkaan.

ap

En ole raskaana. Älkää uskoko tuota kirjoittajaa.

Ap

Vierailija
19/54 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä ihmettä?! Suostuuko aikuinen tervejärkinen nainen katteleen tuollaista ääliöö?! Hoh hoijaa, onneksi ei tarvii katella tuollaista, sentään on vielä aitoja herrasmiehiäkin olemassa, sellaisia jotka osaavat kohdella naistaan hyvin! 

Vierailija
20/54 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies tekee meillä aina ruuat.

Ap

Eli tässä syy. Miestä ärsyttää passata sua jatkuvasti. Ehkä voisit vaihteeksi alkaa tekemään teille ruuat.