Mies teki itselle hyvää pitsaa- Meni syömään sitä yläkertaan ja laittoi oven kiinni
Mies teki äsken itselleen pitsaa vajaan pellillisen. Kun pitsa tuli uunista mies laittoi sen astiaan, meni yläkertaan syömään sitä ja laittoi oven kiinni. Kun avasin yläkerran oven, niin mies katsoi telkkaria. Sanoin, että otan pari palaa pitsaa, niin mies sanoi ” et ota” ” mene pois ja laita ovi kiinni”. Lähdin hämilläni pois takaisin alakertaan. No, menin toisen kerran katsomaan, mitä mies yläkerrassa puuhaa. Avasin oven, niin mies huusi ” voisitko jättää mut rauhaan” lähdin itku kurkussa pois. Tylsä ilta yksin käytännössä. En ymmärrä, mikä miehellä on.
Kommentit (54)
Pyydä että laittaa yksi fantasia kinkku tonnikala katkarapu ananas herkkusieni katkarapu simpukka oliivi paprika aura-auto oregano jalapeno
Jasu kirjoitti:
En jaksa uskoa tätä stooria.
No ehkä se heikki on Irakista ja jyrää sut.
Jätä se koira!
niin tosiaan, sieltäpäin tänne tulleet miehet hyvin usein paistavat pizzaa (ja kebapia)
Voithan tehdä miehelle kebab pissa falafel iso limu kotiinkuljetus.
Mun mies tökkäs mua silmään ja sanoi "mee läski lenkille". Mitä teen?
Vierailija kirjoitti:
Mun mies tökkäs mua silmään ja sanoi "mee läski lenkille". Mitä teen?
No lähdet plötzykkä lenkille ja pitkälle semmoiselle. Palaat vasta kun olet laihtunut mizzi mittoihin.
Vierailija kirjoitti:
Ap, olet täysin tuon ukon kynnysmattona. Miehellä ei ole mitään käytöstapoja! Minä en ainakaan suostuisi elämään tuollaisen kanssa, en päivääkään. Sen verran pitää naisella olla itsekunnioitusta ja arvostaa itseään ettei suostu mihin tahansa kohteluun!
Ahhahhaa...! Kun täällä jouluna oli ketju mammasta joka teki ruokaa vain itselleen koska oli kyllästynyt tekemään koko porukalle aina yksin ruoat, muistatteko mikä oli vastaanotto! Olkaan taputeltiin ja kehuttiin, et "hyvä sisko, just noin!"
Nyt ku mies, joka aina tekee ruoat, tekeekin vain itselleen, reaktio on täysin erilainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, olet täysin tuon ukon kynnysmattona. Miehellä ei ole mitään käytöstapoja! Minä en ainakaan suostuisi elämään tuollaisen kanssa, en päivääkään. Sen verran pitää naisella olla itsekunnioitusta ja arvostaa itseään ettei suostu mihin tahansa kohteluun!
Ahhahhaa...! Kun täällä jouluna oli ketju mammasta joka teki ruokaa vain itselleen koska oli kyllästynyt tekemään koko porukalle aina yksin ruoat, muistatteko mikä oli vastaanotto! Olkaan taputeltiin ja kehuttiin, et "hyvä sisko, just noin!"
Nyt ku mies, joka aina tekee ruoat, tekeekin vain itselleen, reaktio on täysin erilainen.
Tämä. Se ketju oli täysin sairas, ja paljasti palstamammojen syvään juurtuneen miesvihan ja mielipuolisen passiivisaggressiivisuuden mitä kirkkaimmin. Mutta palstamammat pelaa kaksilla säännöillä. AINA
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Se ketju oli täysin sairas, ja paljasti palstamammojen syvään juurtuneen miesvihan ja mielipuolisen passiivisaggressiivisuuden mitä kirkkaimmin. Mutta palstamammat pelaa kaksilla säännöillä. AINA
Minä en luottaisi mieheen, joka käyttää jonkun asian kuvailuun ylisanoja ja niitäkin liikaa. Ei tasapainoa, ei realiteetteja.
Hyviä täytteitä kinkku tonnikala katkarapu simpukka oliivi paprika aura-auto oregano jalapeno salmi.
Naisten hyökkäys mieskuntaa vastaan.
Entä jos mies haluaa erota mutta on niin pelkuri ettei sano suoraan :D yrittää tollee etäännyttää ja kiukutella kunnes sinä lähdet
Suhteella ei ole mitään tulevaisuutta. Ota yhteyttä asianajajaan.
No sanoppa sille, että sullakin on oikeus saada siitä edes 1 pala.
Ja jos toinon teillä jokseekin normaalia, niin suosittelen että et ole hänen kanssaan.
Mutta kyllä sussakin on vikaa. Hän käski sun jättää rauhaan, ja yhdessä vaiheessa hän mun mielestä vihjaisi että jättäisit hänet rauhaan, niin on se kumma ettet sä ymmärrä että toinen on vittuuntunut jokseekin suhun.
Joten yrittäjää selvittää, ja jutella asiasta. Jollette pääse sopuun, ehkä kannattaa miettiä miten toimitte jatkpssa.
1. Ero? Tai yritätte jatkossa miettiä asioita, ja keskustella rehellisesti niistä?
2. Onko suhteessa mitään järkeä, jos toinen on tuollainen ja sä et sitten ymmärtänyt heti jättää rauhaan?
3. Miten ehkä tulevaisuudessa voisi toimia?
Jne.
Kaikissa suhteissa on riitoja, ja myös hyviäkin aikoja. Se täytyy sulattaa, mutta aina jossain kohtaa menee raja. Tuo asia pitäisi silti isojen, aikuisten ihmisten osata selvittää ja keskustella siitä. Kumpikin saisi sanoa omat tunteensa, ja ajatuksensa asiasta. Kumpikin puhuu siinä kohtaa rehellisesti, ja uuttelette siitä. Käykää vaikka lenkillä, tai istukaa alas sohvalle ja keskustelette asiasta. Jos siitä ei ole apua, on myös mahdollista kai hankkia joissain määrin parisuhdeneuvoja, mutta tuskin ehkä tarviitte sellaista mutta jos ette pääse sopuun niin kannattaa miettiä asiaa.
(En ole mikään parisuhde neuvoja, mutta yritän kuotenkin nyt auttaa.)
Oletko tarjonnut miehelle eppureikää?? Jos et ole niin ymmärrän miksi pitzaakaan ei tipu.