Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies teki itselle hyvää pitsaa- Meni syömään sitä yläkertaan ja laittoi oven kiinni

Vierailija
09.03.2019 |

Mies teki äsken itselleen pitsaa vajaan pellillisen. Kun pitsa tuli uunista mies laittoi sen astiaan, meni yläkertaan syömään sitä ja laittoi oven kiinni. Kun avasin yläkerran oven, niin mies katsoi telkkaria. Sanoin, että otan pari palaa pitsaa, niin mies sanoi ” et ota” ” mene pois ja laita ovi kiinni”. Lähdin hämilläni pois takaisin alakertaan. No, menin toisen kerran katsomaan, mitä mies yläkerrassa puuhaa. Avasin oven, niin mies huusi ” voisitko jättää mut rauhaan” lähdin itku kurkussa pois. Tylsä ilta yksin käytännössä. En ymmärrä, mikä miehellä on.

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otetaan selvää kirjoitti:

Paljonko on painoindeksisi?

Kyllä, ylipainoa löytyy.

Ap

Vierailija
22/54 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olet täysin tuon ukon kynnysmattona. Miehellä ei ole mitään käytöstapoja! Minä en ainakaan suostuisi elämään tuollaisen kanssa, en päivääkään. Sen verran pitää naisella olla itsekunnioitusta ja arvostaa itseään ettei suostu mihin tahansa kohteluun!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa olla rauhassa ja omaa aikaa. Jos huomenna teette jotain yhdessä? Tai sitten vain kostat ja teet ruoat tästä lähin itsellesi. Aloitatte vuosien kierteen, katkeroidutte ja eroatte. 

Vierailija
24/54 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin. Täällä mies luki nyt tämän jutun ja sanoi että lähteekin tästä tekemään pitsaa.

Saas nähdä miten täällä sitten ilta etenee!!

Vierailija
25/54 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei mistä tiedät että se pitsa oli hyvää? 🤔

Samaa minäkin ihmettelin, jos kerran ei ole antanut ottaa edes palaakaan ?

Lue koko ketju. Löytyy vastaus.

Vierailija
26/54 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olet jo syönyt itsesi lihavaksi, se ajattelee sun parasta nyt.

Vierailija
27/54 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häääh oikeasti. Toivottavasti oot provo. Sanoisin miehelle, että ootko tosissasi, että teit vaan itsellesi ruokaa, mutta et mulle?? Oletko suuttunut jostain, että toimit näin? Okei tästä lähtien molemmat sitten taitaakin tehdä itselleen aina omat ruuat, jos niin haluat elää. 

Ei ole provo. Äsken mies haki limsapullon jääkaapista. Ilmeisesti en saa sitäkään. Kysyin samalla, että miksen saa ottaa pitsaa, niin mies vastasi ” Sähän söit töissä” ” nämä ovat minulle”. Mies sanoi, että voisin lähteä käymään lenkillä. Sanoin, etten aio mennä.

Ap

Oot varmaan liian lihava ja miehesi mielestä olisi parempi että jättäisit pitsan mässytyksen ja siiderin lipityksen vähemmälle.

Vierailija
28/54 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No olet jo syönyt itsesi lihavaksi, se ajattelee sun parasta nyt.

Höpöhöpö. Olen 176/ 90. En ole lihava eikä ole ylipainoa.

Oikea ap

Vierailija
29/54 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet päästänyt itsesi lihomaan, joten markkina-arvosi on mennyt. Jos haluat jatkaa elämääsi itseäsi tasokkaamman miehen kanssa, niin tee itse ruokasi.

Vierailija
30/54 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nro 6 kertoikin miten sinun kannattaa iltaa jatkaa. Huomenna voit selata vapaita asuntoja. Mikäli kuitenkin jostain kumman syystä päätät jäädä, niin muista, että sinun ei tarvitse enää kokkailla miehelle.

Mies tekee meillä aina ruuat.

Ap

No sitten opettelet, ei ole vaikeaa. Kansalaisopistoilla on kokkauksen lyhytkursseja, aloita vaikka niillä tai katso youtubesta.

Vierailija
31/54 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häääh oikeasti. Toivottavasti oot provo. Sanoisin miehelle, että ootko tosissasi, että teit vaan itsellesi ruokaa, mutta et mulle?? Oletko suuttunut jostain, että toimit näin? Okei tästä lähtien molemmat sitten taitaakin tehdä itselleen aina omat ruuat, jos niin haluat elää. 

Ei ole provo. Äsken mies haki limsapullon jääkaapista. Ilmeisesti en saa sitäkään. Kysyin samalla, että miksen saa ottaa pitsaa, niin mies vastasi ” Sähän söit töissä” ” nämä ovat minulle”. Mies sanoi, että voisin lähteä käymään lenkillä. Sanoin, etten aio mennä.

Ap

Oot varmaan liian lihava ja miehesi mielestä olisi parempi että jättäisit pitsan mässytyksen ja siiderin lipityksen vähemmälle.

Eipä se mies itsekään miltään helmeltä kuulosta, ei taida olla varaa valittaa.

Vierailija
32/54 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet päästänyt itsesi lihomaan, joten markkina-arvosi on mennyt. Jos haluat jatkaa elämääsi itseäsi tasokkaamman miehen kanssa, niin tee itse ruokasi.

Lihoamaan? Olen 176/90 ja tässä nyt oikea ap

Oikea ap

Vierailija
33/54 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siinähän menee sen miehenkin maine samalla, kun päästää naaraksensa tuollaiseen kuntoon. Kaverit ja tutut nauraa päin naama kun on sellaisen paksun porsaan kanssa. Tarviiko tuota ihmetellä että ei halua antaa slaiccia pitsastaan tuollaiselle.

Vierailija
34/54 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä ihmettä. Mies on pahalla tuulella ja haluaa olla yksin. Miksi siitä pitää tehdä numero?

Keksi itsellesi jotain kivaa.

Vierailija
35/54 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat rasittavalta ja ukkosi on selvästi vittuuntunut sinuun. Anna sen olla rauhassa ja mene sinne lenkille.

Vierailija
36/54 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti, jätä se sika. Miksi katselet tuollaista? Tekisitkö itse miehellesi noin? Onko tuo sinun mielestäsi ihmismäistä kohtelua ja sellaista elämää, jota haluat elää? Entäs, kun tulee lapsia, luuletko, että miehen käytös tuosta paranee, eiköhän vaan pahene, kun olet lopullisessa nalkissa? Jos olet oikesti miehen mielestä liian lihava, ei aikuinen kiukuttele siitä tuolla tavalla kumppanilleen, vaan ilmaisee kypsemmin, että toivoisi sinun pitävän itsestäsi huolta. 

Huomenna alat katsella itsellesi omaa kämppää. 

Vierailija
37/54 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et oo ite antanu pizzukkaa sille koko viikkoon, siksi mötköttää nyt.

Vierailija
38/54 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä ihmettä?! Suostuuko aikuinen tervejärkinen nainen katteleen tuollaista ääliöö?! Hoh hoijaa, onneksi ei tarvii katella tuollaista, sentään on vielä aitoja herrasmiehiäkin olemassa, sellaisia jotka osaavat kohdella naistaan hyvin! 

Mistäpä me tiedetään, mitä tässä on tätä ennen tapahtunut. Onko mennyt lauantai nalkutusta kuunnellessa tai muuta vastaavaa. Jospa mies oikeesto vaan haluu olla rauhassa, on vittuuntunut syystä ja ap ei vaan tajua. Vaikea on sanoa, kuka tässä on tervejärkinen, vai eikö kukaan.

Vierailija
39/54 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minäkin lopettaisin tuommoisen muijan passaamisen kuka vaan loisii miehensä lompakolla. Pesköön itse pyykkinsä, tehköön itse ruokansa ja hoitakoon itse ruokaostokset omilla rahoillaan.

ap on ihan työssäkäyvä ihminen, joten tuskinpa hän on mikään lom pakko loinen

40/54 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa uskoa tätä stooria.

No ehkä se heikki on Irakista ja jyrää sut.

Jätä se koira!