Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä baarissa käyvät 25-35v sinkut Tampereella?

Vierailija
09.03.2019 |

Olen just muuttanut tänne ja seuraa pitäisi löytää. =) Antakaa suosituksia tamperelaiset!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihkussa, ainakin itse kun 34veenä sinkkuelämän aloitin.

N36

Vierailija
2/10 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ainakaan erehdy menemään yökerhoihin jonne pääsee alle 20 v.

Ilona taitaa olla yksi ja sitten H5.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

London

Vierailija
4/10 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Night Train. Cabaret. Bepop. Onnela.

Mitä niitä muita täällä olikaan, siitä on reipas 10v kun olen käynyt yökerhoissa vaikka Tampereella asunkin.

Vierailija
5/10 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Night Train. Cabaret. Bepop. Onnela.

Mitä niitä muita täällä olikaan, siitä on reipas 10v kun olen käynyt yökerhoissa vaikka Tampereella asunkin.

Se oli Nite Train.

Ja olisikin kaikki nuo yökerhot vielä Tampereella. Nuo kaikki mainitut ovat lopettaneet tai muuttaneet nimeänsä/omistustansa. Kulta-ajan yökerhoja.

Vierailija
6/10 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene illalla Hämeenkadulle. Ala kävellä sitä. Näet satoja humalaisia ihmisiä sekä kymmeniä baareja. Senkun vain valitset mieleisesi.

Itse en kyllä enää mene. Siinä ei ole yhtään mitään kivaa kun on sadat humalaiset ympärillä kuseksimassa ja oksentamassa ja huutamassa ja örveltämässä ja öykkäröimässä, tappelevat keskellä autotietä ja tulevat muakin uhkailemaan murh aamisella. Ihan tosi, piripäät tulevat puhumaan tälläsiä: "nyt mulla on tosi paha olla, pian mä kyllä murh aan jonkun, ehkä sut, tai sit jonkun muun". Eli toivottavasti joku osaa suositella sulle jotain sivistyneempää seutua juhlimiseen.

Vierailija
7/10 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei sinkut hae seuraa lenkkipoluilta? Tampereella on paljon upeita kävelypolkuja ihan keskustassa.

Tai sitten ihan tinderistä yms.

Miksi mennä juottolaan seuran takia? Liikunta + seura olisi win/win.

Vierailija
8/10 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene illalla Hämeenkadulle. Ala kävellä sitä. Näet satoja humalaisia ihmisiä sekä kymmeniä baareja. Senkun vain valitset mieleisesi.

Itse en kyllä enää mene. Siinä ei ole yhtään mitään kivaa kun on sadat humalaiset ympärillä kuseksimassa ja oksentamassa ja huutamassa ja örveltämässä ja öykkäröimässä, tappelevat keskellä autotietä ja tulevat muakin uhkailemaan murh aamisella. Ihan tosi, piripäät tulevat puhumaan tälläsiä: "nyt mulla on tosi paha olla, pian mä kyllä murh aan jonkun, ehkä sut, tai sit jonkun muun". Eli toivottavasti joku osaa suositella sulle jotain sivistyneempää seutua juhlimiseen.

Hämeenlinnaan mun luo junalla :)

Vierailija
9/10 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei sinkut hae seuraa lenkkipoluilta? Tampereella on paljon upeita kävelypolkuja ihan keskustassa.

Tai sitten ihan tinderistä yms.

Miksi mennä juottolaan seuran takia? Liikunta + seura olisi win/win.

Miten lenkkipolulla voi seuraa hakea? Eihän kukaan ala metsässä polun varrella väijymään tuntemattomia ohikulkijoita ja tyrkyttämään heille seuraansa, toivottavasti ainakaan.

Baareista en osaa sanoa muita kuin Henkan.

Vierailija
10/10 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ale bar ja ale pub

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme