Ennustan, että Sipilä tuomitaan tulevaisuudessa rikoksista ihmisyyttä vastaan
Kunhan vain ensin saamme kansallísmielisen hallituksen, niin eiköhän noita eläimiä aleta ottamaan kiinni.
Kommentit (15)
Ai, se kuuluisa kansamtuamio-istuin
Aktiivimalli ja Ruandan kansanmurha, nehän on ihan sama asia käytännössä.
Vierailija kirjoitti:
etkö ole tietoinen siitä että suomessa oikeudet on riippumattomia laitoksia ja sen takia eduskunnalla ei ole määräysvaltaa oikeuslaitoksien työhön.
Politisoitu oikeusjärjestelmämme kyllä tottelee.
Minä luulen että Sipilä tullaan muistamaan hyvänä pääministerinä koska tästä alkaa vasta kaaos. Odotan mielenkiinnolla kuka joutuu ottamaan seuraavaksi tämän lippulaivan johdon käsiinsä sillä odotettavissa on yhä kasvavaa sekaannusta ja vaikeuksia monella saralla.
Ei saa olla Juhikselle paha.
Syyria vois antaa nyt vastavuoroisesti Juhikselle oman teltan Isis-leiristä, kun Juhis niin urheasti tarjosi omaa taloansa.
Sipilän tehtävä oli hoitaa työtään Suomen kansan parhaaksi. Sitä hän ei tehnyt, vaan valitsi mielihalujensa mukaan itse ihmiset, joista välitti ja ne, joista ei välittänyt. Rikkaana ja vaikutusvaltaisena ihmisenä hän toimi näin.
Suurempaa ihmisoikeuksien polkijaa on vaikea kuvitella. Hänellä oli suomalaisten valtuutus tehtäväänsä.
Ap, sinä itse kuulostat eläimeltä...
Vierailija kirjoitti:
Sipilän tehtävä oli hoitaa työtään Suomen kansan parhaaksi. Sitä hän ei tehnyt, vaan valitsi mielihalujensa mukaan itse ihmiset, joista välitti ja ne, joista ei välittänyt. Rikkaana ja vaikutusvaltaisena ihmisenä hän toimi näin.
Suurempaa ihmisoikeuksien polkijaa on vaikea kuvitella. Hänellä oli suomalaisten valtuutus tehtäväänsä.
Sipilä jakoi suomalaiset ala- ja yläkerran väkeen. Ikinä en olisi uskonut joutuvani törmäämään moiseen Suomessa, hyvinvointivaltiossa.
Itse haluaisin tietää enemmän tuosta mainitsemastaan vastuunkannosta, muilta, kuin sote-asioiden osalta: missä jamassa ovat nyt niiden elämät, jotka ovat joutuneet rikoksen uhreiksi turvapaikanhakijoiden toimesta?
Vierailija kirjoitti:
Robert Mugabe, Korean Kimit Sungista Uniin, Stalin...
Sipilä tuomitaan tulevassa Kansantuomioistuimessa ja omaisuus konfiskoidaan valtiolle. Seuraavana itsenäisyyspäivänä Sipilä hikoilee linnan parketin sijaan sepelikärryjä työntäen.
Ei Suomessa joudu mistään vastuuseen.
Itse olen pohtinut onko Juha yhtä manipulatiivinen parisuhteessa ja perhe-elämässä kuin politiikassa.
etkö ole tietoinen siitä että suomessa oikeudet on riippumattomia laitoksia ja sen takia eduskunnalla ei ole määräysvaltaa oikeuslaitoksien työhön.