Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ennustan, että Sipilä tuomitaan tulevaisuudessa rikoksista ihmisyyttä vastaan

Vierailija
09.03.2019 |

Kunhan vain ensin saamme kansallísmielisen hallituksen, niin eiköhän noita eläimiä aleta ottamaan kiinni.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

etkö ole tietoinen siitä että suomessa oikeudet on riippumattomia laitoksia ja sen takia eduskunnalla ei ole määräysvaltaa oikeuslaitoksien työhön.

Vierailija
2/15 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, se kuuluisa kansamtuamio-istuin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ne riippuu?

Vierailija
4/15 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aktiivimalli ja Ruandan kansanmurha, nehän on ihan sama asia käytännössä.

Vierailija
5/15 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

etkö ole tietoinen siitä että suomessa oikeudet on riippumattomia laitoksia ja sen takia eduskunnalla ei ole määräysvaltaa oikeuslaitoksien työhön.

Politisoitu oikeusjärjestelmämme kyllä tottelee. 

Vierailija
6/15 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luulen että Sipilä tullaan muistamaan hyvänä pääministerinä koska tästä alkaa vasta kaaos. Odotan mielenkiinnolla kuka joutuu ottamaan seuraavaksi tämän lippulaivan johdon käsiinsä sillä odotettavissa on yhä kasvavaa sekaannusta ja vaikeuksia monella saralla.

Vierailija
7/15 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa olla Juhikselle paha.

Syyria vois antaa nyt vastavuoroisesti Juhikselle oman teltan Isis-leiristä, kun Juhis niin urheasti tarjosi omaa taloansa.

Vierailija
8/15 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipilän tehtävä oli hoitaa työtään Suomen kansan parhaaksi. Sitä hän ei tehnyt, vaan valitsi mielihalujensa mukaan itse ihmiset, joista välitti ja ne, joista ei välittänyt. Rikkaana ja vaikutusvaltaisena ihmisenä hän toimi näin.

Suurempaa ihmisoikeuksien polkijaa on vaikea kuvitella. Hänellä oli suomalaisten valtuutus tehtäväänsä.

Vierailija
9/15 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sinä itse kuulostat eläimeltä...

Vierailija
10/15 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sipilän tehtävä oli hoitaa työtään Suomen kansan parhaaksi. Sitä hän ei tehnyt, vaan valitsi mielihalujensa mukaan itse ihmiset, joista välitti ja ne, joista ei välittänyt. Rikkaana ja vaikutusvaltaisena ihmisenä hän toimi näin.

Suurempaa ihmisoikeuksien polkijaa on vaikea kuvitella. Hänellä oli suomalaisten valtuutus tehtäväänsä.

Sipilä jakoi suomalaiset ala- ja yläkerran väkeen. Ikinä en olisi uskonut joutuvani törmäämään moiseen Suomessa, hyvinvointivaltiossa.

Vierailija
11/15 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse haluaisin tietää enemmän tuosta mainitsemastaan vastuunkannosta, muilta, kuin sote-asioiden osalta: missä jamassa ovat nyt niiden elämät, jotka ovat joutuneet rikoksen uhreiksi turvapaikanhakijoiden toimesta?

Vierailija
12/15 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Robert Mugabe, Korean Kimit Sungista Uniin, Stalin...

Vierailija
13/15 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipilä tuomitaan tulevassa Kansantuomioistuimessa ja omaisuus konfiskoidaan valtiolle. Seuraavana itsenäisyyspäivänä Sipilä hikoilee linnan parketin sijaan sepelikärryjä työntäen.

Vierailija
14/15 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Suomessa joudu mistään vastuuseen.

Vierailija
15/15 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen pohtinut onko Juha yhtä manipulatiivinen parisuhteessa ja perhe-elämässä kuin politiikassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme