Palstan hevosihmiset tänne
Onko Horzen vaatteista se vähäinenkin laadun ripe kadonnut, vai minulle sattunut niitä huonoja kappaleita.
Tänään hajosi takki
Kommentit (10)
Suomessa ei ole yhtään tuotteita mitä haluaisin ostaa. Ei edes Euroopassa. Ei löydy sitten yhtään mitään minkä vuoksi kävisin töissä että pääsisin ostelemaan tuotteita.
Sen verran köyhä tämä Eurooppa on.
Vierailija kirjoitti:
Sähän aina tuot esille, miten rikas ole. Kuitenkin ostat Horzea. Jos mä olisin rikas, en kyllä ostaisi Horzen vaatteita, kun en näin keskituloisenakaan juuri osta.
Ai kauhea taisi tehdä hirveän etiketti mokan. Olen rikas ja ostan Horzea. Horzet on ollut käytössä vierailla talleilla käydessä. Ei haittaa vaikka katoaisivat tai pöllittäisiin. Kotona muita merkkejä esim B Vertigo, Back on Track, Cavallo, Covalliero, Equiline, Equipage, Eskardon, Finntack, Horse Comfort, HV Polo ja Kingsland. Merkkiuskollinen en ole.
Olenko hevosihminen jos minulla on hevosen naama
Silppu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sähän aina tuot esille, miten rikas ole. Kuitenkin ostat Horzea. Jos mä olisin rikas, en kyllä ostaisi Horzen vaatteita, kun en näin keskituloisenakaan juuri osta.
Ai kauhea taisi tehdä hirveän etiketti mokan. Olen rikas ja ostan Horzea. Horzet on ollut käytössä vierailla talleilla käydessä. Ei haittaa vaikka katoaisivat tai pöllittäisiin. Kotona muita merkkejä esim B Vertigo, Back on Track, Cavallo, Covalliero, Equiline, Equipage, Eskardon, Finntack, Horse Comfort, HV Polo ja Kingsland. Merkkiuskollinen en ole.
No ei kai se sitten haittaa, jos menevät rikki, jos ei pölliminen ja katoaminenkaan haittaa?
Ei mitään tietoa. En osta Horzea... edes vieraille talleille.
Vierailija kirjoitti:
Silppu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kai se sitten haittaa, jos menevät rikki, jos ei pölliminen ja katoaminenkaan haittaa?
Oli se kiva että ne pysyisivät ehjänä pitempään kuin 6kk vähäisessä käytössä.
Otsikon perusteella luulin, että etsit kentaureja.
Olenko 'hevosihminen', kun tykkään syödä hevosta? Savuhevosta oli ennen vanhaan leikkeleenä, ja oli niin hyvää. Ja ranskassa ja itäblokissa olen syönyt ihan hevospihvejäkin, oikein maukkaita. :)
eccw kirjoitti:
Olenko hevosihminen jos minulla on hevosen naama
Silloinhan sä olet HC-hevoisihminen.