Seksi / rakastelu rakkaudesta
Millaista on? Napsahtaa kohta omalle kohdalle. Paineet ihan hirveät. En tiedä miten pystyn.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla mies.
En taida. Nainen.
Niinkun että mitä? Onko se joku kisa missä pannaan kilpaa ja sitten pantava valitsee sen kumpi on parempi?
Vierailija kirjoitti:
Niinkun että mitä? Onko se joku kisa missä pannaan kilpaa ja sitten pantava valitsee sen kumpi on parempi?
:( Tarkoitin vain, että jännittää tosi paljon. Tarviiko olla noin mulkku, kun kysyn apua?
Rakastelu ei ole suorittamista, miksi siis paineet? Tässä ei selvästi ole ymmärretty panemisen ja rakastelun eroa, toivottavasti se selviää sinulle silloin kun se napsahtaa omalle kohdalle :). Et pysty jos et rakasta tai saa huijattua itseäsi olemaan rakastunut.
Mieheltä kuulostaa minustakin. Eikös se ole ihan normitilanne, että rakkaus kuuluu asiaan. Vai ootko ollut paljon kokenut sinkku.
No alussa se voi olla hieman kömpelöä ja hassua jos on kovat miellyttämisen paineet.
Kyllä se siitä luonnistuu kuitenkin ja rakkaan ihmisen kanssa on hyvinkin luonnollista ja kaikki sujuu itsestään kyselemättä, älä ota paineita :)
Ollapa vasta rakastunut taas, nauti tuosta vaiheesta :)
Seksi, jossa on rakkautta mukana, on aivan ihanaa. En tosin ole ikinä edes harrastanut irtosuhteita, kokemukseni perustuu ainoastaan vakaviin seurustelusuhteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Rakastelu ei ole suorittamista, miksi siis paineet? Tässä ei selvästi ole ymmärretty panemisen ja rakastelun eroa, toivottavasti se selviää sinulle silloin kun se napsahtaa omalle kohdalle :). Et pysty jos et rakasta tai saa huijattua itseäsi olemaan rakastunut.
Selvennän vähän. Mulla siis tyyppi, joka ei hyväksy mitään esittämistä ja naulaa mut seinään, jos esitän. Tai vain ottaa etäisyyttä. Mutta olen esittänyt koko elämäni, ja nyt tämmöinen. On ihan tosi kuumottavaa, että pitäisi olla tosi tosi auki ja antaa aidot reaktiot asioihin.
Ei kuulosta rakkaudesta rakastelemiselta. Vaikka ap nyt jostain syystä sen niin kuvittelee olevan.
Vetäkää pikku-kännit yhdessä niin ei jännitä. Ei tämä kansa uskaltaisi lisääntyä ilman alkoholia.
Vierailija kirjoitti:
Mieheltä kuulostaa minustakin. Eikös se ole ihan normitilanne, että rakkaus kuuluu asiaan. Vai ootko ollut paljon kokenut sinkku.
En ole paljon kokenut. Minulla on ollut pari miestä, jotka on olleet kiinnostuneita minusta mutta itse en ole tuntenut samoin. Miehet on kyllä kiimoissaan piiritelleet, mutta olen liian arka olemaan missään vain "huvin vuoksi" mukana. Nyt kuitenkin oma bullshit joutuu koetukselle. Tosi päättäväinen mies, joka ei yhtään tykkää mun mistään arpomisesta ja kulissin pitämisestä (no en mä keksi sille parempaakaan sanaa). Pelottaa niin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selvennän vähän. Mulla siis tyyppi, joka ei hyväksy mitään esittämistä ja naulaa mut seinään, jos esitän. Tai vain ottaa etäisyyttä. Mutta olen esittänyt koko elämäni, ja nyt tämmöinen. On ihan tosi kuumottavaa, että pitäisi olla tosi tosi auki ja antaa aidot reaktiot asioihin.
No ilmankos aloitus kuulosti vähän sekopäiseltä.
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulosta rakkaudesta rakastelemiselta. Vaikka ap nyt jostain syystä sen niin kuvittelee olevan.
Hei haista sinä p erse oikeasti. Miehet ja naiset ihan oikeasti joskus tykkää toisistaan. Mulla on nyt tämä tilanne päällä eikä toi sinun asenne auta tässä yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole paljon kokenut. Minulla on ollut pari miestä, jotka on olleet kiinnostuneita minusta mutta itse en ole tuntenut samoin. Miehet on kyllä kiimoissaan piiritelleet, mutta olen liian arka olemaan missään vain "huvin vuoksi" mukana. Nyt kuitenkin oma bullshit joutuu koetukselle. Tosi päättäväinen mies, joka ei yhtään tykkää mun mistään arpomisesta ja kulissin pitämisestä (no en mä keksi sille parempaakaan sanaa). Pelottaa niin paljon.
Eli mies painostaa seksiin ja sinua pelottaa. Onpa terveet lähtökohdat.
Käyttäjä26998 kirjoitti:
En tiedä, en ole kokenut.
Nyt tuli paha mieli sun puolesta. :(
-ap
Ota ahteriin. Siinä tulee aidot reaktiot väkisinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli mies painostaa seksiin ja sinua pelottaa. Onpa terveet lähtökohdat.
Nyt ymmärsit ihan väärin. Mies ei painosta minua seksiin vaan siihen, että olen läsnä. Hän on antanut todella karusti ymmärtää, että hän ei halua mitään näyttelyä osaltani vaan nähdä, miten oikeasti tunnen siinä tilanteessa, ja jostain syystä vain tämä on minulle ihan kauhea kynnys. Olen aina ollut jotenkin suojien takana ja ajatellut, että eihän tässä mitään, mutta tämä tyyppi näkee minun esittämisen läpi eikä suostu mihinkään kanssani ennen kuin lopetan tuollaisen. Haluan toki tätä, mutta siis... kuka meistä on niin täydellinen, että pystyy sänkyyn kenenkään kanssa? En näytä huippumallilta. En saa viiden sekunnin päästä. Tai mistä tiedän vaikka tämän tyypin kanssa saisinkin. Haluaisin vain muuttaa johonkin Kalliovuorten mökkiin yksin ja panna tulpat korviin.
Taidat olla mies.