Vaalikone, mikä on tuloksenne?
Kommentit (33)
Mulla tuli kansalaispuolue, mutta Junes Lokka ei ollut ilmeisesti vielä vastannut vaalikoneeseen, tai sitten sensuuri iskenyt. Lokka on ehdokkaani ja hän on aito suomalainen yhteislista listalta. Aika moni muukin on junesta äänestämässä.
Ekaksi tuli Liike Nyt ja viimeiseksi Feministit. terveisin feministi
ps: ja toisella kerralla kun vähän viilasin vastauksia Keskusta ja viimeiseksi Eläinoikeuspuolue
Ketään näistä en aio äänestää.
Hesarin vaalikone: RKP
IS:n vaalikone: RKP
ESS:n vaalikone: SDP
Keskisuomalaisen vaalikone: KD
Länsiväylän vaalikone: SDP
Tamperelaisen vaalikone: KD
Näistä äänestäisin RKP:n ehdokasta.
Vierailija kirjoitti:
PS, omaa ikäluokkaani olevaa naista on tarjonnut ykkösvaihdoehdoksi jo kaksi eri vaalikonetta. Häntä aion äänestää. t. insinöörinainen
Mä tein kuten sinä viimevaaleissa ja mun ääni meni tukemaan Hakkaraista. Toista kertaa en sitä virhettä tee.
Persuja näyttää minulle, mutta myös kansalaispuoluetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perussuomalaiset. Eihän sitä kukaan julkisesti myönnä, mutta puolue edustaa kansan syvien rivien näkemyksiä.
Juuri näin. Ja itse olen kyllä ylpeä kannastani persujen äänestäjänä, olkoon ihmiset ihan mitä mieltä hyvänsä.
Arvostan tuota, vaikka persu-puoluetta en arvosta. Moni persumielinen selittää ja vetäytyy vastuusta. Eivät ole ylpeästi omien ajatustensa takana.
Sosiaalidemokraatit ja ehdokas professori Jukka Kekkonen.
Olemme yli 90 % samaa mieltä asioista. Kuten ihmisoikeudet, sosiaaliturva jne,
Kokeikaapa tätä. Tässä ohjeet kaikista huonoimpien ehdokkaiden löytämiseen :)
https://blogit.apu.fi/anzionmukaan/ketka-eduskuntavaaliehdokkaat-eivat-…
SDP kaikista vaalikoneista, sama ehdokas kaikista, etki valinnan helpoksi
Vaalikoneet ovat ihan shaissea, koska A) ehdokkaat ei vastaa kuten ajatelevat B) jokatapauksessa tulevat toimimaan puolueen linjan mukaisesti.
Käytännössä täytyy siis ensin päättää puolue ja sen jälkeen voi vaalikoneella hakea siitä sopivimman ehdokkaan.
Itsellä on keikkunut kärkipaikoilla Piraattipuoluee ja Liike Nyt ehdokkaita.
Mutta koska nyt ei ole varaa pelleilyyn, vaan Suomen asiat täytyy oikeasti saada kuntoon, niin äänestän demaria, ehdokas on vielä valitsematta.
Vierailija kirjoitti:
Mulla tuli kansalaispuolue, mutta Junes Lokka ei ollut ilmeisesti vielä vastannut vaalikoneeseen, tai sitten sensuuri iskenyt. Lokka on ehdokkaani ja hän on aito suomalainen yhteislista listalta. Aika moni muukin on junesta äänestämässä.
Se on ihan hyvä ensimmäinen valintakriteeri että ehdokkaan pitää viitsiä osallistua vaalikoineisiin.
Persut. Terv. ex-kokoomus.