Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi luoja taas näitä ihmisiä bussissa!!

Vierailija
09.03.2019 |

Ei voi kuin ihmetellä, kuinka paljon idiootteja mahtuu yhteen lyhyeen, parinkymmenen minuutin bussimatkaan. Bussi oli todella täysi ja jouduin istumaan erään ison miehen viereen joka ei viitsinyt edes yrittää tiivistää yhtään vaan istui niin leveästi kuin suinkin pystyi niin etten meinannut mahtua omalle penkilleni.
Matkan aikana jaksoi ihmetyttää mm. eräs vanhempi nainen, joka ylimielisen näköisenä jauhoi purkkaa kovaäänisesti ja varasi yhtä penkeistä muovikassilleen. Mulkoili pahasti ympärilleen eikä tehnyt elettäkään siirtääkseen kassin pois kun bussi täyttyi entisestään. Toisella puolen käytävää istui penkillä vanhempi mies niin vinottain, että varasi samalla toisenkin vapaan penkin kokonaan itselleen.

Että mua ärsyttää nämä itsekkäät ihmiset jotka eivät selvästi tajua miten julkisissa kulkuneuvoissa tulisi olla. Olkaa hyvä ja hankkikaa auto, jos ette osaa kunnioittaa toisia tippaakaan ettekä ymmärrä sitä simppeliä asiaa, että täydessä bussissa se penkki ei ole sun ostoksia varten, vaan jonkun istumapaikka!

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kuulokkeet päässä aina ja musa kovalla, joten en kuule mitä muut tekee. Katson ikkunasta ulos. EI ongelmaa. Jos joku pitää kassia penkillä, niin pitäkööt. Seison sen 8 minuuttia kuulokkeet päässä.

Vierailija
2/66 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut saman monta kertaa, ihmiset on niin itsekkäitä tai sitten niin itseensä keskittyneitä, etteivät tajua mitä ympärillä tapahtuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niille idiooteille, jotka vie enemmän kuin oman istumapaikkansa, pitää karjaista kovaan ääneen korvan juuressa: "Persettä soukemmalle, tässä on kaksi istumapaikkaa". Kassien päälle voi aina istua. jollei se siirry penkiltä, kun aikoo istuutua. Helpointa olisi tietysti sanoa ihan normaalisti: "Tässähän onkin vapaa paikka".

Vierailija
4/66 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävää on myös se, kun joku jumittaa poistumisoven edessä, vaikka muualla olisi tilaa.

Kovaan ääneen puhelimeen kailottavat ja huutamalla keskenään keskustelevat.

Vierailija
5/66 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se kurjaa, kun jotkut eivät saa ruuhkabussissa polviaan vierekkäin. Tuollainen Voi luoja -otsikointi saa minut kuitenkin pohtimaan, että valitsitkohan nyt varmasti parhaan aiheen, mistä valittaa.

Vierailija
6/66 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä syyt miksi ajan yksityisautolla. En halua kulkea idioottien kanssa samalla kulkuvälineellä. Asun helsingissä ja voisin käyttää julkisia, mutta en kestä katsella idiootteja. Julkisissa haiseekin aina pahalle.

Vierailija
7/66 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse huomannut sen, että nuoriso tekee enemmän tuota penkeillä tavaroita pitämistä. Parhaimpia ovat nämä, jotka istuvat siihen väylän puoleiseen penkkiin ja jättävät sen ikkunapenkin tyhjäksi. 

Jos bussissa on paljon ihmisiä, niin itse mielummin seison. 

Vierailija
8/66 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää nämä muka kuulokkeet päässä olevat epäkohteliaat mäntit. Ei kai ne kuulokkeet sokeaksi tee? Tekosyy huonoille tavoille.

Vierailija
9/66 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kyllä muuten niitä ihmisiä, joilla on kaksi isoa kassia (esim kaksi kassillista ruokaa) että ottavat kaksi paikkaa. 

Vierailija
10/66 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon aina päässyt istumaan. Ei se vaadi kun  suun avaamista.

Vierailija
11/66 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kovasti mitä linjoja käyttää.

Vierailija
12/66 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on joskus 3 kassia ja reppu, eikä mahdu kaikki jalkatilaan. Sori.

Vierailija
13/66 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla kuulokkeet päässä aina ja musa kovalla, joten en kuule mitä muut tekee. Katson ikkunasta ulos. EI ongelmaa. Jos joku pitää kassia penkillä, niin pitäkööt. Seison sen 8 minuuttia kuulokkeet päässä.

Klassinen esimerkki että vain minulla on väliä!

Vierailija
14/66 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istut vaan sen laukun päälle.

Vierailija
15/66 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No se on hyvä että sinua ei haittaa seistä 8 minuuttia, mutta joku huonokuntoinen voi olla eri mieltä. Tätä juuri tarkoitan; kaltaisesi jotka eivät osaa ajatella asioita muuta kuin omasta vinkkelistään.

Vierailija
16/66 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta auto.

Vierailija
17/66 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä vanhemmat ihmiset voi olla vähän hitaampia. eivätkä lue av:ta.

Toivottavasti keskimääräinen sivistys paranee.

Vierailija
18/66 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saan suuni auki ja sanon että tässä on varmaan vapaa paikka. Aina on kassi noussu penkiltä!

Vierailija
19/66 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten on niitä jotka istuvat käytävän puolella ja se ikkunan viereinen paikka on tyhjä. Sen on näköjään merkki siitä, että älkää vttu tulko luuserit mun viereeni.

Vierailija
20/66 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon aina päässyt istumaan. Ei se vaadi kun  suun avaamista.

Kyllä minä osaan suuni tarvittaessa avata, mutta kaikki eivät osaa eivätkä uskalla. Ylipäätään ärsyttää että jotkut ovat niin itsekeskeisiä etteivät tajua tällaisia asioita ilman, että heille joutuu siitä erikseen sanomaan. Nykyään busseissa ainakin täällä Tampereella on selkeät ohjeet miten bussissa ollaan, juuri tällaisia varten jotka eivät sitä itse tajua. Siitä huolimatta, näitä ääliöitä on edelleen julkisissa liikaa. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi