Pikkupomo kohtelee eriarvoisesti työntekijöitä.
Antaa joillekin erityisvapauksia, koskien esim työaikaa. Olen joutunut usein hänen simputettavakseen. (En anna esimerkkkejä ettei tunnista..)
Minun työkaverinikin on huomannut miten "pahasti" pomo minua kohtelee. Puhuttiin perjantaina viimeeksi asiasta.
Nyt en oikein tiedä kenelle lähden asiaa kertomaa, kun tämän pikkupomon esimies on hänen hyvä ystävä, eikä takuulla ottaisi minun kertomaani kuuleviin korviin..Ja tällä pikkupomolla on sellainen taito että osaa kääntää asiat aina hänen edukseen, vaikka hän kohtelee ihmisiä eriarvoisesti ja on ilkeä.
Kommentit (3)
Työterveyshuoltoa suosittelen minäkin. Ystävälläni oli työpaikalla selvää kusaamista, työntekijät, jotka olivat olleet talossa kaummin sorsivat nuorempia ihan surutta. Esimies ei osannut tehdä asialla mitään vaikka oli ihan tietoinen tilanteesta. Ystäväni meni työterveyshuollon psykologin juttusille ja sitä kautaa vyyhti lähti selviämään.
Tuollainen on yleisempää kuin luulet. Minulla on vastaavia kokemuksia kahdesta eri työpaikasta, molemmat julkisella sektorilla. Onneksi kiusaajapomo irtisanoutui tästä viimeisimmästä paikasta ja pääsimme hänestä eroon. Säälin kyllä työntekijöitä hänen nykyisessä työpaikassaan. Touhu ihan varmasti jatkuu samanlaisena siellä.
Työterveyshuolto?