Miksei mies vahingossakaan kosketa?
Ollaan käyty ihan treffeilläkin (?) mutta ei tee elettäkään minkään lähestymiseen. Ja vaikka antaessaan jotain tavaraa, ei silloinkaan kosketa vaan pistää tavaran pöydälle ja otan sen siitä.
Olenko noin epämiellyttävä?
Kuitenkin ehdottaa itse tapaamista?
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä Ap:sta mutta minulla kaikki treffailemani miehet ovat haluneet heti pussailla ekoilla tai viimeistään tokalla treffeillä, miehet ovat myös haluneet halata ja tuntea tuoksuni (kaikki kehuneet miten tuoksuin hyvältä), samoin ovat jo ekaa kertaa tavatessa ”katsoneet sillä silmällä” minkä jokainen nainen tunnistaa..
Nyt tapsilemani mies on kaikilla treffeillä halunut maksaa (kieltäytynyt vaikka olen tarjoutunut maksumieheksi) ja haluaa kolmannet treffit kotiinsa tarjoilemassa illallisen parissa. Ja kuulemma miettii
jo minua tauotta ;) katsotaan nyt miten juttu edistyy. Vähän itse hannailen koska olen juuri eronnut.
Miten tämä liittyy ketjun aiheeseen?
No paljon ei ole deittikokemusta, mutta pointi oli että ei ole kokemusta miehestä joka EI haluaisi koskettaa... joko Ap:n mies ei ole kiinnostunut tai on ääri ujo.
Ahaa. Kannattaa sanoa asia suoraan eikä rivien välistä. Muuten voidaan vaikka luulla, että olit pelkästään kehumassa omia, päinvastaisia kokemuksiasi.
En käsitä miksi haaskata aikaa noihin omalaatuisuuksiin. Minulla menee mappi ö:n saman tien.
Toiselta puolen eikö tuollainen ole suorastaan pelottava! Huolellisesti välttää kosketusta, edes vahingossa! Minulla alkaisi hälytyskellot soida.
Kaiken laista käpyhaukkaa sitä onkin liikkeellä.
Vierailija kirjoitti:
En käsitä miksi haaskata aikaa noihin omalaatuisuuksiin. Minulla menee mappi ö:n saman tien.
Toiselta puolen eikö tuollainen ole suorastaan pelottava! Huolellisesti välttää kosketusta, edes vahingossa! Minulla alkaisi hälytyskellot soida.
Kaiken laista käpyhaukkaa sitä onkin liikkeellä.
Minä vältän koskettamista sen vuoksi, että en halua vaikuttaa lähentelevältä tai tyrkyttäytyvältä. Muitakin kaltaisiani on, ja ongelma tämä on vain silloin, kun vastakkain osuu kaksi samanlaista.
Öööö kenellekään en ole vielä antautunut seksille. Joten kommenttisi meni pieleen. Ja kahden ekan treffikumppanin kanssa minä olin se ”jättäjä” jäi siis treffaillut pusuihin. Kolmannen kanssa en tiedä vielä miten käy..