Miksei mies vahingossakaan kosketa?
Ollaan käyty ihan treffeilläkin (?) mutta ei tee elettäkään minkään lähestymiseen. Ja vaikka antaessaan jotain tavaraa, ei silloinkaan kosketa vaan pistää tavaran pöydälle ja otan sen siitä.
Olenko noin epämiellyttävä?
Kuitenkin ehdottaa itse tapaamista?
Kommentit (64)
No miten se reagoi siihen jos ’annat jonkun tavaran ja tahallaan kosket sen käteen’?
Olisko järkevää vaan kysyä että haluaako se olla vaan kaveri vai jotain muuta?
Toivottavasti et tapaile mun miestä 😁
Se ei nimittäin tehnyt elettäkään lähentyäkseen. Viidet treffit käytiin..
Sitten oltiin mun luona sohvalla ni tein itse aloitteen ja hyvin siinä kävi. Kuulema halusi odottaa siksi etten luulisi olevan vain seksin perässä....
Kerroin kyllä ettei välttämättä ole toimivin tapa koska mulle alkoi jo tulla olo että en kelpaa tms.
Vierailija kirjoitti:
Vai oletteko sitä mieltä että ollaanko me kuitenkin vain kavereita? Jotka, öh, tapailevat? ap
Oletko mennyt sanomaan, että tutustutaan kavereina? Jos, niin ei kannata ihmetellä, miksi ei ole fyysistä kontaktia...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukko36 kirjoitti:
Koska
#metooTai sitten mies on virolainen/venäläinen kassatyöntekijä.
Mutta miten voisin antaa "luvan" koskettaa ja muutakin? Itse jos ojennan tavaraa, kosken kyllä ja menen ihan tarkoituksella viereen ehkä liiankin lähelle. ap
Mitä lupaan tulee, niin nykypäivänä asiasta on varminta laatia kirjallinen suostumussopimus. Sinällään suullinen suostumus on oikeudellisesti yhtä pätevä kuin kirjallinen, mutta sen ongelmana on, että sen olemassaoloa on jälkikäteen vaikea näyttää toteen.
Älä unohda hommata paikalle kahta riippumatonta todistajaa ja niiltä nimmarit kuponkiin, ennen kuin alkaa lääppimään. Ettei tule Miitoo-kilareita & rosista.
Varmaan koskettelee itseään niin paljon, ettei ole lisätarvetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies on varmaan ujo, eikä uskalla tehdä ekaa muuvia.
Ja alan siis kallistua sille kannalle enemmänkin että olen jotenkin niin epämiellyttävä ettei halua koskea saati mitään muutakaan, tai että olen vain kaveri muiden joukossa (tiedän että hänellä on ainakin 1 naispuolinen ystävä)? ap
Kutsu luoksesi kylään, sohvalla ota hänen ranteesta kiinni ja pistä hänen kätensä joko reidellesi tai tissillesi. Jos vielä siinä vaiheessa ukko ei tajua niin sitten voit olla sataprosenttisen varma että haluaa pysyä kaverina, eikä kyse vain ole siitä että ei uskalla koskea siinä pelossa että leimaantuu ahdistelijaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies on varmaan ujo, eikä uskalla tehdä ekaa muuvia.
Uskaltaa kuitenkin kysyä treffeille? ap
Onko hän kysynyt nimenomaan treffeille? Ettei vaan mies ole kysynyt kaveriksi aikaa viettämään.
Koska metoo. Se pelkää että syytät raiskauksesta, jos koskee.
Ota vaatteet pois.mene nelinkontin ja sanot i,m ready to f uck.
Vierailija kirjoitti:
Jos miehellä ei ole bensaa suonissa niin sitten ei voi mitään. Normaali viriili mies käy kiinni kuin sika limppuun.
Bensalenkkari-rakastaja
Ihan hyvin voi mennä kolmet tai neljät treffit ilman erityistä kosketusta.
Sinä voit naisena tehdä aloitteen. Ei se tarkoita sitä että mies pitäisi sinua epähaluttavana, ei vain uskalla.
Näkee netissä niin paljon tosi kauniita ja nuoria naisia että ei kiinnosta enää tavallinen nainen. Ei ole kyllä sinusta innostunut eikä näimmä ole toiminnan mies yhtään eikä rohkea.
Hei ap, tsekkaile vähän, miten täällä vastataan miehille, jotka aloittavat ketjun tästä samasta aiheesta. Saako koskettaa? "Senkin limainen lähmijäsika, hyi hyi hyi!"
Että kiitos vain kaikille harpuille, että teette hyvistä kumppanikelpoisista miehistä ihan paranoideja. Kiitos ihan helvetin paljon.
Sovimies kirjoitti:
Riisu pikkarit, vedä hame korviin, kotkalevitä ja kysy että Miten on??? Ellei tehoa, niin paras lopettaa tapailu.
Mitä on kotkalevittää?
Koska hän saisi heti syytteen seksuaalisesta hyväksikäytöstä kuten jokainen naista koskettava mies nykyään saa.
Sitten saa sellaisen miehen jolta saa läheisyyttä vain kun on seksiä. Ei kiitos.
jos on neitsyt tai melkein neitsyt
Vierailija kirjoitti:
Sovimies kirjoitti:
Riisu pikkarit, vedä hame korviin, kotkalevitä ja kysy että Miten on??? Ellei tehoa, niin paras lopettaa tapailu.
Mitä on kotkalevittää?
Naisen tekemänä tarkoittaa tätä: 👍🏻
https://media.istockphoto.com/photos/model-with-teddy-bear-picture-id17…
Jos miehellä ei ole bensaa suonissa niin sitten ei voi mitään. Normaali viriili mies käy kiinni kuin sika limppuun.