Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksei mies vahingossakaan kosketa?

Vierailija
09.03.2019 |

Ollaan käyty ihan treffeilläkin (?) mutta ei tee elettäkään minkään lähestymiseen. Ja vaikka antaessaan jotain tavaraa, ei silloinkaan kosketa vaan pistää tavaran pöydälle ja otan sen siitä.

Olenko noin epämiellyttävä? 

Kuitenkin ehdottaa itse tapaamista?

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa laihduttaa. Itekään en koskettaisi mitään läskimatamia. 

Vierailija
42/64 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä hieromaan hartioita, kun katsotte leffaa. Etenee asiassa, jos siltä tuntuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei osaa/uskalla koskettaa. Hyppää kaulaan halaa vähän liian pitkään, ja sanot, että tuntuu ihanalta.

Jommankumman on tehtävä aloite.

Ei sulla ole mitään hävittävää!

Vierailija
44/64 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukko36 kirjoitti:

Koska

#metoo

Tai sitten mies on virolainen/venäläinen kassatyöntekijä.

Mutta miten voisin antaa "luvan" koskettaa ja muutakin? Itse jos ojennan tavaraa, kosken kyllä ja menen ihan tarkoituksella viereen ehkä liiankin lähelle. ap

Lisään vielä (hartiahieronnasta).

Jos mies lupaa hieroa hartioita, pyydä häntä istumaan sohvalle siten, että hän istuu sohvan toisessa päässä ja nostaa jalat sohvalle. Istu selin hänen eteensä, ei ihan kiinni. Nauti hartioiden hieromisesta, sano ääneen jos se tuntuu hyvältä. Jos muuta ei tapahdu, nojaa sopivassa (leffan) kohdassa hiukan taakse, siten, että hartiasi ja kylkesi nojaa rintaan, käännä samalla päätäsi, katso silmiin ja hymyile. Lupa annettu, miehen reaktiosta voit päätellä paljonkin.

Vierailija
45/64 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, onko tapahtunut edistystä? :)

Vierailija
46/64 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehen nimi Hannu?

Vierailija
47/64 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset kysy mieheltä? Tyhmää olettaa että tällä palstalla on ajatustenlukijoita.

Vierailija
48/64 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sovimies kirjoitti:

Riisu pikkarit, vedä hame korviin, kotkalevitä ja kysy että Miten on??? Ellei tehoa, niin paras lopettaa tapailu.

Eiku ihan nyt aikuisten oikeasti! ap

Mitä jos kysyisit siltä mieheltä? Voit myös sanoa että sinua saa koskea.

Tuosta mun käytöksestä pitäisi kyllä pystyä päättelemään etten kavahtaisi ainakaan. Jos vielä lähemmäs menisin, änkisin jo syliin! ap

Hän karttaa sinua, koska et osaa käyttää sanaa ängetä.

Vierailija
49/64 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen eräs pari vuotta sitten tapailemani mies (asuin ulkomailla silloin). Mies heitteli positiivisia kommentteja minusta ja flirttaili selkeästi. Kuudensiin tteffeihin mennessä ei oltu suudeltu. Kutsua niillä kuudensilla treffeillä minut kotiinsa, kokkasi ym. Ei kuitenkaan tehnyt mitään fyysistä aloitetta. Lopulta kun olin lähdössä, niin pyysin saada halata. Ajattelin että syteen tai saveen.

Kun halasimme, mies totesi ensin että tuntee sydämeni lyönnit. Toisekseen että hänellä on vatsa kuralla😂

En halunnut nähdä miestä enää.

Vierailija
50/64 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti et tapaile mun miesystävää. Missäpäin ap treffailee?

Vierailija
51/64 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti et tapaile mun miesystävää. Missäpäin ap treffailee?

Minuakin kiinnostaa, siksi palasin näin torstai-iltana kyselemään. Se mies, josta minä olen ollut kiinnostunut jo ptikään, käyttäytyy juuri tuolla tavalla. Halaa tapaamisen lopuksi ihanasti (kunhan minä lähestyn ensin), mutta muuten väistelee kaikkea kosketusta silmiinpistävän huolellisesti.

Pitääkö tässä ryhtyä teiniksi jälleen ja udella alkukirjaimia, ikäluokkaa tai paikkakuntaa?

#13 ja #45

Vierailija
52/64 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tässä pitäisi edetä? ap

Miten olisi, jos koskettaisit häntä ja katso, miten reagoi.

Vastasin jo tuolle miesvastaajalle että jos minä annan jotain tavaraa, pyrin tarkoituksella siihen että sormet koskevat toisiaan. ap

Minulla tavaraa antaessa tuppaavat koskettamaan muutkin ruumiinosat toisiaan - jotain menee jopa sisälleni asti

Vierailija
53/64 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tässä pitäisi edetä? ap

Miten olisi, jos koskettaisit häntä ja katso, miten reagoi.

Vastasin jo tuolle miesvastaajalle että jos minä annan jotain tavaraa, pyrin tarkoituksella siihen että sormet koskevat toisiaan. ap

Minulla tavaraa antaessa tuppaavat koskettamaan muutkin ruumiinosat toisiaan - jotain menee jopa sisälleni asti

Voisivatko lapset ja lapseksi jääneet pysyä poissa tällä kertaa?

Vierailija
54/64 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit kiittää feministejä ja #metoo:ta.

Vierailija
55/64 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko mies on ujo ja tai kokematon. Tai pelkää tehdä aloitetta, odottaa sinulta ”lupaa”.

Voi olla myös että jos tunteita on paljon voi jäätyä kun kokee niin voimakkaasti tai sitten ihan päinvastoin.

Minkä ikäisiä olette? Kuinka monilla treffeillä olette olleet?

Vierailija
56/64 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko mies on ujo ja tai kokematon. Tai pelkää tehdä aloitetta, odottaa sinulta ”lupaa”.

Voi olla myös että jos tunteita on paljon voi jäätyä kun kokee niin voimakkaasti tai sitten ihan päinvastoin.

Minkä ikäisiä olette? Kuinka monilla treffeillä olette olleet?

Keneltä kysyt? Ap ei taida olla täällä tänään. Toivottavasti on treffeillä ja kosketeltavana tai ainakin valmistelemassa huomisiltaa. :)

#13 ja #45

Vierailija
57/64 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä Ap:sta mutta minulla kaikki treffailemani miehet ovat haluneet heti pussailla ekoilla tai viimeistään tokalla treffeillä, miehet ovat myös haluneet halata ja tuntea tuoksuni (kaikki kehuneet miten tuoksuin hyvältä), samoin ovat jo ekaa kertaa tavatessa ”katsoneet sillä silmällä” minkä jokainen nainen tunnistaa..

Nyt tapsilemani mies on kaikilla treffeillä halunut maksaa (kieltäytynyt vaikka olen tarjoutunut maksumieheksi) ja haluaa kolmannet treffit kotiinsa tarjoilemassa illallisen parissa. Ja kuulemma miettii jo minua tauotta ;) katsotaan nyt miten juttu edistyy. Vähän itse hannailen koska olen juuri eronnut.

Vierailija
58/64 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä Ap:sta mutta minulla kaikki treffailemani miehet ovat haluneet heti pussailla ekoilla tai viimeistään tokalla treffeillä, miehet ovat myös haluneet halata ja tuntea tuoksuni (kaikki kehuneet miten tuoksuin hyvältä), samoin ovat jo ekaa kertaa tavatessa ”katsoneet sillä silmällä” minkä jokainen nainen tunnistaa..

Nyt tapsilemani mies on kaikilla treffeillä halunut maksaa (kieltäytynyt vaikka olen tarjoutunut maksumieheksi) ja haluaa kolmannet treffit kotiinsa tarjoilemassa illallisen parissa. Ja kuulemma miettii jo minua tauotta ;) katsotaan nyt miten juttu edistyy. Vähän itse hannailen koska olen juuri eronnut.

Miten tämä liittyy ketjun aiheeseen?

Vierailija
59/64 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei näistä miehistä yksikään ole jäänyt rinnallesi? Meillä muilla voi olla vähän suurempia tavoitteita kuin yhden yön onni.

Vierailija
60/64 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt tapsilemani mies on kaikilla treffeillä halunut maksaa (kieltäytynyt vaikka olen tarjoutunut maksumieheksi) ja haluaa kolmannet treffit kotiinsa tarjoilemassa illallisen parissa. Ja kuulemma miettii

jo minua tauotta ;) katsotaan nyt miten juttu edistyy. Vähän itse hannailen koska olen juuri eronnut.

Miten tämä liittyy ketjun aiheeseen?

No paljon ei ole deittikokemusta, mutta pointi oli että ei ole kokemusta miehestä joka EI haluaisi koskettaa... joko Ap:n mies ei ole kiinnostunut tai on ääri ujo.