Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minne kannattaisi reissata ensi joulun välipäivinä 4-5pv:ksi

Vierailija
09.03.2013 |

Joulun haluamme viettää kotona, koska vietämme sen yhdessä isovanhempien kanssa ja lähisukua vieraillaan läpi. Mutta sitten ehtisi tekemään lyhyen pe-ke matkan ennen kuin koulut ja työt alkaa. Toinen lapsistamme jäisi siksi aikaa hoitoon.

Eli alle viikko aikaa ja talvi, mitä ehdotatte?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

19 jatkaa, kylmää kyllä oli mutta ei sen pimeämpää kuin Etelä-Suomessakaan talvella. Ja aurinko ainakin paistoi joka päviä kun siellä olimme. 

Vierailija
22/28 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois kiva tietä mihin päädyitte? Itsekin joulunaikaan euroopassa, ja vaikee oli valita mihin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Berliiniin ehdottomasti! Mieletön myös joulun jälkeen. 

Vierailija
24/28 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-Euroopassa joulumarkkinat on about sinne uuteen vuoteen asti. Että joulutunnelmaa on kyllä tarjolla jos kiinnostaa.

Vierailija
25/28 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2013 klo 22:42"]

[quote author="Vierailija" time="09.03.2013 klo 22:39"]

todella kivoja paikkoja kaikki! praha & wien on ainoita joissa olen ollut joulun aikaan, mutta uskallanpa väittää että kaikki ovat oikein hyviä kohteita juuri silloin.

[/quote]

pitääpä vielä lisätä, että jos haluatte vähän extraa ja jaksatte nähdä vähän vaivaa, niin wienistä pääsee bratislavaan (välimatka n. 80 km)  vaikka päiväretkelle helposti junalla tai bussilla. voin kuvitella että bratislavakin on ihanan tunnelmallinen jouluna, mutta kaupunki on sen verran pieni että minun mielestä sinne pelkästään ei kannata mennä kuin korkeintaan viikonlopuksi.

[/quote]

Olin toissa vuonna joulun ja uuden vuoden yli Wienissä josta tein päiväretken Bratislavaan siinä välipäivinä. Ihan turha reissu, pieni ja ruma kaupunki jossa ei kyllä ollut mitään kummoista. Vanha kaupunki oli ihan kiva, mutta siihen se jäi. (Eikä se vanha kaupunkikaan nyt niin erikoinen ollut, että Bratislavaan asti kannattaisi lähteä sitä katsomaan). Jos Bratislavaan on välttämättä päästävä, niin yksi päivä siinä paikassa riittää, se viikonloppukin on jo liikaa.

Wienissä kyllä riittää nähtävää tuoksi ajaksi (4-5 päivää) enemmän kuin tarpeeksi, itse en lähtisi siinä ajassa urheilemaan minnekään muualle.

Vierailija
26/28 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vantaalle Korsoon tai Hesaan jakomäkeen...

Vierailija
27/28 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mihinkään.

Vierailija
28/28 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lontoo

Pariisi