Eikö noita S-marketin mainoksia voida lopettaa, niin ärsyttäviä
Tuokin tyttö joka mankuu Eppu-Nallen synttäreistä. Voi ärsytys 😠
En enää kyllä vilkaisekkaan S-markettiin päin.
Kommentit (45)
Laita palautetta S-kanavan kautta.
Luulen, etten ole ainoa, jota tympii.
Lidlin mainokset ovat sinusta parempia ? Hirveää sontaa
Ärsyttävätkin mainokset voivat toimia. Pääasia on se, että mainos herättää katsojassa reaktion.
Vierailija kirjoitti:
Lidlin mainokset ovat sinusta parempia ? Hirveää sontaa
No niihin en ole niin kiinnittänyt huomiota vain miltä se teidän joulu maistuu ja Eppu-Nallen synttärit. 🤨
Oi se sietämätön naukuna nousee korviin heti tuulikaapissa viimeistään, kaaaaikkkea onnnnn... Silleen huono, että luontainen reaktio on sitten todeta, että ketut on.
Eikö siitä voisi nostaa jonkinnäköisen joukkokanteen tai syytteen?
Se laulu on vielä niin nolo, kun ovat joutuneet sitä lyhentämään, kun ei asiakkaitten rahat enää riitä 😳
Nykyisin pitää katsoa telkkaria kaukosäädin kädessä, että saa heti äänet pois kun tulee mainoksia.
Voisiko joku tehdä telkkariin mainos blokkerin?
Kuinka tyhmä pitää olla, että katsoo mainoksia ilmaiseksi?
Vierailija kirjoitti:
Eikö siitä voisi nostaa jonkinnäköisen joukkokanteen tai syytteen?
Mielestäni menee joukkohäirinnäksi.
Mistä te katotte noita mainoksia? Ei mulla vaan näy.
Prisman "hintojen extraaaaminen" on ärsyttävä. Vielä kun tietää että tuotteiden laatu on mitä on, pakkauskoko pienenee ja hinta nousee silti 8 rossaa vuodessa. Kuten muissakin tuotteissa.
Jos ja kun ärsyttävän mainoksen seurauksena on se, että porukat ostavat S:ltä enemmän, niin kaikkihan on silloin kunnossa.
Onko foodoran 'koska minä haluan' akka vaiennut?
Vierailija kirjoitti:
Jos ja kun ärsyttävän mainoksen seurauksena on se, että porukat ostavat S:ltä enemmän, niin kaikkihan on silloin kunnossa.
Miten niin, jos noiden myynti jostain mystisestä syystä erehtyisi kasvamaan tämän kampanjan myötä, seuraavaksi joka mainoksessa rääytään kuin supiäiti olisi repinyt pelihousunsa lapsilaumalleen kerrankin kunnolla. Ja Mäkelälle pitäisi kyllä joku sakko saada siitä virnhottamisesta.
Kuulkaapas. Se nalle on Emppu, ei Eppu.
Kuka markkinointiguru keksitään että mainoksen pitää olla ärsyttävä että se jää mieleen ja toimii, ei ajatellut että se voi toimia niinkin että ihmiset lakkaavat ostamasta. Vai onko tarkoituskin vähentää kulutusta?
Huononee huonosta