Ideoita!!! Lapselle naamiaisasu huomiseksi!!
Teemana Indiana Jones ja kyseessä tyttölapsi. Mitään uutta ei ehdi nyt ostamaan, eli yleisemmät kotoa löytyvät vermeet käytössä. Keksikää jotain, mulla lyö tyhjää...
Kommentit (4)
No on kyllä aika paha. Lierihattua päähän, rapaa ja parransänkeä meikkikynillä, kauluspaita, jonka hihat kääritty tai liivi, jonka alle t-paita ja paksu vyö. Ehkä voisi tehdä käärmeen vaikka jostain sukasta ja napeista yms., puukon vaikka pahvista. Jotain köydenpätkää ruoskaksi vyötettynä vyölle. Pue jotain army-väristä vaatetta, mitä löydät tytölle. Näillä itse lähtisin pyörittämään. Jos jotain tekoköynnösvirherkasvia löytyy, niin siitäkin voisi saada viidakkohenkeä pukuun.
Indiana Jones halloween costume girl diy
ja googleen kuvahaku
Käärme? Värikkäämmästä lakanasta/viltistä pään yli "huppu" johon naamanreikä, sitten vain ompelet umpeen niin että jätät käsille ja jaloille reiät ja peppupuolelta puku jatkumaan niin, että käärmeelle jää "häntä"? Sitten jostain vanhasta tyynystä sisukset sinne häntään. Itse toteuttaisin tämän vielä niin että pään yläpuolelle jäävään huppuosaan ompelisin jostain valkoisesta+mustasta kankaasta silmät ja punaisesta pitkän käärmeenkielen, ei pitäisi jäädä epäselväksi mitä neiti esittää :)
katso googlesta kuvahaulla, siellä oli paljon kuvia. Mä laittaisin lapselle sellaisen kuvissa olevan hatun (meillä sattuu olemaan juuri sellaisen), farkut ja pienimmän valkoisen paitapuseroni