Palstalaiset eivät tunnu tietävän esim menier sairaudesta mitään
Esim sitä että siinä on huonompia ja parempia päiviä.
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kaksi kaveria, joilla on menier. Molemmat käyvät töissä aivan normaalisti, eikä heistä näy mitään poikkeavaa, paitsi että eivät aja autoa ja suolaton/kofeiiniton ruokavalio on äärimmäisen tiukka. Epäilemättä heilläkin on parempia ja huonompia päiviä, mutta ne huonommatkaan eivät estä töissäkäyntiä.
Hyvä että heillä on tilanne noin hyvä. Silti on muitakin kuin minä jotka eivät ole työelämässä koska sairaus niin paha.
Että yhtäkkiä se syypää sinun 44 vuoden mittaiseen työttömyyteesi onkin Ménièren tauti. Tämäpä olikin taas kiinnostava käänne.
No kyllä siihen on syypää kaikki sairauteni yhdessä.
Ihanko totta? Eli jos sinulla ei olisi näitä lukuisia sairauksia (joiden määrä hämmästyttävästi vaihtelee), olisit työelämässä. Tutkintojen ja koulutuksen puutteella ei olisikaan enää mitään merkitystä?
Kuule, juuri ilmoitit lähteväsi opiskelemaan itsellesi jotakin fyysistä ammattia. Sairautesi eivät siis voi olla kovin pahoja.
https://www.vauva.fi/keskustelu/3408119/olisin-varmasti-parjannyt-ammat…
Outo tauti tuo on ainakin mulle, varmasti monelle muullekin.
Valistapa siis meitä tietämättömiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi meidän pitäisi tietää sinun taudeistasi?
Esim siksi että on tyhmää sanoa että valehtelen jos minulla joskus on parempi päivä ja pystyn jossain käymään.
Siis niin kuin esim Aruballa?
Joo, on kyllä outoa että ihmiset ajattelevat sinun valehtelevan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kaksi kaveria, joilla on menier. Molemmat käyvät töissä aivan normaalisti, eikä heistä näy mitään poikkeavaa, paitsi että eivät aja autoa ja suolaton/kofeiiniton ruokavalio on äärimmäisen tiukka. Epäilemättä heilläkin on parempia ja huonompia päiviä, mutta ne huonommatkaan eivät estä töissäkäyntiä.
Hyvä että heillä on tilanne noin hyvä. Silti on muitakin kuin minä jotka eivät ole työelämässä koska sairaus niin paha.
Että yhtäkkiä se syypää sinun 44 vuoden mittaiseen työttömyyteesi onkin Ménièren tauti. Tämäpä olikin taas kiinnostava käänne.
Ei, kyllä siihen on syynä sun yleinen saamattomuutesi. Et saa muuta aikaiseksi kuin näitö jonninjoutavia yhden virkkeen valituksia tälle palstalle. No, niitä tuleekin kyllä useita päivässä.
Mitä mä voisin saada aikaiseksi? Olenhan miljoona kertaa tänne laittanut kuinka olen yrittänyt opiskella ja hakenut töitä, en vain ole niissä onnistunut. Nuorena olin niin hyvässä kunnossa että työnteko olisi onnistunut.
Ehkä voisit saada aikaiseksi sen, että lopettaisit tänne palstalle kirjoittamisen. Usko pois, elämäsi kohenisi heti monta pykälää.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä voisit saada aikaiseksi sen, että lopettaisit tänne palstalle kirjoittamisen. Usko pois, elämäsi kohenisi heti monta pykälää.
Tämä on minulle ajankulua kuten muillekin. Olen tosi usein vain kotona niin aikaa on paljon.
Miksi minun pitäisi tietää jostain oudosta sairaudesta jota en itse tai tuntemani sairairasta? Kerro mikä tämä sairaus on, niin sitten tiedän jos kiinnostaa lukea. Mikset sinä tiedä mitään Ekpyrosisista? No miksi tietäisit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, kyllä siihen on syynä sun yleinen saamattomuutesi. Et saa muuta aikaiseksi kuin näitö jonninjoutavia yhden virkkeen valituksia tälle palstalle. No, niitä tuleekin kyllä useita päivässä.
Mitä mä voisin saada aikaiseksi? Olenhan miljoona kertaa tänne laittanut kuinka olen yrittänyt opiskella ja hakenut töitä, en vain ole niissä onnistunut. Nuorena olin niin hyvässä kunnossa että työnteko olisi onnistunut.
Todellakin miljoona kertaa, kerrankin puhut totta.
Menierin tauti on 99% luulotauti. Sitä ei pysty näyttämään millään laitteella tai mittarilla todeksi......Se on tauti "hui, nyt minua huippaa" ja en pysty viikkoon menemään töihin.
Lopeta kaikkien mausteiden syönti, myös suolan. Vaarilta loppui tauti puolessa vuodessa kun syötettiin suolatonta kalakeittoa sille.....tai sitten vaan ei enää noteeraa sitä.
Minä tiedän sen verran, että kyseisen sairauden nimeä ei kirjoiteta "menier sairaus", vaan Ménièren tauti.
Nyt me tiedämme. Mitäs muuta meidän pitäisi tietää sun sairauksistasi?
Vierailija kirjoitti:
Nyt me tiedämme. Mitäs muuta meidän pitäisi tietää sun sairauksistasi?
Se sjögreeni vai mikä se oli, kuulostaa ainakin mielenkiintoselta. Tulee mieleen ne hippimekot.
Vierailija kirjoitti:
Menierin tauti on 99% luulotauti. Sitä ei pysty näyttämään millään laitteella tai mittarilla todeksi......Se on tauti "hui, nyt minua huippaa" ja en pysty viikkoon menemään töihin.
Lopeta kaikkien mausteiden syönti, myös suolan. Vaarilta loppui tauti puolessa vuodessa kun syötettiin suolatonta kalakeittoa sille.....tai sitten vaan ei enää noteeraa sitä.
No ei ole luulotauti. Tuttavallani on ko. sairaus ja hänen kohtauksensa eivät olleet luulottelua. Siirtyi sulattamaan ruokavalioon ja lisäksi hänelle laitettiin putkI, että neste pääsee poistumaan korvasta. Nyt kohtaukset ovat hyvin lieviä, mutta kuulo on huonontunut pysyvästi.
Älkää kiusatko Ammattivalittajaa!