Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

en halua unisex vessoja, koska miehet on niin epäsiistejä. En myöskään haluaisi et 11v. tyttäreni olisi

Vierailija
08.03.2019 |

yhtäaikaa vessassa aikuisten miesten kanssa. lakatkaa siis höpöttämästä niistä vessoista

Kommentit (92)

Vierailija
21/92 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten vessoissa haisee kuukautissiteet.

Vierailija
22/92 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miehenä ihan samaa mieltä ap: n kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/92 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten vessoissa haisee kuukautissiteet.

se hiivasillimenkkamömmökäry on kuvottava lemu. sianpaskakin on parfyymia siihen verrattuna 

Vierailija
24/92 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen nainen ja inhoan sitä, jos vessa on vain pieni ahdas koppi, jossa joudun kakkimaan niin, että ne peilin edessä olevat meikkaajat kuulevat kaiken. Nolosti kenkänikin näkyvät sieltä alaraosta. Inhottavaa myös, kun en voi siellä kopissa pestä käsiäni, vaan joudun ensin vetämään kakkaisilla käsillä housut ylös. Sitten joudun menemään käsien pesulle sinne meikkaajien keskelle vieläkin kakan hajuisena :(

Vierailija
25/92 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun työpaikassa miesten vessa on sellainen, missä miehet kusee rivissä seisaaltaan ja takana on yksi koppi. Olisi hauskaa, jos naisetkin tulisivat pissimään samaan riviin.

Vierailija
26/92 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei vain voi säilyttää normaaleja vessoja ja sitten nämä muunsukupuoliset sun muut transut valitsee vessan sen mukaan miltä näyttää ulkoisesti. Jos näyttää naiselta niin naisten vessaan ja jos näyttää mieheltä niin miesten vessaan.

Vierailija
27/92 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei vain voi säilyttää normaaleja vessoja ja sitten nämä muunsukupuoliset sun muut transut valitsee vessan sen mukaan miltä näyttää ulkoisesti. Jos näyttää naiselta niin naisten vessaan ja jos näyttää mieheltä niin miesten vessaan.

Jos näytät mieheltä, mutta sinulla ei ole pippeliä, et voi pissata pisoaariin.

Vierailija
28/92 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen nainen ja inhoan sitä, jos vessa on vain pieni ahdas koppi, jossa joudun kakkimaan niin, että ne peilin edessä olevat meikkaajat kuulevat kaiken. Nolosti kenkänikin näkyvät sieltä alaraosta. Inhottavaa myös, kun en voi siellä kopissa pestä käsiäni, vaan joudun ensin vetämään kakkaisilla käsillä housut ylös. Sitten joudun menemään käsien pesulle sinne meikkaajien keskelle vieläkin kakan hajuisena :(

Siis miten saat kädet paskaisiksi paskalla käydessäsi? Pyyhitkö sormella? WTF?

Vierailija
29/92 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on siis himassa oma vessa prinsessalle?

Vierailija
30/92 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset eivät halua miesten kanssa samoja vessoja mutta silti ovat vaatimassa samaa palkkaa kuin miehet. Missä logiikka?

Vessassa käymisestä harvemmin maksetaan palkkaa.

Vierailija
31/92 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeks mutta yleistääkö ap sukupuolen mukaan??? Eihän sellainen käy! Nykyään ei ole kuin yksilöitä piirteineen!

Vierailija
32/92 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi porukka ei kehtaa vaihtaa siteitä jos vessassa on muitakin ? Oletteko aikuisia edes? Ja miksi ei 11v tyttö ja 47v mies voi käydä samassa vessassa? Kotonakin tekevät niin.

Vierailija
33/92 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tampereen tornihotellin unisexvessa ainakin haisee ihan kuselle. Yök

Oisko mitään tekemistä epäonnistuneen pönttövalinnan kanssa.

Vierailija
34/92 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi porukka ei kehtaa vaihtaa siteitä jos vessassa on muitakin ? Oletteko aikuisia edes? Ja miksi ei 11v tyttö ja 47v mies voi käydä samassa vessassa? Kotonakin tekevät niin.

Et näe mitään eroa kodin ja julkisen tilan välillä. Ok.

Vierailija
35/92 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset eivät halua miesten kanssa samoja vessoja mutta silti ovat vaatimassa samaa palkkaa kuin miehet. Missä logiikka?

Vessassa käymisestä harvemmin maksetaan palkkaa.

Minä kyllä hoidan kaikki mahdolliset vessa-asiat työajalla ennen kuin lähden kotiin. Säästyypä kotona aikaa ja vessapaperia.

Vierailija
36/92 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vessaan menee vain yksi ihminen kerrallaan, ihan sama onko unisex vai sukupuolitettu.

Jos on iso vessa, jossa on monta pientä koppia ja lavuaaririvistö, en kannata unisexiä. Kiusallista siinä peilien edessä korjailla meikkiä, ronkkia hampaiden välistä pinaattia, asetella rintoja liiveihin, nostella sukkahousuja yms. jos miehiä on vieressä pesemässä käsiä.

Vierailija
37/92 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siivousalan ammattilainenhan sanoi hesarissa pari vuotta sitten että naisten vessat ovat saastaisempia, ja toinen juttu kertoi että naiset pesevät käsiäänkin harvemmin kuin miehet.

Puhumattakaan niistä menkkamömmötupoista ja hiivasillinkärystä. 

Ja naiset tupeksii siellä kusella muutenkin ikuisuuden, saman verran ne miehetkin kusee.

Samasta asiasta kirjoitti myös Iltalehti.

https://www.iltalehti.fi/pinnalla/a/2015073120077055

Vierailija
38/92 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh. Meillä on töissä yhteisvessat, ja siellä se jotenkin menee.

Kävin hiljattain Helsingin Oodin yhteisvessassa, ja kokemus oli huvittava ja hämmentävä, myös epämiellyttävä. Vessoihin oli jonoa, ja miehet ja naiset olivat hyvin hämillään siinä yhdessä odotellessa. Vessakopeista tultiin pikaa ulos, ja käsienpesu nainen ja mies vierekkäin oli hätäinen ja oudon nolokin toimitus samalla pelin kautta toisiaan vaivihkaa vilkaisten. Vanhempi ulkomaalainen herra tyrmistyi jo ovella ja kääntyi kannoillaan.

Ei vaan sovi.

Vierailija
39/92 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset haluavat niin kovasti tasa-arvoa ja että kotityöt jaetaan mutta sanopa eukolle käypä vaihtamassa kesärenkaat alle molempiin autoihin kun aika on niin johan meteli nousee.

Ei meillä mies ole ikinä vaihtanut renkaita, minä sentään vaihdoin nuorena joitain kertoja. Mitä järkeä vaihtaa itse kotona, kun saa vaihdatettua 20 eurolla ammattilaisella?

Vierailija
40/92 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vessoja paljon kolunneena voin sanoa, että miesten vessat ovat saastaisempia kuin naisten.

Kommentti naisten hajuista on yksi syy sille, miksi en kannata unisexvessoja. Ollaan liian intiimillä alueella.